Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Valt mee...

Alles zit me de laatste tijd tegen en dan vanochtend dat sommige commentaar aan mij gaven dat ik mezelf gek zou zitten maken dat ik zwanger ben...
    Terwijl ik met dreamer aan het praten was en zei dat ik het raar vond dan mijn bmm erg diep zat en dan ik een druk had bij mijn schaambeen...

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @sammie
    Laat je niet gek maken door andere!
    We weten nu hoe raar het vrouwelijke lichaam is..
    En niemand kan jou vertellen hoe je lichaam werkt en voelt..

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie
    Kop op meid!
    Het komt echt wel goed!
    Het si toch logisch dat je bij alles wat je voelt in je lichaam je af vraagt waar het vandaan komt, zeker nu je zo met je lichaam bezig bent toch!
    Jij weet wat je voelt en anderen niet!

Iedereen mag hier toch vertellen wat hij wilt!
    Laat je echt niet gek maken hoor!

4. FutureMommy

18 aug 2008
    87
    0
    0
    Hallo!
    Daar ben ik weer.
    Hier af en toe ongi pijn in de rug maar verder niks!
    Test van vanmorgen was negatief alleen na de 5 min aflees tijd werd er pas echt een streepje "duidelijk" dus geduld hebben maar!

Sammie88 : ik denk dat we allemaal wel eens van die momenten hebben dat alles tegen zit en als dan ook nog iemand na jou idee je aanvalt is het niet zo gek dat je zo reageerd. Maar alles komt goed echt waar ookal lijkt het soms van niet!
    Onze tijd komt allemaal!

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Meiden? Kan iemand naar me temp grafiek kijken? :oops:

Heb geen idee of me ei nou al is geweest :oops: . Gisteren daling, maar zegt dat ook iets?

'k Heb vandaag het gevoel alsof ik ongie ben, geen pijn, maar me echt ongie voelen in me buik. Heb trouwens nooit pijn als ik ongesteld ben, alleen dat gekke gevoel in me buik..

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ MyPrecious,

Volgens mij heb je nog niet je ei gehad omdat je temp nog steeds even hoog is als afgelopen week.
    Als je ei is geweest is je temp hoger dan de temp nu.

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Volgens mij is je ei ook nog niet geweest, of je temp zou de aankomende dagen opeens flink omhoog moeten gaan, maar ik gok aan je grafiek te zien nog niet geweest!

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik word trouwens zaterdag 20 jaar!

Dus denk dat ik die dag niet veel op de site zal zijn...
    Ik denk zeg het alvast...

9. Skye

Skye Niet meer actief

Het kan toch ook heel goed dat een vrouw haar ei voelt.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Skye,

Het kan heel goed dat een vrouw haar ei voelt...!
    Ik voel het als lichte ongi pijnen.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Volgens mij is het heel erg fijn als je je ei voelt, dan weet je tenminste wanneer je goed zit met klussen en zeker dat je je ei gehad hebt ook daadwerkelijk!

Veel vrouwen voelen een soort ongi pijn of steekjes!

@sammie, oh lekker een feestje voor aankomend weekend dan dus, super!
    Ga je het ook vieren zaterdag?
    Raak je wel je 1tje kwijt nu he...

12. Skye

Skye Niet meer actief

Dan had ik idd mijn ei. Veel geklust (onbewust) rond die tijd, dus maar afwachten

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Sterretje,

Geen groot feest, mijn moeder en vriend, zus, zusje en zwager komen.

Maandag schoonouders.

Ja inderdaad dan word het 2 ipv 1 ...

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou gezellig toch, lekker juist niet te veel mensen]
    Anders kun je helemaal neit lekker gezellig kletsen, loop je alleen maar rond om eten en drinken rond te brengen!

@skye, spannend dan, nu maar kijken of het zijn vruchten afwerpt dan!

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Bedankt voor jullie antwoorden :D ben ik heel blij mee. Vanmiddag voelde ik me gewoon ongie, dat gevoel in me buik. Maar volgens mij zegt dat nu niks omdat ik al 4 dagen ook steekjes heb :s ik snap er niets van. Moet maar afwachten.

Kan ook gezellig zijn feestje met familie Sammie! Heb ik eigenlijk het liefst :p , lekker knus met de familie zitten.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Gelukkig is mn hoofdpijn nu wat minder, maar nu ben ik al de hele dag kotsmisselijk nadat ik vanmiddag een broodje gegeten heb :( Heb dus een echte klotedag vandaag!

