Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zei het je toch van je ei! :p :)

Heel mooi dat je cyclus meteen weer goed op gang is hoor!

Het is jammer dat ik de tijd niet vooruit kon zetten anders had ik het graag gedaan voor je ;)

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Kristel! GEFELICITEERD! ! ! ! :whistle: \:D/

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Dank je meis, Ik ben ook zo blij er mee, heerlijk om te weten dat alles het weer 'doet'

Nu nog hopen met effect, ben zo benieuwd of die drupjes bloed daar van waren...

4. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Halolo meiden!
    Wéér alles bijgelezen, het is zowat een dagklus haha!

Ik heb gezeur op mn werk :(
    Ze hebben kunnen zien dat ik op internet op deze pagina heb gezeten. Nu is mijn MOEDER (!) op gesprek gevraagd (ik zit momenteel in de ziektewet en werk voor hetzelfde bedrijf als mn moeder) en hebben ze háár gevraagd of dat ik zwanger was of dat we ermee bezig waren. Dit i.v.m. mn contract verlening :( Ik vind het echt waanzin! Dit mogen ze toch helemaal niet doen?! Nu moet ik van de week, als ik weer kan werken, ook op gesprek komen. Dan zullen ze wel dat gaan vragen..
    Mn moeder heb geantwoord, met dat het niet nog járen gaat duren (hoop ik O:) ) en dat ze er verder niets over kwijt wil.
    Ik denk dat ik maar hetzelfde ga zeggen.. Dit is toch prive? En wat verwachten ze als ze een jonge meid aannemen? Vroeg of laat krijgen de meeste vrouwen toch een kindje..
    Ben er een beetje frusty onder, vooral omdat ik nu in de ziektewet zit en mezelf niet kan verweren..
    Wist ook niet dat ze zover zouden gaan om de sites helemaal na te gaan trekken en daar dan wat achter zoeken...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ook! Nu ga ik voor jou in de stress zitten ;)

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja heerlijk gaan we weer door stressen ;) Vreselijk dit wachten... Nog maar 9 dagen... :(

@romy, meis wat vervelend, idioot vna je werk zeg dat ze dit na gaan kijkenw at je allemaal doet...
    Vpolgens mij mogen ze je voor eht eventueel zwanger worden geen reden geven dat je contract niet verlengd word hoor, dat is onzin
    En het is prive, ik zou gewoon ontkennen, maar dat je even iets op wilde zoeken of iets dergelijks er van makne.
    Hoop dat het goed komt, en ze je wel je baan laten houden! Succes meis!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Romy:

Wat een bullshit! Zoiets kunnen ze niet maken! Of je nu in de ziektewet zit of niet, het is JOUW PRIVE en daar hebben zij geen flikker mee te maken... En om dan je moeder er nog bij te halen?! HALLO!
    Sorry, ik maak me heir een beetje heel erg pissig om, wat een gezeik, hebben ze niks beters te doen ofzo :(
    Zij hebben er gewoon geen ruk mee te maken of je zwanger wilt worden of niet... Dat is iets voor jezelf, en ze mogen je ook absoluut niet ontslaan daarom!
    Ik hoop dat het gesprek een beetje goed verloopt.
    Maar als ze vragen over zwanger worden/zwanger zijn, daar hoef je cht geen antwoord op te geven hoor, daar hebben ze niks mee te maken!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En als je per se antwoord wilt geven als ze het gaan vragen, zeg wat Sterretje zei. Zeg dat je iets op zocht... over de pil ofzo :(

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Echt ongeloverlijk he :(

Maar als ik zeg dat ik er alleenwat wilde opzoeken en ik kom volgende maand, van jongens ik ben zwanger dan krijg je alsnog scheve gezichten..
    En buiten dat.... Ik ben hééél slecht in liegen :oops:

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Gewoon goed oefenen en jezelf aanpraten dat je dus echt wat aan t opzoeken was ;) Dan komt t er al een heeeeel stuk makkelijker uit :p

En hoezo over een maand zeggen dat je zwanger bent? Als je over een maand zwanger bent hoef je dat echt niet meteen te zeggen hoor ;) De meesten vertellen t hun baas pas na 3 maanden...

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Je hoeft het toch pas met 3 a 4 maanden te vertellen!
    En tja ze begrijpen dat ook wel dat je er nu niet mee op de koop gaat lopen toch, als je nu wel zegt dat je zwanger wilt raken, word waarschijnlijk je contract neit verlengd als ik je verhaal geod begrijp, dus het lijkt me dat je dat helemaal niet wilt!
    Verder moeten ze snappen, dat je het nu niet vertelt, mocht je straks wel zwanger zijn, dat het heel onprettig is als iedereen elke maand gaat vragen of ej al zwanger bent.. Gebruik je dat toch als excuss!

