Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

jammer had je maar 1 test dan?

succes

xxx

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zeker jammer...

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Iedereen,

Goedemorgen.... heb vanochtend getest maar was dik negatief...zelfs geen licht streepje te zien.
    Temp was nog wel hoog....en heb nog steeds hele felle steken in mijn rechter eierstok (lijkt het) en bij mijn baarmoeder mond....
    Denk dat het misschien mijn ongi is die probeert door de breken....

* zucht * :(

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ sammi geen bloed geeft moed meis!
    je ben nu ook 2 dagen te vroeg dus meid nog net alle hoop is op! mijn duimen draaien nog voor je!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maar weet niet wat die felle steken zijn... heeft iemand dit gehad voordat de ongi doorbrak?

Als ik zeg maar pers alsof ik moet plassen doet het onwijs veel pijn aan mijn baarmoedermond....

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Meisje: hoop dat bloedprikken duidelijkheid geeft.

@Sammie: alles kan nog, het kan ook dat je ei toch pas dag 17 is geweest en dan zit je ineens 5 dagen voor nod.
    Heb geen idee wat die steken zijn.
    Staat er bij FF nog een stippellijn of alweer een duidelijke lijn?

@Sterretje: spannenddddddd de laatste dingetjes regelen :D
    Geniet er maar van hoor meis!

Hier vandaag weer een hoge temp.
    Maar toch niet anders geslapen dan de keren dat ik laag tempte.
    Dus of mn temp is weer flink omhoog gegaan (2e tempstijging) of ik slaap toch anders.
    Vandaag eens op zoek naar zw testen.

Kristel, wat deed jouw test vandaag?

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Hij geeft weer een duidelijk streep aan maar als ik de 13de weer omhoog doe( toen ik zo slecht had geslapen, dan gaat hij een kruis zetten op 18...
    In mijn album zie je mijn kaartje.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je de 28e nou niet ongi wordt, dan zou ik toch de 17e of 18e aanhouden als eidag.
    Er is al de hele tijd twijfel, dus het kan wel de 17e zijn dat je ei pas is geweest.
    Is ook wel logischer gezien je andere cyclussen, maar je weet maar nooit.

9. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik temp overigens wel globaal, gemiddeld 36.8, nu 37.3 de laatste paar dagen. Al is dit natuurlijk niet betrouwbaar

Balen sammie, hopen op binnekort wel positief resultaat

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik wacht inderdaad af....

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Kan nog van alles gebeuren hoor sammie, geef de moed niet op!

@meisje, ik hoop dat je snel resultaat hebt zeg, dit afwachten is vreselijk!
    Hopelijk kun je morgen gelijk bloed laten prikken!

@kristel, heb je al getest vanmorgen meis?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sterretje: waren die one step testen snel binnen toen je had betaald?
    Je had ze nog niet geprobeerd toch?

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

@Sammie: Ahh jammer :( Maar je weet maar nooit he! Misschien is je toch later geweest en zit je nog veel te ver voor je NOD om positief te testen.

@Sterretje: Nog 3 dagen? :-o :D Het gaat echt snel zeg! Ben je al zenuwachtig aan het worden als je eraan denkt?

@Meisje: He bah, zal je net zien zeg. Net nu moet de test het niet goed doen! Hoop dat je huisarts je snel verder wilt helpen dat je alsnog weet waar je aan toe bent!

@All: Vanochtend dus weer getest, niks te zien! Alleen een heel dun streepje op de verkeerde plek.

Bij deze vind ik Sensitest dipsticks gewoon K-U-T-testen. Heb er de afgelopen maanden elke keer problemen mee gehad en valse hoop door gekregen :(

Ik test morgen ofzo nog met een ander merk en dan vind ik het wel weer best geweest. Ik wacht mijn ongi iig af :)

Hoe gaat het met de rest?

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ook voor jou kan het nog wel zo zijn Kristel ;)
    Je zit nog 3 dagen voor je ongi moet worden, dus alles kan nog :D
    Ik ga voor je duimen!

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Kristel,

Ik gebruik ook al enige tijd sensitest dipsticks.
    De afgelopen 3 maand was er bij mij ook altijd een licht streepje te zien.
    Nu met de test van vandaag was hij echt spierwit voor het eerst niks geen licht streepje...

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik krijg toch steeds meer het idee dat het wel zo is :p
    Van die puntjes op mn tepelhof, grotere borsten (of wil ik dat gewoon te graag :) ) pijnlijke onderrug (maar dat heb ik nu al een week, dus net na mn ei, die telt niet mee)
    En verders helemaal niks!
    Anders altijd zoveel.
    En dan die 2 ooievaars erbij enzo, wij zijn gewoon zwanger van een tweeling 8)

Ik denk dat ik toch maar die testen van Sterretje ga bestellen (one step via marktplaats, lekker goedkoop!)
    Dan kan ik vrijdag testen.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vraag over: Zwangerschapstest

Gisteren had ik een licht streepje, vandaag niet meer.

Dit komt nog wel eens voor bij vrouwen die zeer vroeg in de cyclus al een positief testresultaat krijgen met een zwangerschapstest. Aanvankelijk bent u dus zwanger. Toch eindigt een zwangerschap wel eens in een menstruatie. Die kan heftiger zijn dan normaal, maar hoeft niet. Daarmee eindigt dan ook de zwangerschap. Doet u dan opnieuw een zwangerschapstest dan zal hij een negatief resultaat geven. Het is dus goed om bij een positief testresultaat van een zwangerschapstest na een paar dagen nog eens te testen om het zeker te weten of de zwangerschap doorzet. Zeker als u erg vroeg in de cyclus test. Mocht u na een positieve zwangerschapstest een negatieve testuitslag krijgen, test dan na een dag nogmaals om zeker te weten dat u het juiste testresultaat heeft.

bron: Veel gestelde vragen over Sensitest.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: I know :) maar ik geloof die sensitest dipsticks gewoon niet meer. Gister gaf ie een heel licht streepje, en vandaagklopt er geen hol van de test. Elke maand heb ik wel gedoe ermee, dus ik vertrouw er gewoon niet meer op. Kan me gewoon boos maken erom, die valse hoop steeds.

@Sammie: Dan heb je vandaag misschien voor het eerst een test die het wél goed doet :(
    Ik weet het nu iig zeker, het zijn K*Ttesten :(

@All: Vriend gaat, als ie van zn werk komt, langs de kruidvat wat normale testen halen maar en dan zien we wel. Ik ga er morgen mee testen en als er niks te zien is, dan vind ik het wel best ook weer, dan wachten we 'geduldig' de volgende ronde af.
    En dan verklaar ik mn lichaam voor gek!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: Ik heb het eens aan Sensitest persoonlijk gevraagd hoe en wat met die superlichte streepjes... Ik kreeg als antwoord dat je heel vaak een restje urine hebt wat op de antistoffen gaat zitten, waardoor je dus alsnog een heel licht streepje krijgt maar niet zwanger bent.
    Er werd me dus ook verteld dat je bij een heel licht positief resultaat nog een paar dagen moet doortesten om te zien of het duidelijker wordt of niet. Zoniet, dan ben je gewoon niet zwanger/zwanger geweest, maar is het gewoon een restje urine wat op de kleurstrip is gaan zitten....

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zat nog te twijfelen tussen sensitest en one step, maar dan kies ik nu toch maar zeker voor de one step.
    Heb verder niet echt problemen gehad met sensitest, maar beter voorkomen ook dan.

Deel Deze Pagina