En daar kwamen de stolseltjes Ik denk dat ik genoeg weet... Wacht het nog even af, maar mij zegt dit wel genoeg eigenlijk
Jeetje Kristel, het zou toch niet weer he. Dit is echt niet te geloven.. sommige kunnen niet of moeilijk zwanger worden, sommige krijgen net als jou dat het steeds fout gaat.. en je ziet zo vaak dat mensen die niet zwanger proberen te worden zo in 1 keer zwanger zijn.. Het leven kan soms zo raar zijn. Maar hoop toch voor je dat het nog snel overgaat.. En dat je beebje lekker mag blijven zitten!
Goeiemorgen iedereen! @Kristel, dit hadden we niet afgesproken, dit keer zou het goed gaan! Ik hoop dat het bij een kleine bloeding blijft, maar als ik het zo hoor vrees ik van niet... Sterkte meis..! @Evamariah, 3 tot 4 maanden voor me bevalling, dta red ik nóóit haha Dan heb ik me al 36x versproken haha. Mn proeftijd loopt tot 5 juli, daarna tot november.. Het loopt helemaal niet zoals ik wil de laatste tijd. Tot 4 maanden terug zag het er allemaal rooskkeurig uit, toen werkte ik in de gehadicaptenzorg, met gehandicapten kindjes.. Daar lag echt mijn hart! Voor het eerst in mn leven ging ik echt met een big smile naar mn werk. Toen kwam er een vacture vrij, binnen dezelfde groep, alleen een stapje hoger. Ik had gesolliciteerd en werd aangenomen! Nog binnen mijn proetijd werd ik op gesprek gevraagd en werd gezegd dat ze me niet langer indienst konden hebben... Ik had nl. al 2x een jaarcontract gehad en vanwege de bezuinigingen van de regering konden ze me geen vast contract bieden... Nou daar ging ik, collega's nog voor me gevochten. maar ze konden me écht niet meer aannemen. Nu moeten ze het dus doen met een collega minder... Het is al hard werken, maar met een kracht minder helemaal.. Klopt geen snars van dus, eerst gooien ze een vactuur open en evenlater moeten ze er iemand weer uitgooien.. Het scheen allemaal weer met de aankomende verlaagde subsidies te maken hebben... En omdat ik er het laatst was bijgekomen en als enige geen vast contract had was ik simpelweg de pineut... Die regering... het lag allemaal zo ver van mn bed en voor ik het wist vloog ik eruit.. Maar goed, nu doe ik sinds 5 weken dus administratief werk, bij mn moeder op kantoor. Het werk is opzich leuk, maar ik zat de hele dag niets te doen... als ik ergens een hekel aan heb..! Dus toen maar besloten er weer mee te stoppen, gesprek aangevraagd. Ze vonden het erg jammer, maar hadden er vrede mee. Wederom vonden mn nieuwe collega's het niet leuk (gelukkig maar!) en zeiden dat ik moets blijven. Nog geen half uur dat ik dat gesprek had gehad, ging iemand anders zijn ontslag aanvragen! Wat dus betekende dat ik haar plekje kon overnemen, en dat ik wél een hoop te doen had. Dus na aandringen van mn collega's wéér een gesprek aan gevraagd, met één van mn collega's erbij, dat ik wel wilde blijven als ik haar plekje kon overnemen en ik dus wle genoeg te doen had. Nou helemaal super, ze vonden het top dat ik bleef. En nu dus dit, moet ik weer op gespek komen... Sorry voor het hele verhaal, maar het zat me even dwars...
Hey allemaal.. Mijn vriend heeft net de huisarts gebeld vanuit zn werk.. Zelf trok ik t niet om te bellen... Alles duidt op een nieuwe miskraam De dokter gaat nu een fax sturen naar een gynaecoloog met uitgebreide uitleg en hoe we emotioneel eronder staan, in de hoop dat we snel terecht kunnen voor verder onderzoek... Ik trek het echt helemaal niet meer Ik weet dat we zwanger kunnen worden, ik weet dat we vruchtbaar zijn, maar die klap elke keer... ik trek het gewoon niet meer Ik ben ook gewoon zooo boos en verdrietig nu... waarom?! Ik hoop dat we snel terecht kunnen voor verder onderzoek en dat we snel weten waar het aan ligt en dat er iets aan gedaan kan worden....
Ow Kristel, ik wou dat ik wat voor je kon doen..! Ik hoop ook dat er snel wat aangedaan kan worden voor jullie..! Heel heel veel sterkte meis!