Ik zal nu niet gaan vertellen waar je mee bezig bent hoor, dan maar een leugentje om best wil, het is echt prive, hebben ze neits mee te maken!

12. Eva R

Eva R Niet meer actief

@romy: wat ontzettend grof zo achter je rug om... dat mogen ze absoluut niet tegen je gebruiken en jij hoeft het zeker niet te zeggen. Ik kan me hier ook boos om maken :eek: belachelijk

gewoon zeggen dat het ze niets aangaat en dat het privé is, maar dat je niet zwanger bent. (ben je toch nog niet?) En als je wel zwanger bent (volgende week bijvoorbeeld) dat hoeven zij niet te weten.. zou ik ook lekker pas na een paar maanden vertellen.. grrrrrr

13. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ja jullie hebben ook helemaal gelijk!
    De puzzelstukjes vallen bij mij nu wel op zn plaats.
    Ik heb een tijdje terug gevraagd hoe het zit met part time werken, dat hebben ze liever niet bij ons. 4 dagen is eigenlijk het minimale. Maar begreep ook dat ze je partime werken niet kunnen verbieden.
    Maar ik denk dat ze omdat ik dat gevraagt heb, en ik soms op deze site zit hun eigen conclusie hebben getrokken.

Het is ook mijn bedoeling om het, als het raak is, pas na 3/4 maanden te vertellen, maar zoals ik zei, ik ben zo slecht in liegen en een echte flapuit. Niet dat ik meteen zeg dat ik zwanger ben. Maar ik zou zo super blij en enthousiast zijn dat ik opeens de hele dag over baby's ofzo ga praten... haha.
    Misschien maar es een liegcurcus gaan doen, dat zou het leven af en toe een stuk makkelijker maken!

Thnx voor jullie berichtjes, geeft me een goed gevoel dat jullie er ook zo over denken! :)

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    we hebebn gewonnen ole ole kampioenen ole ole...jah ik ben zware voetbal fan

fijne avond ik ga de derde helft kijken

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja dat is heel goed gedaan 3-0 Veel plezier met kijken nog hoor!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    hallo allemaal..
    ja had niet verwacht dat nederland ging winnen..:p
    en ik kijk nooit voetbal mijn vriend ook niet..
    maar vanavond wou die wel kijken omdat hij een weddenschap had met een collega van hem haha..
    maar ze hebben de weddenschap allebeiden verloren..

heb me nog niet eens voorgesteld..haha
    Ik ben Mariska en ben 20 jaar..
    en hoop dat ik met jullie mee kan kletsen..:D

groetjes Marisss

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi marisss

Gezellig dat je ook mee komt kletsen!
    Zie dat je in de 3e ro0nde aangeland bent, spannend hoor, je zit precies in je goede dagen zie ik!
    Helemaal leuk allemaal!

Ik hoop dat je snel zwanger bent, maar ondertussen nog maar lekker hier kletsen hoor!

Hoe is het verder dames? Hier weer een hogere temp, nog steeds staat mijn ei op vorige week, kan mijn geluk niet op, sta nog steeds versteld dat het zo gauw van binnen weer op de rail staat, heerlijk!

Nou ik ga maar eens een lekker ontbijtje nuttigen, tot straks allemaal!

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal,

Pfff... vanochtend weer testjes gedaan > Streepjes waren duidelijker.
    Nu ga ik net naar de wc en wat zie ik? :-o
    Bloed! Ik ben echt helemaal bang nu! Ik hoop dat t bij een klein beetje blijft...

Hoe gaat t met de rest?

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen...kristel...dat is niet de bedoeling...ik hoop dat het maar een heel klein beetje is dan...

mijn temp was vandaag ook hooger hij word steeds hoger 36.84 en het was niet eens 9 uur...dus wie weet.... :)

20. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi allemaal,

Wat een wedstrijd gister...had bardienst bij Tc dus was helemaal gezellig en ben nu kapot en moe...;)hihi

Ik lees dat er nieuwe meiden bij zijn...gezellig!

En Romytamara: je hoeft je zwangerschap tot uiterlijk 3 a 4 maand voor je bevalling officieel pas te vertellen! En ze mogen je nix vragen over je prive gebeuren! tot wanneer loopt je contract als ik vragen mag?

@ kristel.... ik zou even de VK of huisarts bellen ivm je bloeding!
    Een kleine bloeding kan en hoeft niet erg te zijn...kan een gesprongen adertje oid zijn!
    zodra je bloeding erger wordt moet je zeker even bellen met gyn of Ha of VK!
    Sterkte meis!

Deel Deze Pagina