links boven in staat cyclus banner als je daar je datum van de 1 dag van je laatste ongesteldheid invoerd en je cyclus duur krijg je een code die je moet kopieren en in je profiel moet plakken. dan krijg je zon balkje
dan moet je op degene waar jij op wilt terug antw staat recht in de hoek Qoute en dan beantwoord je haar vraag
Hey meiden @Sterretje: WAAR BEN JE? :-D JE ZOU TESTEN VANDAAG..... Ik hoop zoooo dat je met heeeel goed nieuws komt als je er weer bent :-D @All: Ik las iets over ovutesten en tempen enzo... Tja, de een doet het zo, de ander doet t zo.. Ik ben begonnen met ovutesten in de 1e ronde al omdat ik bang was dat mn cyclus door de war zou zijn na t stoppen met de pil. Met ovutesten kon ik tenminste zien wanneer mn ei kwam en dus ook zien wanneer ik ong ongi moest worden. Geen gestress dan dus iig van zogenaamd overtijd zijn terwijl je dat helemaal niet bent, maar gewoon een later ei gehad hebt. Verder voel ik me er zelf wel prettig bij om te weten wanneer mn ei is. Sexen doen wij zelf gewoon wanneer we zin hebben. Als ik rond mn ei geen zin heb (wat heeeeeel onwaarschijnlijk is ) dan doen we het ook niet. Het moet wel leuk blijven allemaal Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden behalve dat ik superkoppijn heb en nu weer op de bank ga liggen Ben er snel weer denk ik
Hai All, Hoe gaat het nier allemaal, Is er nog wat nieuws gebeurd? Las iets over een rare test..Hmm.. Hier is de relatie crisis nu echt over... Wat ben ik blij en wat hou ik veel vanmijn mannetje.. @kristel, hoe gaat het met angel en met je trouwnkaartjes..? is het gelukt.. @meid18 Ik was vreselijk aan het ontpillen.. het voelde net als of ik zwanger was omdat ik ook 9 dagen overtijd was.. helaas was dat niet zo.. had ontzettend last van mijn borsten, buik, krampen.. Het was vreselijk.... Hoe gaat het met Lynn, Romy en priscilla? Zijn jullie allemaal lekker aan het genieten? Hoe gaat het met jullie kleine beebies?
@matta1986 ja dat heb ik al vaker gehoord dat lijkt me echt vervelend ik hoop dat het in mijn geval nu niet is maja het kan alsnog en je lichaam kan je ook echt voor de gek houden als je iets heel graag wil
Gefeliciteerd! alle zwangeren. Nieuwe mensen welkom! @ matta mooi dat je relatiecrisis voorbij is. Echt fijn voor je! Hier alles rustig, nu nog wachten tot testen/ongi.. Alles goed met jullie? Hierwel. xx C.
Hoi meiden, Wat een geklets zeg en een hoop nieuwe meiden zie ik, welkom allemaal natuurlijk Hier vanrmogen een iets lagere temp, van 37,0 naar 36,8 en ja hoor vanmorgen later ongi geworden Net nu ik toch begon te geloven dat er misschien toch iets in me buik aan het groeien zou zijn... Helaas, vanmorgen toch wel even diep slikken, weer niet gelukt, maar nu kan ik me er wel over heen zetten Ben eigenlijk vol goede moed alweer aan de volgende ronde aanhet denken Om dan maar zwanger te mogen raken van een portugeeshoneymoon beebje Tuurlijk baal ik, maar ik doe er helaas niets aan, eerst maar eens me nieuwe nod nu gaan berekenen!
@ Sterretje, Had zou gehoopt voor je op een positieve test... Hoop dat je deze ronde wel zwanger bent en 9 maand blijft zitten! * Knuffel aan sterretje! *
Nou anders ik ook wel hoor, baal er toch wel van, maar goed dat is altijd zo! Voel me al heel wat dat ik deze keer geen bakken met tranen huil! Het was zo mooi geweest om met ons kleintje te kunnen trouwen, mag helaas niet zo zijn Dan gaan we voor een honeymoonbeeb, is ook wel heel mooi natuurlijk! Maar hoop wel dat het deze maand nu echt mag gebeuren hoor, kan en wil nu echt niet langer meer wachten! Hoe si het verder met jou? Nog steeds verdrietig? Dikke knuf hoor!
@sterretjes&Sammie Geef de moed niet op..De tijd zal het leren.. ik duim voor jullie! @dreamer mijn NOD was geloof ik 31 augustus.. je mag mij daar wel bij zetten.. Mijn manntje gaat volgede week de hele week naar Oosterijk voor het werk .. Bah niet leuk.!