goedemorgen! Pff ben net wakker zo moe ben ik. Maar heb een onwijs hoge temp! En dat 3 dagen voor Nod! Werd vanochtend beroerd wakker misselijk ,dus hoop dat het een goed teken is! Hoop niet dat het weer mijn maagzweer is aangezien afgelopen vrijdag mijn kuur afliep.
@ Dreamer, Omdat ik eerst twijfelde heb ik hem inderdaad daar op gezet.. Mijn Nod is eigenlijk de 28 ste. Tenzij ik mijn ei pas de 17 de heb gehad waar ik niet vanuit ga.. Ik heb trouwens een LF van 13...
Ohh op die manier! Denk idd dat je ei de 14e is geweest. Zal je ff overgooien naar de 28e. Tnx Hij vond de slingers lief Dat ze op de grond hangen vond ie niet erg
NOD lijst Juli 20: Romytamara, ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER 22: Meisje87, 2e ronde ZWANGER 28: Sammie88, 3e ronde 29: Kristel86, 8e ronde 31: Dreamer83, 4e ronde September 1: Celinaaa, 1e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 10: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde
Hmz nou ben ik weer de hekkensluiter Maar jij bent de volgende om roze te worden Sammie! En dan Kristel en dan ik Alle 3 roze worden, deal?
Hey meiden :-D Oma, gefeliciteerd met opa! En de slingers... ach, het gaat om het gebaar toch :-D Ik had al zeker 15 jaar geen slingers meer gehad en toen ik 21 werd (eerste verjaardag in ons eigen huisje) had mn vriend samen met mn beste vriend de hele kamer volgehangen met slingers en ballonnen, ik kon wel huilen zo leuk vond ik het Ik had zelfs een versierde stoel @Sammie: Zoo dat klinkt positief allemaal :-D Moe, hoge temp, slecht voelen... Al kan het ook betekenen dat je ziek bent of gaat worden, maar dat hoop ik niet voor je! Ik duim voor je alvast! @Ryanne: Idd, ik zou als ik jou was toch maar even voordat je naar het ziekenhuis gaat (en dus medicijnen krijgt) een testje doen! Je weet maar nooit, mij komt het namelijk ook wel bekend voor allemaal @Natas: Hallo *zwaait naar Natas* Ik heb trouwens vanochtend heel stiekem getest... Vriend weet het niet alvast, geen zin om druk erover te doen. Hij hoort het wel als het zover is of niet. Maarrehm, op de test van vanochtend staat dus echt heeeeeeeeeeel licht een streepje.. Bijna niet te zien... Maargoed, ik vertrouw zulke lichte streepjes niet meer vanwege het feit dat ik die wel vaker gehad heb en de bloedtesten negatief waren... Pas als het streepje duidelijker wordt geloof ik erin En als dat dus echt gaat gebeuren, dan zit ik meteen bij de huisarts voor die B12injecties. Dan wachten die verdere onderzoeken maar gewoon lekker! Kindje is belangrijker he @Dreamer btw: Je weet het he, wij zouden tegelijk zwanger worden, dus als bij mij de streepjes duidelijker worden, wil ik ze bij jou ook zien! :-D Anders niet Geintje, nee ik gun het jou, net als iedereen, supererg!
@Kristel wat spannend meid. Dat komt omdat ik zo hard geduimd heb Je zit nog een paar dagen voor NOD dus over een paar daagjes nog een tet doen. Ik zal donderdagochtend een test doen voor de zekerheid. En ik krijg nog en echo. Ik heb wel gezocht op internet en Provera is niet schadelijk voor eventuele zwangerschap. Ik krijg ook nooit slingers... Maar vind het wel leuk dus volgend jaar ff een hint geven
Even trouwens iets anders. Ik had op mijn verjaardag visite die niet wist dat ik bezig was met zwanger worden. En aangezien ik normaal gek ben op franse roombrie wou ik het liever niet. Toen zei de visite maar daar ben je toch zo gek op. Dus heb maar 2 kleine plakjes gegeten. Mijn moeder had ook 1,5 kilo rosbief meegenomen voor avond eten. Die ze zelf heeft klaargemaakt. Daar heb ik 4 plakjes van op die het minst rood waren. Maar kan dit kwaad?
@ Krisel, Spannend! Hoop dat hij dik positief word! Wanneer ga je weer testen? Want anders testen we dezelfde ochtend....lijkt me wel leuk!
nee hoor dit kan geen kwaad. Er zijn genoeg mensen die rken en drinken en ongezond eten en er dan achterkomen dat ze zwanger zijn
@Ryanne: jaa, verder duimen, dan komt het helemaal goed Maar ehm, Provera is toch om een menstruatie op te wekken? Hoe kan het dan niet schadelijk zijn voor een zwangerschap? Of is Provera ergens anders voor? @Sammie: Brie mag je gewoon eten hoor. Bepaalde kazen mag je niet eten maar dat zijn kazen met au lait cru (ongepasteuriseerde melk) en dat word eigenlijk niet verkocht in nederland. Of de brie meot echt uit Frankrijk gekomen zijn, dan is het misschien een ander verhaal. Maargoed, dan nog. Je kan niet overal rekening mee houden als je nog niet zwanger bent. Dat levert alleen maar stress op. Zolang je bepaalde dingen niet TE veel eet moet het geen probleem zijn hoor @All: Ik ging net even een beetje rondzoeken op het forum naar foto's van zwangerschapstesten van zwangere dames en mijn test lijkt wel heel erg op die van een paar anderen die nu dik zwanger zijn... En die hadden ook een dipstick van Sensitest! Ben benieuwd wat de test morgen gaat doen Nu wil ik gaan slapen en morgen pas weer wakker worden!
Het is idd om de menstruatie op te wekken. Bij kortstondig gebruik kan het geen kwaad bij eventuele zwangerschap.
Onze hond is trouwens op mijn verjaardag loops geworden.... Nu loopt ze met een broekje met inlegkruisje in.:smile: