Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    joh meeid weet je wat stik er maar in zolang jij hier mee lees schrijf/type ik hier niet meer mee...
    dus meid je hebt je zin alga jij maar lekker gallen hier maar ik ga er nu GEEN woorden meer aan vuil maken hier!

ik ben nie z triest door het hier te gaan vergallen verder voor anderen dus als je nog wat te zeggen hebt hier ik ga er niet op in! ikhou niet van dat trieste gedoe wat jij doet :! raar kind....

oh trouwens je verziekt het hier wel graag he want ik ben niet de enige die me ontzettend aan je stoor en nu weggaat door jou kan er zo nog een paar opnoemen waar jij het voor verziekt heb hier!

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hebhet gesprek nog gevonden ook dus als iemand bewijs wilt dat ik excuus heb aangeboden toen! kan ik het zo laten lezen en ook uitgeled heb WAAROM ik dat toen deed! maar weet je wat zoek het maar uit ook... ik hoef me niet te bewijzen voor jou!

@ de rest an de dames word maar snel zwanger mar ik gaat hier weg en jullie weten nu waarom...

en ik ben niet de eerste die daar HAAR weg gaat!

PANDABEERTJE of die andere naam of hoevaak je je naam ng gaat veranderen mevrouw !

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

owjee wat een gekibbel allemaal zeg...:S:S poeh poeh...

laten we ons lekker bij het zwanger worden/proberen en alles daar om heen bezig houden...?

4. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

Mar 9, 2007
    992
    179
    43
    Oh jeej wat is hier allemaal aan de hand elkaar schulden in de schoenen schuiven heeft geen zin probeer het positief te bekijken ;)

@sannehai: hoe is het ermee nog altijd druk aan het aftellen?

5. Sannehai

hey meisje 1987

jaa nog steeds spannend! nog steeds ongesteld kdenk dat het deze x wat langer gaat duren, omdat ik nu niet meer voort eerst mijn pil slik natuurlijk..dusja even afwachten allemaal we kunnen toch nog niet voort eggie gaan klusse, dus ik zie het wel.

heb wel al eens even proberen te voelen bij mn baarmoedermond in bad, maar ik weet niet zeker of het hem nou was of niet, best wel hoog met een soort klein kuiltje er in ? komt dat iemand bekend voor?

en hoes staat het bij jou meisje 1987? welke ronde zit jij nu?

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

Mar 9, 2007
    992
    179
    43
    Ik zit nu in mijn eerste ronde dus ook nog zeer spannend allemaal met ontpillen etc.. maar het zal zich zelf wel allemaal wijzen!
    Van die bmm kan ik je helaas ook niet veel vertellen weet niet precies hoe het nu zit als hij hoog of laag staat!

7. Sannehai

oke zoo zeker spannend eerste ronde ik kan niet wachten tot wij daar in zitten, maar nog even geduld hebben, wil even weten wat voor cyclus ik heb. ben jij wel ook eerst nog ee nx uitjezelf ongesteld geworden of? gelijk begonnen?

en hoe moet ik nou eigenlijk weten hoelang mijn cyclus is? van de 1edag dat je ongsteld bent? of de 1e dag dat je niet meer ongesteld bent?

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sannehai, je moet de eerste dag tellen wanneer je ongesteld bent geworden tot de dag dat je weer ongesteld wordt :).

Soms kan het lang duren, dus je gaat waarschijnlijk over tijd worden. Mijn cyclus was 35, precies een week later kwam me "eigen" ongie dus. Ik zit nu ook in ronde 1 :)

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    zijn we bij de springershow aanbeland :s wat een oude koeien die zijn toch niet nodig.

Feit blijft dat iedere vrouw zich anders voelt, zwanger of niet, sommige voelen al vanaf de bevruchting, anderen merken pas na 3 maanden wat, weer anderen beelden zich in.
    Tegenover sammie was het meer goedbedoeld uit ervaring van sommige meiden hier helaas, dat je lichaam je voor de gek k'an houden.. hoeft niet zo te zijn. Jammer als dat zo overkomt, zal niet zo bedoeld zijn. Is de kous toch mee af?

Die steken onder water van dingen die ooit zijn gebeurd tussen een paar, PRIVE, vind ik erg laag.
    Natas ik hoef ook geen bewijs van je hoor ;) Als jij t zegt zal t wel zo zijn, weet niet, niet mijn zaak ook.

Ik ben helemaal niet lekker, hele dag al ongikrampen, lichter dan normaal weliswaar..
    Vriendje heeft vanmiddag heel lief ben en jerry's gehaald voor me :D Redeneerde zo, of ik nu zwanger of ongi ben, zal ik vast wel trek in hebben nu :D Niet echt, maar wel schattig

10. Niet meer actief

haha sorry hoor, maar ik geef alleen een feit.
    En zeg alleen dat je niet dingen moet zeggen waar je zelf ook niet goed in bent.

En meid, ik lees heeeel toevallig even, ben verder niet meer geweest namelijk.
    Vond dat ik het recht had dit te zeggen, net zoals jij vond dat jij het recht had om tegen sammie uit te vallen.

En meid, volgens mij weet iedereen hier dat ik een pauze heb..
    weet je wel, een pauze, waarin je eerst dingen gaat oplossen voordat je verder gaat.
    Oh en nog even.. ik heb altijd mijn familie achter mij staan, maar nog nooit een cent van hun hoeven krijgen :p

Verder iedereen hier heel veel klusplezier!
    Hoop dat iedereen hier snel zwanger is!
    Excusses voor dit voorvalletje, maar ik vond dat er iets gezegd mocht worden.
    Ja inderdaad laat, maar moest het gewoon even kwijt!