@Ryanne: Ik zou eigenlijk de 16e pas testen.. alleen ik moet donderdag weer naar de mondhygienist (vanmorgen ook geweest en ze hebben er wel 16 verdovingen in gedaan omdat mijn tandvlees zo enorm ontstoken is) en ik weet echt niet of zo veel verdovingen wel goed zijn. misschien dat ik er dus 1 donderdag doe, maar dat is eigenlijk tegen mijn principes in.. @Kristel: Ik hoop ook dat je snel meer weet, want elke keer zwanger zijn en net als je het accepteerd gaat het mis.. echt geen pretje.. ik leef met je mee meid.
Dank jullie wel voor de lieve woorden x Ik denk dat mijn vriend en ik t de komende tijd veilig doen.. Dan hoef ik me in eerste instantie niet druk te maken of ik zwanger ben of niet en ten tweede kunnen we allebei even rust nemen...
@ Kristel, Wat vreselijk voor jullie! Ik kan me voorstellen dat je even rust nodig hebt. En misschien geven de onderzoeken van de gyn je wat duidelijkheid. Ik vind het echt heel erg voor je. liefs mara
Kristel Meis, ik heb even geen woorden. Er zijn ook geen woorden voor zoiets. Schrijf hier maar lekker van je af hoor meis! Dikke digiknuff voor jou (((Kristel)))
@Sterretje: ja ongo geworden gisteren ja Vandaag was mn NOD, dus geen 30 maar 29 dagen cyclus gehad! Das wel positief natuurlijk, na 10 jaar de pil geslikt te hebben een 29 dagen cyclus mét ei en alle goede tekenen van mn lichaam. Maar ik had het einde positiever gehoopt natuurlijk. Ook al was het pas de eerste ronde, toch baal ik best hoor! Wat fijn dat je weekendje weg leuk was En dat je ei is geweest natuurlijk! Hoeveel dagen na je ei kwam de spotting? Bloed kan idd van alles betekenen en het blijft afwachten. Ik ga duimen dat het innestelingsbloed was! @Lynn: al wat meer zekerheid over je ei dan? @Romy: je mag gewoon nee zeggen op de vraag of jullie bezig zijn met een kindje krijgen. Je mag zelfs tot 3 maanden in je zwangerschap erover liegen! En je baas mag je niet ontslaan voor een kinderwens of zwangerschap, maar ze zijn helaas sneaky genoeg om het dan ergens anders op te gooien. Gewoon keihard nee zeggen en achter je rug je vingers kruisen Je staat daarmee volledig in je recht namelijk. Ik heb gisteren geen voetbal kunnen zien, lag helaas al kotsend in mn bed Altijd fijn hoofdpijn precies op je braakcentrum! Hoorde wel elk doelpunt natuurlijk, want het geschreeuw kwam van alle kanten Mn temp is nu ook gezakt naar 36 graden en zal morgen wel weer onder de 36 zitten, net als vorige ronde. Ik ga deze week wel een nieuwe thermometer kopen, 1 met 2 cijfers achter de komma. Eens zien wat die dan zegt. En verder ben ik flink aan het duimen dat mn cyclus deze ronde ook zo kort gaat zijn! Zou mooi zijn Trouwens .. mn eerste echte ongi is trouwens minder heftig dan mn pil ongi Is dat wel normaal?
@kristel Meisje toch, dit is zo vreselijk! Wat naar voor jullie zeg! Heb er geen woorden voor, 3 keer achter elkaar zwanger, maar dat het ook 3 keer zo fout moet gaan dat had ik nooit gedacht meis! Ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan, en dat ze dan uitvinden wat er mis is! Meis ik denk aan je, heel veel sterkte!
@dreamer, in ieder geval positeif dat alles nog zo geod werkt ja, daar mag je ook blij mee zijn! Natuurlijk was je veel liever zwanger geweest, maar nu weet je wel hoe alles zit, en hopelijk volgende maand weer 29 dagen, met ei, dan weet je waar je aan toe bent! Ik ga volgende maand ook een andere temp kopen, met 2 cijfers is toch nauwkeuriger dan met 1 hoor! Mijn temp was vandaag weer 0,1 hoger, dus t gaat nog steeds goed! Die drupjes bloed waren op 4 en 5 dpo, ik hoop zo dat eht innestelings bloed is geweest, maar het kan natuurlijk ook nog best van mijn mk zijn helaas... Verder nergens last van alleen zondag avond en gister wat ongi krampjes.. Voel je dat ook bij een innesteling, of voel je daar eigenlijk niets van?