@Sterretje: Ah nee, dit was niet de afspraak he... Ik had het zooo leuk voor jullie gevonden als jullie met zn 3en konden trouwen! Nouja, hopelijk gaat t op huwelijksreis dan lukken :)

@Matta: Hey meis :) Mooi dat het zo goed gaat tussen jullie nu! Met Angel gaat het heel goed, ze is echt zo lief! Vandaag heeft ligt ze bijna de hele tijd bij me, alsof ze merkt dat ik me niet lekker voel ofzo :) Wat betreft de trouwkaartjes, heel eerlijk gezegd ben ik er niet meer verder mee gegaan :( Ik heb het heel druk gehad met andere dingen, maar ik wil er zsm weer verder mee gaan :)

@Sammie: Meid, vaak als iets negatief op je over komt dan wordt het niet zo bedoelt hier. Ik voel me soms ook klote doordat mensen misschien iets zeggen hier (of juist niet) maar meestal bedoelen ze het dan heel anders dan dat t op mij overkomt.
    Als je ergens mee zit, gewoon zeggen dan kunnen mensen het uitleggen en hoef je je meestal niet zo klote te voelen :)

@All: Sorry als ik je vergeten ben.... klotedag vandaag :(

17. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Sammie nogmaals: ik bedoelde het bemoedigend, meer van 'laat je niet gek maken' in de positive zin.... Weet niet wat ik nou nog meer moet doen om het 'goed te maken'?

18. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Misschien komt dit ook wel weer heel negatief over, maar loop toch niet zo te zeuren als iemand een antwoord geeft waar je eigenlijk niet op zit te wachten. Vaak is het goed bedoelt en staat het misschien niet helemaal goed op papier, maar de bedoeling is volgens mij nooit om iemand helemaal af te zeiken. Ik denk dan ook dat je dat maar langs je heen moet laten gaan en niet moet blijven hangen in zelfmedelijden.

Sterrtje balen, het klonk zo veelbelovend!
    Kristel even rustig aan vandaag en lekker knuffelen met je klein schatje.

Bloemblaadje gefeliciteerd. wij lopen ongeveer tegelijk heb je al een afspraak gemaakt voor een echo?

Vandaag hebben we mijn schoonouders opgehaald vanf het vliegveld. Ze hadden hele verhalen. darana kwamen de cadeautjes die ze hadden gekocht. Toen hebben wij ons cadeautje gegeven. mijn schoonmoeder beon te huilen en vond het zo fantastisch. Helemaal leuk!

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik vind inderdaad dat je er ookw el erg in bijft hagen zeg :s komt heel erg over met zelfmedelijden en eb het terug gelezen afsnauwen is wel een heel groot woord... en nog gekker denk dat het ngo wel meer zou gebeuren je zit hier op een openbaar forum en iedereen geeft gewoon zijn eigen mening en hard of niet.. zal niet altijd zijn wat je wilt horen.. dus danzal je wel vaker chago/verdrietig zijn... en nous teeds hier te zeiken over 1 iemand die snauwt zoek het dan uit via PB misschien wat eerlijker denk je niet.. je had op zijn minst haar en bericht kennen sturen van ik vind het niet leuk.. en hd ze zeker weten bericht gestuurd van ik bedoel het anders dan je dent let maar op!..... maarjah je zal het wel aker merken let maar op!...

@suhe hoe is het meid? al kwaaltjes? kan je me neit wat HCG geven ;)

@sterretje heb het volgens mij algezegd nogmaals vind het klote voor je en me duimen draaien weer voor je

@ de rest hoi

@ kristel beterschap meis..

ow sorry voor sommige foute me toetsenbord is aan het kapot gaan ben ik bang:s

heb wel me egien laptoppie weer :)

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag allen

laten we het leuk houden hier,
    we zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje en willen het beste voor elkaar
    we zijn hier om elkaar te steunen,
    en volgens mij bedoelen we het allen positief.

ik heb mn kaarsjes op de slaapkamer al klaar staan hihi,
    mooi hartje gemaakt met onze letters erbij
    ik w8 nog ff tot mn man de hond uit gaat laten en dan steek ik ze aan.

ben benieuwd wat ie ervan vindt.

fijne avond allen

xxx

@sammie, kop op meid, komt allemaal goed! xxx

Deel Deze Pagina