heeeeeeey meiden! Hier vanaf een zonnig bulgarije een berichtje! Heb alleen de laatste pagina gelezen omdat ik via de telefoon internet en dat is best lastig. Suhe mij viel op dat je zwanger bent WAUW GEFELICITEERD! Hoe is het met je? Al kwaaltjes? En heb ik verder nog belangrijk nieuws gemist? Tot snel. Liefs!
Ik breek even in.... ik heb ook 2 dagen na NOD niet zwanger getest met CB digitaal terwijl ik met de andere testen positief testte. Ik haat die CB digitaal. Als ik jou was zou ik de goedkope kruidvat testen aanschaffen (2 voor 5 euro) en dan morgen ochtend/middag of overmorgen nog daarmee testen. Succes! Verder iedereen hier veel succes met zwanger worden!
Fioon dat geeft weer een beetje hoop. Ik heb die testen wel in huis, denk dat ik woensdag nog eens test als ongi uitblijft Ik wacht nu verder af tot ik ongi wordt, als dat vrijdag nog niet t geval is ga ik naar de huisarts. Wendy bij de ene miskraam wordt je snel ongi (Mijn miskraam in 2006 kwam ik pas achter omdat ik 3 weken achtereen vloeide.) en bij de andere blijft deze nog even uit. Ik weet t allemaal niet, deze onzekerheid is vreselijk, of ongi, en naar de 3e ronde, of later deze week positief testen
heb je niet toevallig de ovulation detector method veranderd? van advanced ergens anders naar toe, of een andee instelling? Bij ovulation detector staat ook rond welke dag je ovulatie was en waarom FF een stippelkruis zet (see cross-checking notes below staat er dan). Of is dat alleen bij betaald? Meisje, wat een klote boel met die testen, ik duim en hoop voor je meid dat je snel zekerheid hebt.. met een vette test natuurlijk.
hey meiden ff een vraagje. jullie weten ongeveer mijn verhaal toch? over mijn eitjes dat ie niet rijp worden maar vandaag heb ik heel veel wit slijm weten jullie wat dat is? xx
Ik kan je niet echt helpen wat de afscheiding betreft. Maar ik vraag me wat af. Als je eitje niet rijpt, wordt jij dan wel gewoon ongi of helemaal niet. Heb je verhaal eerlijk gezegd niet echt gevoldt en hoe ben je er dan eigenlijk achter gekomen dat je eitje niet rijpt. Veel succes.
Hey meiden, Ben ik weer... was op de bank in slaap gevallen @Meisje: Ah bah, wat een onzekerheid! Maar geef het nog niet op! Omdat de digitale zegt dat je niet zwanger bent, wil niet zeggen dat dat ook echt zo is! Het kan echt zo zijn dat je weinig of langzaam hCG aanmaakt en dat de digitale gewoon nog niet genoeg oppikt om positief aan te geven. Dus echt, gewoon wat Fioon zegt; de komen dagen even met één soort test testen (Kruidvat dus bijv.) met ochtendurine. Zwanger ben je zowiezo (geweest), want die andere testen geven idd niet zomaar een streepje! Ik heb nog steeds goede hoop voor je hoor! @Wendy: Soms kan je dmv een test zien dat je een mk gaat krijgen doordat ie ineens negatief is terwijl ie daarvoor duidelijk positief was. Het bloeden kan later pas komen. Bij mij is het ook 3x zo gegaan. Mooie positieve testen dagenlang en ineens de laatste dag een negatieve test. Dag erna ging ik dan bloeden... Voor mij is dit ook een reden om door te blijven testen als ik zwanger ben. Niet meer elke dag als het overduidelijk positief is, maar op zn minst 2x per week totdat ik zoveel weken ben. Gewoon dat ik het eventueel kan zien aankomen als ik een mk zou krijgen. @All: Ik ben echt doodmoe steeds En begin gekke krampjes in mn baarmoeder te krijgen... Anders dan ongi krampen, maar het lijkt het wel een beetje op. Alleen heb ik nu het gevoel alsof mijn baarmoeder heel warm is, zo vreemd voelt het! Het straalt ook een beetje uit naar mn benen. Verder word ik echt helemaal gek van de jeuk! Vooral mn (.)(.) jeuken als een gek Hoop echt dat dat miniscule streepje/schaduwtje wat ik vandaag had echt iets betekent en dat ie morgen al duidelijker is! Anders snap ik het niet meer Ik voel me echt heel anders dan andere rondes, ds als het niks blijkt te zijn dan verklaar ik mijn lichaam vanaf nu voor gek
Agneta, sorry ik ken je verhaal niet helemaal, maar betekent het dat jouw eitjes springen terwijl ze nog niet volledig gerijpt zijn? Dus te vroeg springen? Of springen ze helemaal niet? Wit slijm kan vanalles zijn, maar hoe is de structuur, is het dik of juist draderig? Kristel, voor jou ook weer spannend, ik duim voor je hoor ik hoop het echt voor je.. ik weet hoe graag je een kindje wilt.. en na al dat gedoe, mag het nu wel eens echt lukken
hoi hoi @meisje jeeeminee echt balen man met al die testen! toch nog steeds hopen voor een positieve test! @kristell......HOpenn dat het wat goeds betekend! @all ik kan niet wachten tot ik voort echie ga beginnen!
