Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Wat super zeg dat je voor de 2e gaat! Spannend!
    en wat je zegt zit ook zeker wat in dat je het nog beter voor elkaar kan hebben dan een 35e jarige, ik lees al een tijdje elke keer mee op het forum, wil me graag goed voorbereiden voordat we echt gaan beginnen. :D .. Wat fijn dat je bevalling leuk was! Zag je er voor die tijd niet tegenop?

liefs narcis

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

ik heb ook paniekaanvallen.....en die zijn niet pretig...ik zie al bergen hoog op tegen de vakantie terwijl een ander daar heel erg na uit kijkt

3. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    praat me er niet van... zoo herkenbaar.. ik heb menig vakantie geannuleerd omdat ik het gewoon niet kon! Gelukkig gaat het nu al 2 jaar een stuk beter maar toch blijft dat mijn zwakke plek!
    Krijg je er ook hulp voor of iets?

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    @narcis, ik ben dus ook heel bang voor een bevalling.... maar goed, het zal moeten haha.

Kristel, sterkte. Het is niet gemakkelijk maar probeer je een beetje te ontspannend. Even iets anders aan je hoofd, al is het moeilijk! dat begrijp ik. Maar je moet ook aan je eigen gezondheid denken ;)
    Hoe lang zijn jullie al bezig?

@Lynn, wat voor afwijking heb je precies (of ben ik nu té nieuwsgierig, anders mijn excuses).

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja heb een cognitieve therapie gedaan heeft wel geholpen maar deze maand heb ik er een paar gehad en nu ben ik weer bang dat ik ze weer krijg...

6. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    als het nou zonder bevalling zou kunnen... dan was ik er meteen voor gegaan :oops: :oops:

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha nee ik had er juist zin in... iedereen riep het doet zeer enz... jaa duh ben net gek ;) dat wist ik zelf inderdaad ook wel.. maar ik dacht meer van het is even doorzetten al je energie geven ik ben in goede handen en zoveel mensen kunnen bevallen waarom ik dan niet.. en zo insteling bleef ik houden en ik had gewoon zin om me kleine te zien en als je zo blijft denken komt het helemaal goed... echt waar geloof mij maar ;)

8. Niet meer actief

Kristel, ik begrijp je echt helemaal hoor met vroeg testen. Ben net zo en ga bijna failliet aan nutteloze testen. Maar dat is je goed recht. We moeten elkaar hier steunen, toch. Dus laat een ander haar mening niet aan je opdringen.

liefs mara

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb 2 baarmoeders....dus meer kans op vroeg geboortes miskramen lig en groei afwijkingen en keizersnedes...dus ik mag metteen als ik weet dat ik zwanger ben naar de gyn om te kijken in welke baarmoder het groeit...maar goed ik moet eerst maar eens zwanger worden

10. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Heh bah wat vervelend :( Ja dat is het m juist he, bang zijn dat het weer gebeurd! Kun je de tips die je toen hebt gekregen goed toepassen? Ik heb een tijd een homeopatisch middel gebruikt, hielp mij erg goed, Nervovit van Bional, misschien ook iets voor jou, helpt je te ontspannen..

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dankje allemaal voor de berichtjes :)
    Ik denk nu ook gewoon dat als het weer fout gaat deze maand, of als ik helemaal niet zwanger ben en gewoon ongi wordt, dat ik dan ff een pauze neem. Misschien zelfs weer even met de pil begin.

Alleen dat vind ik dan ook weer zo'n moeilijke keuze.. Want dan laat ik kansen gaan zeg maar :(

Wat denken jullie dat slim is om te doen?

Ik gooi nu iig die test met t lichte streepje weg en probeer pas weer volgende week te testen.. Als het eerder wordt merken jullie t wel ;)
    Ook gooi ik al mn ovulatietesten weg die al gebruikt zijn.. Die liggen nu op volgorde in de badkamer, maar zo word ik er nog steeds aan herinnerd elke dag..

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

ik bedoel dan paniekaanvallen die therapie is al weer 1 1/2 jaar geleden....dus ik d8 we kunnen wel weer een vakantie boeken...maar nu ben ik al zwenuwachtig voor over 5 weken

13. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Wow wat knap van je zeg! als je een positieve kijk hebt heeft dat vaak ook een positieve invloed! super

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    vraagje was dit tegen mij bedoelt? over een mening laten opdringen?

15. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Wat ik zou doen (als ik mee mag praten als leek :oops: :oops: ) ik zou niet aan de pil beginnen maar gewoon zo door gaan, in je hoofd een pauze, dat het niet moet, dat je de tijd neemt, alles mag.. Dan maak je het missch voor jezelf wat positiever en ontspannender?

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    waar kan je die kopen..is misschien wel iets voordat we op vakantie gaan...ik heb medicijnen van de dokter maar die zijn heel zwaar en zeer verslavend en die willen wij niet gebruiken want de kans is natuurlijk groot dat ik zwanger ben of word...

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @kristel
    meis je moet doen wat je gevoel zegt...

is het geestelijk of lichamelijk te zwaar voor je zal ik een posi nemen maar zonder pil als ik jouw was..

wat ook kan helpen je hebt nu een flinke dip dan roep ik ook bent het zat.. maar meis je meot positief bliijven en anders proberen er niet al teveel mee bezig te zijn doe ik nu ook... eerst voelde ik me net als iedereen hier,, maar nu sinds deze maand zelfs nu ik ongi ben geworden heb ik van rustig aan jou tijd komt echt wel snel.. zeg ik dan tegen mezelf en gewoon hoe moelijk het ook is positief blijven.. niet elke dag hier op het forum komen en gewooon klussen wanneer je zin hebt enz... maar daar heb ik een grote knop voor om moeten zetten om zo te denken maar het helpt geestelijk beter voor mij.. want ik ging er kapot aan ondertussen van het was mij niet gegunt met die miskraam enz ik zal rond deze tijd nu me 20 weken echo gehad hebben denk er wel veel aan maar denk nu zo... van het is niet voor niks weggegaan er zat iets niet goed en meoder natuur dan maar bedankt dat die voor mij de keus gemaakt heb zal maar zeggen....

in ieder geval meis doe wat je gevoel zegt maar probeer wel goed na te denken en niet in een depri bui! :) als je wilt praten weet het ben er voor iedereen ;) haha

18. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Ja ik kan me dat voorstellen! De dokter wou mij ook medicijnen voorschrijven maar gelukkig heb ik dit nooit gedaan! en werkte dit ook goed! Je kunt ze gewoon bij de kruidvat kopen, ik neem er meestal 2 tegelijk. Je kunt ze ook gewoon tijdens zwangerschap gebruiken...

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hier ook.Kijk megaa op tegen de bevalling.
    Maar denk als je daar eenmaal ligt het allemaal wel van zelf zal gaan.
    Maar ze zullen er toch uit moeten :D

20. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    |Heb je al wel het gevoel dat je er makkelijker naar toe leeft nu je zwanger bent?

Deel Deze Pagina