Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    Kristel ik hoop dat je je snel beter voelt

Natas niet weggaan hoor!

Gisterenavond had ik heel veel gedronken, en snachts getest. Streepje was vaag.
    Ik had nog een nieuwe test liggen, moest net naar de wc (sinds t avondeten niets meer gedronken) en denk.. ik probeer het gewoon.
    Nog voor de controle streep verscheen er een lijntje in het linkervakje.. Vannacht had ik de test gesloopt, nu was hij in het hulsje nog te zien (kan alleen geen foto maken omdat ik de camera niet bij de hand heb :( )
    Nog een beetje vol ongeloof.. Gelijk naar mn buurmeisje gerend (nog voor ik mn vriend de test liet zien :oops: ) en het eerste wat zij zei was, gefeliciteerd!
    dus ik durf voorzichtig mijn banner te veranderen..

Mijn vriend was eerst een beetje geschrokken (We hadden rekening met 6 maanden of langer gehouden) maar door t dolle heen, spreekt me nu steeds aan met mama :D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Goeiemorgen! Jeuj, ik kon lekker slapen :)

@Natas: Je ergens overheen zetten en er boven staan is heel iets anders dan over je heen laten lopen ;) Als jij je nu weg laat jagen laat je pas over je heen lopen.

@Meisje: JAAA! GEFELICITEERD! Damn, augustus is ECHT een vruchtbare maand zeg :D Zo, ik hoop dat ik en vele anderen ook nog mogen volgen :-D

@Dreamer: En, wat denk jij ervan deze maand? :) Ook zo'n irritant stemmetje in je hoofd? :p
    We mogen bijna tegelijk testen weer, al denk ik dat ik toch weer eerder ga testen :)

@All: Hoe gaat het met iedereen? Hier nog steeds last van mn maag :( Maarja, zal ook wel weer over gaan! En anders hoop ik dat t voor een goed doel is ;) Dat irritante stemmetje blijft maar doorgaan iig, zo erg dat ik net al bijna ging testen! Niet gedaan hoor, maar de neiging was er wel.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee ladies ik luister naar lieve kristel en meisje en oma ;) dan blijf ik want inderdaad ik zeg er niks meer over en ga gewoon zelf met jullie verder kletsen jullie zijn tenslotte topdames :)

MEISJE joeppieejj gefeliciteerd :) wat super zeg zo snel gaaf :) strooi wel HCG he :) hebben een hoop ladies nodig :)

ik sta vast in de rij ;) zit nu op me vriend zijn werk :)

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Gefeliiiiiiiiii meisje :D
    Heb even geen tijd om je in het roze te zetten, maar morgen komt dat denk helemaal goed!
    En anders maandag ;)
    Gaaf hoor :D

@Kristel: ja kreeg vandaag een stemmetje: niet zwanger..
    Mn temp doet zo raar :(
    Gisteren te vroeg getempt en toen ver onder de coverline.
    Vandaag wassie 0,01 graden hoger dan de coverline en heb vandaag wel op normale tijd getempt.
    Het was wel koud vanacht, maar weet niet of dat uitmaakt.
    Gisteren discarted gezet en vandaag geeft ie wel gewoon nog mn ei op dag 14.
    Maar mn temp baart me dus wat zorgen :(

Ik heb ook nog helemaal geen testen in huis ervoor!
    Ach, heb nog 8 dagen.

Hoop echt dat de stijgende roze lijn zich voortzet en zich uitrekt naar 29 en 31 augustus :D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female

NOD lijst

Juli

20: Romytamara, ZWANGER
    30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER

Augustus

6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER
    17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER
    22: Meisje87, 2e ronde ZWANGER
    29: Kristel86, 8e ronde
    31: Alexia R, 2e ronde
    31: Dreamer83, 4e ronde
    31: Sammie88, 3e ronde

September

1: Celinaaa
    7: Natassie, 9e ronde
    8: Mac, 2e ronde
    10: Wendyvanliemde, 5e ronde
    17: Sterretje08, 5e ronde

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    meisje gefeliciteerd

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    kristel jij betn de volgende he :) gaan wel de lijst af :)

hoe is het met sterretje eigenlijk? ben zo benieuwd

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Het is wel zo leuk om op roze te mogen (HEEEEEEEL LEUK zelfs) dus ik heb het maar even voor je gedaan meisje :)

@Natas: Jeeej :-D Ik wist wel dat je zou blijven ;) Het is gewoon moeilijk om weg te gaan :)
    En ik sta achter je te springen in de rij :)

@Dreamer: Tempen kan soms heel verwarrend zijn idd als je wat slechter slaapt of als het koud is bijvoorbeeld... Ik ben echt blij dat ik een stabiele temp heb. Voor mn ei is ie altijd 36.7/36.8 en na mn ei 37.2/37.3. Zodra mijn temp onder de 37.1 gaat na mijn ei dan weet ik dat ik ongi ga worden.
    Ik hou het zowiezo nergens bij eigenlijk, zo stabiel is het allemaal. Zelfde als met ovutesten, ik heb ze niet eens nodig, maar ik vind het gewoon leuk om in ieder geval 1x per maand een test met 2 dikke strepen te hebben :)
    Ik hoop echt dat bij jou het stemmetje ongelijk heeft en je gewoon lekker net als velen op roze mag deze maand!
    Ik heb trouwens veeeeeeeel te veel testen, je mag er van mij wel een paar lenen ;)