Heb je toevallig niet PCO? Dan heb je veel kleine eitjes waardoor je hersenen denken dat er een ei aan groeien is? Wellicht eens naar de fertiliteitsarts? Wat het slijm is weet ik niet
hoi meiden zoals jullie zien is mijn cucles weer op 1 baal dr goed van gister weer ongi geworden bah bah bah
@ wendy nee ik wordt helemaal niet ongi want ik heb ook geen eisprong @ desiree het slijm is dik maar ik zou echt niet weten wat het betekend @ ryanne j aik hen pcos en ik loop al bij de gyn moet er nu elke 3 dagen naartoe. mijn 1ste clomid kuur heb ik al gehad maar het slaat niet aan. mijn eitjes rijpen en groeien niet. ik moet morgen weer naar de gyn en dan vrijdag weer. en dan gaan ze mijn ongi weer opwekken en krijg ik een hogere dosis clomid. als dat niet aanslaat moet ik fsh gaan slikken. willen jullie duimen dat het morgen goed is bij de gyn? xx
@Meisje: nee he, mag niet hoor meis! Heb het gezegd he, ga je niet weer op zwart zetten hoor! Gewoon lekker roze blijven meis. @Agneta: wit is niet vruchtbaar. Heeft verder niks te betekenen. Alleen doorzichtig slijm waar je draden van kan trekken is vruchtbaar slijm (en dan niet wanneer je net geklust hebt of zelf bent klaargekomen, dan zijn het slijmdraadjes van jezelf of je man namelijk) @Kristel: jaaaaaaaaaaa rozeeeeeeeeee Ik ga voor je duimen meis @Sammie: jij stond op de 31e en bent naar de 28e gegaan, Lexie ofso stond erbij, maar die komt nooit meer hier, dus die heb ik weggehaald. Verder was iedereen al door naar september. Zo verjaardag is weer geviert, was weer gezellig Heb nog altijd geen kwaaltjes. Mn man zegt dat ik daarom vast zwanger ben. Maar ja .. ik weet dat veel vrouwen een maand niks voelen en dan zwanger blijken te zijn. Zou ik daarom dan niks voelen? Je kan jezelf aardig voor de gek houden. Ik denk dat ik dezelfde testen als Sterretje ga bestellen. Dan kan ik vrijdag op zn vroegst testen, 2 dagen voor nod. Eerder heb ik ook nog nooit getest volgens mij. Zijn er verder al positieve testen? Morgen een grote testdag lees ik al Ik ga voor jullie allemaal duimen
dik wit slijm betekent niet vele volgens mij helder waterig draderig slijm is je vruchtbare periode heb ik me laten vertellen. truste allen
ok. wist ik allemaal niet. dank je voor de info. voor iedereen die vandaag moet testen. ontzettend veel succes!! ik duim voor jullie.!!! [-o< en doe een posi test dansje \/ \/ \/ werkse voor degene die moet werken en tot vanavond. groetjes
@miesje, nee he meis, je mag echt noet ongi worden hoor! Je bent gewoon mooi zwanger, ik duim voor een posi test voor je! @kristel, een streepje, goed zeg! Volgens mij ben je gewoon weer zwanger deze maand hoor, ik ga heel hard duimen! @dreamer, spannend nu he, ngo 4 dagen! Wie weet is het echt een goed teken niets te voelen, het kan zo maar allemaal! Ik ga hard voor je duimen! @ryanne, bijna naar het ziekenhuis meis, dan kun je gaan beginnen met clomid, spannend hoor! Dan kerijgen jullie tenminste een echte kans! En die gaat lukken hoor, ik voel het! September word een top maand! @alle testers, succes hoop aan het eidne van de dag veel roze te zien! Hier nog 3 dagen voor dat we gaan trouwen, aah, word nu wel spannend, nog een hoop te doen, dus ik ben hier wat minder, sorry! Maar natuurlijk kom ik soms ff langs en zeker om te checken hoe het met iedereen is! Nou meiden, hoop vanaovnd weer ff bij te komen kletsten! Liefs Ster
goede morgen @ testers ik ga heel veel duimen vandaag zo weeken word super warm weer denk maar eens naar het strand toe dan of eigen zwembad weet ik nog niet zo hier inhet dorp lekker de hele week feest @ iedereen hoe is het hier. @meisje ik ga duimen voor een goede posi test ! want hoop niet dat het een VMK is meis!
Mijn test is mislukt, nam geen urine op (van kruidvat) Ik kan niet langs de ha ivm werk, heb een mail gestuurd of ik een formulier bij de balie kan afhalen na werktijd, ziekenhuis is naast mn werk dan kan ik morgen na de pauze naar t ziekenhuis bloedprikken (Ik bel straks wel maar nu per mail anders luisterd iedereen mee)