Sammie: laat je niet gek maken meid!

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Oh iemand vroeg wat mijn paard had, hij is wel hoefbevangen maar heel licht, we waren er op tijd bij. Zijn straal moet bijgesneden worden omdat daar teveel druk op staat, verder dus antibiotica en pijnstillers en een paar keer wandelen per dag. Is ie er zo weer bovenop :D

12. Sannehai

@myprecious

wat is precies de eerste dag van je ongesteld heb, heb meestal eerst 1of 2 dagjes meer bruinig dan echt ongi tellen die dan wel of niet mee?

spannend joh ook voor jou de 1e ronde. ik eerst nog even een keer van mezelf ongi worden, en dan 1 nov. van start... ik kan niet wachten!

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijne avond allen

ff geen zin om te lezen en te antw.

ben te moe

xxx

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    nog geen ongi, ongikrampen zijn weg :whistle: [-o<

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Dames .. zowel Natas als Panda dit keer, laten we even voorzichtig zijn, want jullie weten allebei dat het topic gesloten kan worden door dit soort dingen.
    En dat willen jullie allebei niet lijkt me.
    We hebben allemaal last van de hormonen, kan gebeuren.
    Zand erover dan?
    Probeer elkaar anders te negeren, maar hou het wel netjes.
    Aldus oma die over loopt van de hormonen op dit moment ;)

@Sterretje: ja t was idd de eerste keer dat ze hier kwamen ja :D
    Wat goed dat je dat nog weet zeg!
    Het is me vandaag goed meegevallen :D
    Nu morgen weer de hele dag met een bbq met een man of 10 dacht ik.
    En dan zondag nog met zijn familie (alleen de ochtend hoorden we vandaag .. wij dachten tot na het avondeten)
    En dan maandagavond weer.
    Bah, verjaardagen...

@Meisje: ohhh ik had er ook niet op gereageerd!
    *oma gaat zich zitten schamen in een hoekje*
    Wat gaaf zeg :D
    Ik hoop dat de streep snel donkerder is!

Ehhhhh verder weet ik t even niet meer.
    Zit een beetje op hete kolen lijkt t wel (teveel chocola gehad? :) )
    Dus ga ff lekker forummen.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ow weet niet meer wie t vroeg, maar dat harde ding met dat kuiltje is idd je baarmoedermond!
    Als dat harde ding zacht is en dat kuiltje wat open staat ben je op zn vruchtbaarst!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey dames :)

Sorry, ik heb al genoeg hoofdpijn, hou het alsjeblieft rustig... :( Soms is het juist wel slim om iets of iemand eventjes te negeren en jezelf er overheen te zette nwat iemand gezegd zou hebben.
    Gewoon weer verder met de orde van de dag en dat is zwanger worden (of genieten van je zwangerschap) toch? :)

Zoals ik al zei heb ik nog steeds koppijn en wil ik nu dus mn bed induiken... Maar wilde nog even snel langskomen natuurlijk!
    Ik hoop echt dat ik me morgen eindelijk weer beter voel, want dit is niks zo!
    En als ik me beter voel kan ik me ook weer beter concentreren op al jullie geklets en dus meer persoonlijke reacties geven! Nu vergeet ik namelijk alles :(

Ik denk normaal echt niet snel dat ik zwanger ben en dat durf ik nu eigenlijk nog steeds niet, maar een stemmetje in mn hoofd probeert het wel!
    Gewoon het feit dat ik moeite heb met slapen terwijl ik doodmoe ben, heb t het ene moment ijskoud en dan weer bloedheet, alles jeukt en Angel wil ineens steeds op mn buik liggen :(

Ik durf niks te denken, behalve dan dat ik gewoon ongi ga worden as usual, maar dat stemmetje in mn hoofd blijft irritant doen! Waarschijnlijk zo irritant dat ik TOCH weer te vroeg ga testen.... Zucht!

Misschien zelfs maandag of dinsdag al....
    maargoed, we zullen zien, jullie merken het wel of ik het volhou of niet ;)

Ik ga nu slapen, als het goed is. Welterusten alvast allemaal! xx

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    dames nogmaals het zal heus niet gesloten worden want ik ga jullie verlaten...

@ meisje ik hoop dat je zwanger bent ik las dat je een 2e vage lijntje heb is voor mij een goed teken had ik ook en wel zwanger dus ik duik voor je

@ de rest succes ermee! en wod maar snel zwanger dan he

suuces

ow en sorry kristel ik hou er niet van om over me heen te laten lopen..
    maar ja dat ben iik en merk toch al langer dat ik hier niet tussen pas ik houd het wel bij de rest van het forum en degene de ik op msn spreek

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Je laat je toch niet wegjagen Natas?
    Gewoon volwassen zijn en eroverheen stappen.

@Kristel: Hoop dat je vanacht kan slapen en dat het uitkomt wat je stemmetje zegt :D

@Sterretje: had je de testen al gehad eigenlijk?

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als het echt rood is telt dat als je eerste dag. Het kan best zijn dat je cyclus nu langer is dan 28 dagen hé, daar moet je wel rekening mee houden. Maar komt goed. Mijn cyclus was 35. Ik wacht nog op mijn ei :p haha. Nouja zal nu eerst maar naar bed.

Weltrusten iedereen \:D/

Share This Page