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha klopt ik kan de super dames hier niet missen :oops: en veel steun hier dus vandaar..
    en laat haar lekker gaan negeer dr verder gewoon ;)

ennuh meisje waar blijf dat HCG nou? ;)

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Sterretje: Ik heb je NOD in september gezet. En ik heb je op de 5e ronde gezet, dat heb ik toch goed he of niet? Als het niet goed is, laat mij of dreamer dan maar even weten :)

@Lynn: Hoe gaat het met je? :-D

@Natas: Ik hoop dat ik de volgende ben ja :D maar ookal blijft dat stemmetje irritant doen denk ik toch niet dat het zo is hoor. Ik zie het voor mij best zwart in met zwanger worden/blijven nu.

@Meisje: Jaa, we staan te springen om hcg hier :D

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    oww jaah zo blonTTT sterretje was ongi geworden toch? pfff niet uitgeslapen denk ik ;) laat geworden gisteren en vannacht met dat weer ook bijna geen oog dicht gedaan..

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hehe, ik had er zelf ook even niet bij stilgestaan hoor. Maarja, laten we t er dan maar op houden dat ik blond van binnen ben ;)
    Heb je trouwens alweer een ovutest gedaan of pas vanmiddag weer?
    Ik doe normaal altijd zodra ie positief is 2x per dag een test.

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    straks als ik thuis komt weer een ovutest :)
    zo rond half 1 dus :) maar echt hij was zo super posi nog nooit mee gemaakt :) dus benieuwd als die zo niet meer posi is denk ik dat me ei is geweest watn gisteren voelde ik wat raars.. maar laat toch me banner staan dan weet ik zeker dat ik uitgaat van het langste ;) en dat het niet korter kan :)

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    maar kristel dat stemmetje in je hoofd is stom.. want ik duim voor je meis echt waar!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hopelijk was het dan een superei (of heel misschien wel twee....) waardoor je test zo positief was!
    En dat stemmetje is heel irritant idd... Die praat me aan dat ik zwanger ben, maar dat wil ik helemaal niet denken. Als het niet zo is (wat het meest logische is) en ik denk van wel ben ik alleen maar meer teleurgesteld.... Maargoed, hopen en duimen mag :D

16. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Hoi

Kom ook weer even kijken. Meisje 87 gefeliciteerd. Je vertelt over die ongi krampen, dat soort krampen heb ik ook nog steeds, vooral 's avonds.

Kristel, spannend, het klinkt in ieder geval veelbelovend! Tegen de jeuk smeer ik nu zo'n mentolspulletje gehaald bij zo'n reformwinkel, maar kan vast ook bij de etos. het helpt wel, maar komt op een andere plaats weer terug bij mij.

Natas vroeg nog om wat HCG, komt ie: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

Ik ga morgen even bellen voor moeders voor moeders. Ik hoop dat ze het hier ook gewoon komen ophalen, ik heb eigenlijk geen zin om het iedere keer weg te brengen. :oops:

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ophhww lief heerlijk wat fijn Suhe, ik ben lekker aan eht douchen van jou HCg HCG HCG HCG zalig....
    zo even haren wassen
    heel me lichaam...
    lief liedje erbij zingen...

zo en nu maar weer verder :) super bedankt

oh en ik heb nog wat HCG over gelaten voor de liefhebber :) ben ik toch weer lief ;)

18. suhe

suhe Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,049
    0
    0
    Ach mijn vroend noemt het ook een soort van verslaving en dan die rare afkortingen als hcg, ongi, gyn enz. Laat maar lekker lullen ;) Gaan zij maar fijn computerspelletjes spelen...

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    hey ja ik ben niet ALTIJD online :p

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

Genoeg voor de hele nod-lijst? ;)

Damn ik kan t niet geloven.. Ging vanochten d naar de wc met ogen dicht, bang dat ik ongi zou zijn maar nee hoor.
    Tijdens de s*x voelde t wel heel anders.. mijn bmm hangt erg laag, dat merkte ik eergisteren al, ik heb m ALTIJD hoog hangen

20. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

Sep 8, 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    * Vangt veel hCG *

@ Meisje87,
    Super gefeliciteerd meid!

Mijn vriend snapt ook niet echt iets van al die afkortingen enzo.
    Laat hem nou maar gewoon zijn ding doen.
    Dan ga ik hier wel lekker gezellig erover kletsen.

@ Kristel
    Ik duim ook voor je mee.

Geld ook voor alle anderen dat je maar snel zwanger mag zijn!

Hier vanochtend al meteen de woonkamer schoongemaakt.
    Word vandaag weer schoonmaak/was/opruim dag.
    Dan kan ik morgen lekker de hele dag niksen.
    Hier alles super, maar nog geen tekentjes van eventuele zwangerschap.
    Zoals het er nu uitziet denk ik gewoon ongi over een week.
    Maar hopen dat het misschien toch iets is?

xx C.

Share This Page