Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    jieppieej joeppiejj natasja is blij :)
    heb nu zeker weten een echte vette positieve ovutest ! de T lijn is donkerder joepieej :)
    okee dan u de vraag dan loopt mijn banner toch goed? want je ei komt toch 24a48 uur ja je positieve test? of als ik nu morgen test en tst is nega is dan je ei geweest?
    oh en nog1 vraag wanneer kan ik nu het beste sex hebben gelijk als man lief thuis komt of net zoals elke avond gewoon laat ;)

sorry voor de vragen maar ben blij echt weet zeker dat e ei nu i de buurt is :) voor het eerst :) een echte posi ovutest :)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bij mij komt mn ei pas 1 a 2 dagen nadat de test positief is.
    Dus als mn test nega is, dan is mn ei nog niet geweest. Komt pas die dag of de dag erna.
    Zou je banner gewoon laten staan, het kan hooguit een dag schelen.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee dus als ik vanavond gewoon zoals elke avond laat klus :) dan moet ik wel goed zitten toch? e dan ng het hele weekdn haha in of niet sorry wij sexen een eind weg ;)

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja gewoon weer zoals elke avond.
    Dan zit je ongeveer om de 24 uur vers zaad en dat is goed.
    Als je vanaaf, morgen en zondagaaf nog klust kan je je ei niet missen!
    Have fun ;)

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha bedankt dreamer :)
    echt ben zo blij stom he heb nog nooit een positieve ovutest gehad en nu wel met die gekke ovutesten nu toch wl een echte positieve :)

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Zo wat een rotnacht heb ik gehad zeg! Ik kon maar gewoon NIET in skaap komen terwijl ik doodmoe was :( Uiteindelijk om 5 uur eens een keer in slaap gevallen.... Tot daarnet :)

@Eva: Gefeliciteerd meid! Gaan we samen in November trouwen :-D Echt super!

@Dreamer: Dat van die kaarsjes vind ik wel een leuk idee! Ik zat ook al te bedenken wat we in godsnaam als bedankjes moesten doen ;)

@Sammie: Als ik je temp zo zie dan denk ik ook wel dat je je ei gehad hebt. Hoeveelste dag zit je nu op? Volgens mij is je ei nu dan ook eerder deze ronde of niet? Zou wel echt super zijn, een kortere cyclus nu!

@Ryanne: Hoe gaat het met je? Zou idd super zijn als je vanuit jezelf ongi zou worden zeg! Ben je trouwens zenuwachtig voor je afspraak over 6 dagen niet? Je zou dan moeten beginnen met Clomid toch of heb ik het fout?
    Mijn hoofdpijn... Tja, doordat ik dus heel slecht geslapen heb nog steeds last ervan :( Maarja, komt wel weer goed :)

@Natas: Jaa, een ei in aantocht :-D Maar het verschilt per persoon. Bij mij is mijn ei geweest zodra de test weer negatief wordt. Ik heb namelijk sommige rondes dat ik mn ei voel en de ochtend erna is mn test dan vet negatief weer.
    Verder gewoon lekker sexen wanneer jullie willen, als dat is als ie thuis komt of 's avonds, dat maakt niet zoveel uit. En anders gewoon 2x, EN als ie thuis komt EN vanavond nog een keer ;)
    Gewoon wanneer jullie zin hebben :)

@Agneta: Ahh nee :( Ik had zo gehoopt dat je wat beter nieuws zou krijgen! Ik blijf echt nog steeds heel erg voor je duimen dat je alsnog goed nieuws krijgt hoor! Wat betreft kleine baarmoeder en eierstokken, ik zou niet precies weten hoe of wat... Waarom heeft de gyn daar niet meer over verteld eigenlijk?
    Ik vind het eng om dit nu te zeggen, bang dat het helemaal niet waar is en je je er zorgen over gaat maken, maar het klinkt een beetje alsof je baarmoeder + eierstokken niet volledig ontwikkeld zijn... Vandaar misschien ook dat ze hun werk dus niet goed doen...
    Ik hoop echt dat het niet waar is wat ik nu zeg en dat je je hierom geen zorgen gaat maken nu... Wat Dreamer ook zegt, ik zou het gewoon even vragen bij de VK's hier op het forum en het er ZEKER over hebben bij je volgende afspraak.

@All: Sorry als ik iemand vergeten ben!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou ik laat me banner maar staan dan weet ik zeker dat ik niett vroeg test :)

en kristel gelukkkig toch no ven geslapen...

en desiree jij woont toch in rotterdam? daar nood weer hoorde ik van me vriend ;)
    die werkt daar en heeft zware lekkage in zijn winkel de kelder en alles spullen lopen vol met rioolstank water dus een groot probleem daar en de straten vol met water ik ik woon er een half uur vandaan en er is helemaal niks nog hier ;)
    al word de lucht wel heeeel zwart :(

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik zit nu op dag 22, 8 dpo, volgens FF....

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Eva gefeliciteerd

hey natas hopen dat dat een positieve voorbode is! Mag eens tijd worden

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Krijg een beetje hoop na dat vage streepje (ik werd gewoon genegeerd :eek: )
    en mijn paardje is niet zo erg, hij krijgt een antibioticakuurtje en is met 10 daagjes weer rad

10. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Had je een vaag streepje?! Meis, helemaal overheen gelezen, spannend hoor! Wanneer ga je testen? (had je volgens mij ook al gezegd, maar ben ik weer vergeten, sorry :oops: )

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    als je kijkt in t topic foto's van testen heeft vanschijndelsvolk een foto geplaatst (die ik heb gequote) Haar bovenste test, zo zag de mijne er ook uit.

Ik wacht denk ik tot maanda als mn ongi dan nog niet is gekomen

12. Skye

Skye Niet meer actief

Spannend hoor. Veel succes maandag

13. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    spannend hoor Meisje! Volgens mij is het hoe langer je wacht hoe duidelijker je test is, omdat je dan meer hcg hebt. Ik heb 19 dagen na mn ei getest, en hij was meteen super positief (was een cb test, zie album) Maar das natuurlijk bij iedereen weer anders!

Heel veel succes met wachten, dat is vast niet makkelijk ;)

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden!

@ryanne, nou samen gaan we voor september dan meis!

@kristel, hoop dat je je al weer wat beter voelt!

@dreamer, lekker druk dan allemaal voor jou, hoop dat het wel een beetje gezellig word allemaal, zeker met de fam!
    !ste keer dat ze jullie huis ook zien toch?
    Gelukkig heb je altijd je chocolade nog!
    Is vaak ook mijn beste vriend hihi, zit er nu ook mee in me hand!
    (oops moet eigenlijk niet zoveel snoepen vlak voor de bruiloft...)

@eva, wat gaaf meid, dat jullie gaan trouwen, hartstikke leuk zeg, echt super gefeliciteerd!

@meisje87, ik ga voor je duimen hoor, ik hoop dat je test er na het weekend af knalt!

ALs ikv erder iemand vergeten ben, sorry!

Hier vanmorgen opeens eentemp van 36,9!
    Heel raar normaal als ik ongi ben is mijn temp rond de 36,3
    Vreemd dat tie zo hoog blijft, maar zal wel bij deze gekke cyclus horen :(

Verder heb ik vanaf net vakantie voor de aankomende weken, heerlijk, heb er zo veel zin in!
    Lekker niet die wekker smorgens, ja om te tempen, dan gewoon weer verder slapen!
    Heerlijk!

15. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Mensen mensen wat veel gekletst.. ik ga zo ff terug lezen.
    Heb weer tijd :)
    Deze week erg druk met werk enzo.
    Ben echt toe aan weekend!

xx C.

16. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Eva,
    Wat leuk, in november trouwen!
    Ik wil ook gaan trouwen, ik moet alleen nog gevraagd worden. (het lieftst)
    Maar ik wacht nog even net zoals Natassie, nog even wat geld sparen en zo.
    En hopelijk een 2e kindje.

@ Meisje87,
    Ik duim voor je mee!
    Spannend.

@ Sterretje,
    Lekker meid, vakantie!
    Pff, die van mij is alweer voorbij.
    Geen vakantie meer tot kerst, jeetje wat duurt dat nog lang.

Weet je wat ook zo lang duurt, die dagen tot je mag testen/ongie worden.
    Ik wou dat het allemaal wat sneller ging!
    Nog 9 dagen!

Verder alles goed met jullie?
    Hier wel, maar volgens mij is Sil een beetje verkouden.
    Hoop dat het snel weer over gaat :(

xx C.

17. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    natas wat gaaf dat je zo'n posi test hebt! heel veel klus plezier en ik duim voor je dat je over een paar weken een andere posi test hebt :D

meisje87 ik duim ook met je mee hoor echt spannend! en wat heeft je paard dan nu precies? niet hoefbevangen?

kristel wat irritant dat je niet lan slapen en zeker als je dan zo moe bent! 't gaat de laatste dagen ook niet echt leker met je he. balen meis. hoop voor je dat je hoofdpijn snel afneemt en je meer weet over je b12.

mijn hypofyse maakt een bepaald hormoon niet aan waardoor ik dus geen goede eitjes heb. en dat verklaard ook waarom ik de laatste tijd ben aangekomen en niet afval. maar een goede tip om even aan de vk hier te vragen over mijn kleine baarmoeder. thanks.

xx

18. Niet meer actief

Hallo dames.

Ik las even mee en dacht moet even reageren.

Sorry Natas, maar dat doe jij ook niet altijd!
    Ik kan mij nog herinneren dat jij hier over mij ging zeuren en roddelen terwijl ik nog niet eens wist dat ik iets gezegd had wat bij jou verkeerd over gekomen was!

@all..
    Laat elkaar in haar waarde, sommige voelen zich goed bij het stilletjes meepraten, sommige willen graag hun ei helemaal kwijt.. en ja, sommige mensen kraken anderen af om zichzelf beter te voelen (ik zeg niet dat dat 1 van jullie is maar die mensen zijn er ook) Als iedereen een ander accepteerd is het een stuk makkelijker!

19. Niet meer actief

Sorry hoor... denk denk.. niet dingen zeggen als je het zelf ook niet doet.
    Dat vind ik erg storend aan mensen..
    Doe je het zelf wel, DAN heb je al het recht om het tegen anderen te zeggen.

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    johpandabeertje heb ik toen mijn excuses aangeboden JAA op msn vergeten? maar maakt niet uit haar wijffie weet nu watvoor persoon jij bent!
    tis dat ik heel me laptop leeggegooid heb want an had ik zo het hele bewijsheir kennen zetten van dat ik SORRY heb gezegd en het niet daar had mogenzetten!

weet je wat jij eens moet doen meid je relatie eens goed maken voor je aan kinderen begint en eens geld zien te regelen voor een kind want wel geld om een auto tank vol te gooien en geen eens geld voor een zwangerschapstest! en dan zeggen ltijd geld van famiie krijgen... dat is triest! net zo triest als oude koeien uit de sloot te halen!

en nog triester het was hier allang weer goed met dat! en wie komt er mevrouw die zich weer even groot vind zich ermee bemoeien even een gezellig topic verzieken!

kortom diep en diep triest...

Deel Deze Pagina