Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    jah ik heb wel eens ovu testen gebruikt maar deze keer niet...en ik temp met 2 tempratuut meters...om het acuraat te hebben..ik weet het ook niet heb wel veel steekjes...

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ksn gebeuren..ow jongens ik wil zo graag zwanger worden ent zo als jullie :oops:

3. ik ook, het is zo erg soms, dat de rest van me leven me niets meer boeit.. ik wacht tot ik zwanger word en dan ga ik denk ik pas leven :(
    als je maar 1 temp van 1 thermometer aanhoudt iedere cyclus anders is het onbetrouwbaar. maar die keer met die ovutesten, op welke dag had je je ei en hoe lang was je luteale fase toen

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nou ik had toen ook op dag 12 een positieve ovu test maar heb toen een cyclu gehad van 35 dagen door stres....maar goed die temparatuurmeters geven precies hetzelfde aan!

ik leef nu ook wel ben er eigenlijk alleen mee bezig als ik achter de comp zit of dat als iemand verteld diat die zwanger is

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nog een vraag ik heb veel slijm verlies maar vind het altijd moeilijk of het nu van het klusssen van gisteren is of dat het gewoon van mijn eigen is...

6. Nou ik hoop dat je pendels uitkomen :)
    Ben weer weg, gaan klussen nu!

7. Ik ruik er altijd aan als ik twijfel :oops: dan herken je het gelijk

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    whaha...jah dan weet ik het nog niet...mar hoellang kan je nog lekker van sperma?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Veel klus plezier...

10. Ik heb het tot 24 uur erna soms :confused: kan dus een hele tijd zijn!
    Maar uh.. ruikt het dan niet als sperma?

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    whaha..jah weet ik veel ik weet niet hoe sperma moet ruiken....

12. Niet meer actief

Ik lek altijd maar even sperma...

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Als het sperma is, dan is het wit en niet doorzichtig.
    Kan zowel waterig als egg-white achtig zijn, maar altijd wit.
    En zolang iets wit is is het geen vruchtbaar slijm, dus ook niet zo belangrijk.

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    hallo meiden, hier ben ik dan weer eens!

Heel t weekend weg geweest, maar heb erg aan jullie gedacht hoor meiden! Heb verder niet al die pagina s gelezen hoor, was iets te veel gekletst hier haha

Hoe is het met iedereen?

@dreamer, meid zie ik nou dat je ongi bent geworden vandaag, wat balen zeg, echt klote! Wanneer was je nod nu ook al weer?

@kristel, hoe is het met je meis, vandaag weer een posi zw test gehad, ben je ook bij de dokter geweest nog?

@lynn, nog 2 daagjes spannend!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Sterretje!

Hoe was je weekend? Leuke dingen gedaan?

Nouja, speciaal voor jou mijn verhaaltje dan nog een keer :p

Vanochtend heb ik een normale CB gedaan en daarop was vrij snel een heeeeel licht lijntje te zien!
    Ik durfde het nog steeds niet te geloven hoor ;)

Vanmiddag bij de dokter geweest; ik ben gewoon zwanger!
    Dat de testen licht blijven kan eventueel komen doordat er iets in mn urine zit waardoor de testen niet goed werken zeg maar.
    Verder heb ik vanmiddag ook bloed laten prikken, daarvan krijg ik woensdag of donderdag de uitslag, maar heel stiekem ga ik morgen al bellen denk ik haha.
    Als de hoormoonwaarden goed zijn, dan is het gewoon goed en dan kan ik, als ik dat wil, bij de gynaecoloog een inwendige echo laten doen.
    Als de waarden niet goed zijn, dan is er al weer iets fout gegaan en dan worden we naar het ziekenhuis gestuurd voor onderzoek op genetische afwijkingen.. Soort van dna-onderzoek had de dokter het over...
    Maar dat is dus nog even afwachten wat de bloedtest zegt.
    Hoe dan ook, op dit moment ben ik gewoon zwanger :-D

16. Eva R

Eva R Niet meer actief

nou dan maar echt even heel goed definitief GEFELICITEERD

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    wauw wat geod meis, gefeliciteerd, nogmaals, maar nu hardop en voor het echie!

Ben heel erg blij voor je meis, en ik hoop zo voor ej dat alles goed gaat, daar gaan we gewoon van uit hoor! Wat geod dat je kon laten bleodpriken, ik zou ook morgen al bellen hoor, gewoon elke dag haha, hoe eerder de uitslag hoe beter!

En wat fijn dat je snel een echo kan krijgen!
    Misschien niet zo'n fijn idee dat het inwendig moet, maar dan weet je wel dat alles geod zit, en het valt best mee hoor :p

Super!

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    hey meiden, vraagje, als je spotting hebt na je ei, dan si er een grote kans dat dit van een eventuele innesteling is toch?
    NU mijn vraag, ik had die op zaterdag, 1 drup en ook op zondag 1 drup.. Is dit nog steeds van een innesteling of is dat waarschijnlijk niet daarvan?

En als er een innestlingsbloeding plaats vind ben je dat ook echt zwanger, of blijft dat afwachten dan?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Als de bloeding echt van een innesteling is dan ben je zwanger ja... Zonder innesteling geen zwangerschap namelijk..

Maar de bloeding kan ook van iets anders zijn :(
    Bijvoorbeeld als je te hard/ruw geklust hebt bijvoorbeeld.

Dus je kan er eigenlijk niks van zeggen jammergenoeg.
    Ik zelf heb nooit een innestelingsbloeding gehad, dus ook als je geen bloedverlies hebt wil dat niet zeggen dat je NIET zwanger bent...

Het is heel frustrerend allemaal, maar je kan er niet met zekerheid vanuit gaan dat t idd een innestelingsbloeding is :(

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Mmm.. Ik heb het nog nooit eerder gehad, dus vond het vreemd, ook omdat het 2 dagen achter elkaar was en maar een heel klein beetje.. vandaag dus weer niet...

Maar de vorige keer toen ik zwanger was had ik het zowiezo niet, dus waarschijnlijk wil het allemaal niets zeggen...

Ik moet dus maar weer afwachten, ben het wachten beu, het duurt zo lang!

Oh ja, mijn ei is wel iig zeker te weten vorige week geweest, ik heb een mooi kruis gekregen van FF :D

Share This Page