Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

waarom testen als je al weet dat je zwanger bent?
    of heb ik iets gemist?

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

snap hem al
    had niet gelezen bij testen

xxx

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik heb een dikke positieve test gehad, 6 dagen voor nod-test, 2 licht positieve (normale streepjes) en 1 negatieve test. Dus of het licht aan de testen, of mijn vruchtje blijft niet zitten.
    Hoop dat het aan de testen ligt, maar ik durf nog niet naar de verloskundige tot ik zekerheid heb. Ik heb dus weer andere testen gekocht, 2 van de kruidvat en 3 digitale.
    Geeft me tenminste wat meer zekerheid.
    Maar ik vloei nog niet dus dat is sowieso een goed teken :D

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

wanneer ga je testen?

5. Skye

Skye Niet meer actief

Laat je het weten als je getest hebt. Ik hoop echt dat ze allemaal zo dikgedrukt zijn dat je er van achterover slaat. Succes

6. Skye

Skye Niet meer actief

@kristel86: Bedankt voor het erbij zetten

7. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik hoop het ook. Ik heb in oktober 2006 een miskraam gehad, was ongepland zwanger, we waren er niet mee bezig, ik slikte de pil nog. Deze keer is het zoooo gewenst..

Ik ga morgenochtend testen.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meisje, het kan zijn dat je niet zo snel hcg aanmaakt waardoor de testen nog even licht kunnen blijven.. Er zijn best veel vrouwen die pas met 2 weken overtijd een dikke positieve test hebben.
    Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is.
    Maar ik zou hetzelfde erbij zitten als jij hoor!
    Heb he zelf namelijk ook al een aantal keer meegemaakt. testen bleven licht en van de ene op de andere dag negatief, dag erna bloedverlies...

Ik hoop echt heel erg voor je dat er niks aan de hand is en dat je gewoon superzwanger bent!

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Meisje, zo'n digitale test geeft je toch de echte bevestiging.

Kristel en Sammie spannend!

Nog even over de hond. Wij twijfelden of we een keer een nestje wilden. Nu kan het niet meer... Mijn hond heeft een baarmoederontsteking gehad. Alles liep eruit. Bloed met slijm en pus... Gelukkig kon ze meteen de volgende dag naar de dierenarts om geholpen te worden. Ze was van 45 kilo nar 38 kilo gegaan. Ik had net een anorexiahondje. Het viel ons niet op dat ze zo ziek was omdat ze ook niet afviel. Haar hele buik bleek dus vol te zitten met die troep. Ook at ze gewoon en gedroeg zich eigenlijk heel normaal.

Volgens mij moet de hond eerst een keer loops zijn geweest voordt je haar kan laten helpen. Mocht je geen puppy's willen dan zou ik dat zeker zo snel mogelijk laten doen.

Even iets anders. Vriend heeft voor het eerst mijn boodschappenkratje aangepakt. Gister was ik in de tuin bezig en na een tijdje vond hij dat ik maar even moest stoppen. Ook let hij op dat ik wel geneog groente eet. Ik stond hier thuis op de crosstrainer en toen ga hij ook al aan dat ik het niet te gek moest maken...

Hij bemoeit zich echt overal mee, maar ik vind het wel schattig.

Ik heb net moeders voor moeders gebeld en word binnenkort teruggebeld.

Zo dat was het weer even.

Hoe is het hier met iedereen?

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

@suhe
    wat lief dat je vriend/man zo begaan met je is

wat goed dat je met moeders voor moeders mee wil doen.

pas je op met in de tuin werken!

xxx

11. Skye

Skye Niet meer actief

Wel jammer dat je niet meer met je hond kan fokken. Mijn hond is gelijk gesteriliseerd na haar eerste loopsheid. Het kan wel dat je het ervoor laat doen, maar vind ik persoonlijk de hond te jong. En doe je het wat later, dan heb je weer kans dat de hond al tegen de eerste loopsheid aan zit. Wel moeilijk, maarja het zijn toch ook vrouwen he

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb net in mijn eentje de schuur opgeruimd met dozen van soms over de 20 kilo.
    Alleen heb ik nu gigantische steken in mijn buik...

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    net eigenwijs geweest en met cb digital getest: niet zwanger
    Dus toch een vroege miskraam.
    Voel me zo klote.. Helemaal omdat mijn cyclus nu door de war loopt, ik was zo regelmatig, geen idee wat ik nu moet tellen.
    22 augustus was dag 28 (1 dag overtijd en positief getest)
    Is dit nu cyclusdag 32 of hoe moet ik dat zien (of is er nog hoop?)

Gadverdegadver

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

zal het dan een vroege miskraam zijn? vraag ik me af.

kan toch ook gewoon langere cyclus zijn.
    of niet?

15. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    met een langere cyclus test ik niet 3 keer positief. Lijkt mij..

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

want als je niet had getest (dus helemaal geen test had gedaan) dan was je er ook vanuit gegaan dat je langere cyclus hebt.
    althans ik wel.

om deze reden lijkt het mij sowieso beter om pas 1 week na je nod te testen. dan krijg je als je wel een vroege miskraam hebt niet altijd mee.

maar dames dit is niet negatief bedoeld hoor want ik kan ook niet zolang wachten met testen en zou dan net al meisje87 nu net zo onzeker zijn.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@meisje

daar heb je gelijk in ja.
    ik weet het ook niet hoor. denk alleen maar mee, maar ben hier gelukkig een leek in en heb er geen verstand van

bedoel het ook niet verkeerd!

18. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Nee ik was eigenwijs en enthousiast. Het was geen verbeelding want de buren en mn vriend zagen overduidelijk 2 strepen.
    Misschien ligt het aan de gevoeligheid van de testen, zo niet hoop ik dat ik snel ongesteld word zodat we ronde 1 kunnen ingaan, en dan houd ik 28+t aantal dagen overtijd aan.
    Ik ben al 5 cyclussen stipt op de 28e dag sochtends ongesteld geworden, en de jaren voor ik aan de pil ging ook, vandaar dat ik het erop waagde.

19. Skye

Skye Niet meer actief

Echt balen zeg.

20. Niet meer actief

@meisje,

Maar ik snap 1 ding niet.
    Als ik er naast zit moet je het zeggen hoor.
    Je hebt getest zeg maar enkele dagen voor je NOD.
    Was duidelijk zwanger.
    Nu test je weer en het is negatief.
    Maar moet je dan niet ongi zijn/worden als je een miskraam hebt of krijgt?
    Ja misschien een rare vraag of heb ik juist gemist dat je ongi bent geworden.
    Wel erg jammer zeg om het zo te ervaren.
    Ik ga ook pas testen als ik echt duidlijk overtijd ben.
    Veel succes met alles.

Deel Deze Pagina