Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb nog niks wat voelt als aankomende ongi en ook niks wat voelt als een zwangerschap.
    Dus het is echt een verassing zondag!
    Hoop natuurlijk een positieve ;)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@dreamer ahah je dat hoop ik ook voor je *duimduimduim*!

3. klets klets klets

Ik houd jullie echt niet bij ;)

@ Desiree je moet gewoon lekker bij ons blijven.
    @ Ster had het je al gezegd maar nu het er echt op aankomt wil ik je nogmaals een superdag wensen! Geniet ervan meid

@ oma het aftellen is begonnen. * duim duim* Ik heb toen de testen van kruidvat gebruikt (2 voor 5 euro) en daar kwam meteen een dikke tweede streep dus ik zou die volgende keer weer gebruiken.

@ Mac zijn je vruchtbare dagen voorbij? Goed gelukst?

@ Sanne wat goed van die baan. Altijd meegenomen het extra geld toch

@ Lynn zo schiet het lekker op. Voor je het weet zijn de negen maanden om. Wanneer ga je t vertellen?

@ Kristel niet depresief worden meid, postief denken en er deze ronde weer voor gaan. Hoe zit het met je b12 onderzoeken?

@ Sammie ik zou pas an t weekend weer testen. Aan je vorige cyclus te zien kan het deze ronde ook wat langer duren, je zit pas om dag 28 niet?

@ All ik weet het even niet meer, sorry als ik mensen vergeet.

4. Owja, vanochtend naar het ziekenhuis geweest en alle eerder gedane testen waren allemaal goed. Zowel bij mij als bij vriendlief.
    Vandaag begonnen met Clomid en donderdag terug voor eerste controle.
    Deze maand ook de samenlevingstest dus spannend allemaal.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ryanne
    denk dat mn vruchiedagen voorbij zijn al weet ik het niet zeker.

dinsdag wel enorme steken gehad en tijdens het klussen was het ook erg gevoelig.

vanavond klussen we gewoon nog ff hihi.

ook gewoon omdat het lekker is.

we zullen zien

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

spannend ryanne

wel fijn dat de uitslagen goed waren

succes

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Fijn dat de testen allemaal goed zijn Oma :D
    En hoop dat de samenlevingstest niet precies in je vruchtbare dagen valt!
    En dat je niet teveel last hebt van de Clomid.

Omdat ik gewoon geen klachten heb die op een zwangerschap wijzen ga ik ze op zitten zoeken :)
    Vraag elke dag aan mn man of mn boobs al groter zijn, maar hij vind van niet.
    (nou zeg, kan die toch op zn minst uit fatsoen ja zeggen of niet :) )
    En zo nog wel wat dingetjes.

Heb wel een raar gevoel als ik buk om mn schoenen aan te trekken of iets uit de onderste la te pakken.
    Maar daar heb ik nog nooit iemand over gehoord, dus dat zal vast geen zw klacht zijn.

Wie heeft er een kilo geduld voor me? :)

8. Sannehai

@ryanne

supper goed dat alle testen goede uitslagen hebben :D dat is echt wel heel fijn:D

xxx

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zat net te lezen in eerste symptomen en ben erachter dat ik wel klachten heb.
    Ben vreselijk moe en heb enorme honger.
    Ben gisteren zelfs even gaan liggen na het eten en snachts mn bed uit gegaan om wat te eten :p
    Maar dat zijn niet mn gebruikelijke kwaaltjes en heb er verder niet bij nagedacht ook.

Ach ja, kan toch niks anders doen dan afwachten he!

10. Sannehai

@ dreamer haah ja maarja het zijn toch wel kwaaltjes...ja jammergenoeg kan je niets doen dan afwachten....of zo'n test doen die het heel vroeg aangeeft... maar ik zou denk ik ook nog even wachten als ik jou was...kijken of je nog meer kwaaltjes krijgt... haah spannend hoor ik duim echt voor je :D

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dreamer, dat wordt steeds beter!

Sammie nog gewoon een paar dagen wachten...

Mac, ja ik vind het ook wel goed van mezelf ;) , al moet ik eerlijk toegeven dat als ik het weg had moeten brengen ik het waarschijnlijk niet gedaan had. :oops:

Ik heb echt zin om te vreten. Ik was net in het winkelcentrum en wilde zooo graag een broodje met filet american. Ik heb er maar 1 met roomkaas genomen. Ze hadden er ook allemaal lekker dingen als slagroomsoezen en dat soort dingen. Ik ben maar snel weer weg gegaan.

Net kreeg ik een brief van de Nuon in de bus en we krijgen heel veel terug, helemaal super en allemaal voor het babykamertje straks...

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

sorry als meiden zich nu genegeerd voelen door mij ;)
    Ik voel me niet lekker, heb heel erg buikpijn dus ik kom alleen even snel wat laten horen en dan ga ik weer op de bank liggen....

Ovutesten leken vanochtend duidelijker dan voorheen, maar urine was zwaar geconcentreerd dus denk dat t daardoor kwam.
    Zw.testen gedaan, lijken streepjes op te zitten, maargoed, sensitest lijkt bij mij altijd een licht streepje te geven. (elke maand)
    Het zal dus allemaal wel niks zijn as usual!

Ik heb echt heel erg ongikrampen nu, wil het liefst al een diclofenac innemen die ik van de dokter heb gekregen speciaal voor menstruatiepijn, maarja, pas als ik echt ga bloeden durf ik die in te nemen. Nu weet ik nog steeds niet 100% zeker dat ik niet zwanger ben, dus ga ik maar pijn lijden :(

Verder zijn mn (.)(.) nog steeds gevoelig aan de zijkanten (wat ik altijd heb na eisprong) maar normaal neemt t af vlak voor ik ongi moet worden en nu niet :( Ik snap er helemaal niks meer van iig en wacht het gewoon af morgen!

En nu ga ik op de bank liggen... auw :(
    Tot snel!

Btw, kreeg gisteren een brief van het ziekenhuis dat ik 9 september naar de internist moet voor het B12 gebeuren. Afwachten nu dus weer :)

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Lekker snel al Kristel!
    Gelukkig maar dan.
    Wat naar dat je zo'n pijn hebt en nog geen zekerheid.
    Heb je geen ander merk testen meer thuis dan?

Ik had beter niet op hyves kunnen kijken :|
    Alweer 2 zwanger.
    Leuk voor hun, maar IK WIL OOK!

*zucht*

14. Skye

Skye Niet meer actief

Ik had net ook een test gedaan. Uiteraard negatief. Wist ik eigenlijk al natuurlijk. 4 dagen voor NOD testen met een test die pas vanaf NOD kan en dan ook nog eens minder geconcentreerde urine gebruiken. Tja, dat kan natuurlijk niet posi zijn he. Beetje dom. Maarja morgen ochtend ga ik het overnieuw doen met die goedkope kruidvat test. Ik kan gewoon niet wachten. Slecht he

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jammer Skye, maar wel te verwachten idd.
    Je kan het beste ochtendurine gebruiken he, dat is het meest geconcentreerd.
    Dus morgenochtend zal je meer kans maken.

Ik wilde ook morgen testen, maar dat gaat dus niet.

16. Skye

Skye Niet meer actief

Waarom kan je morgen niet testen?

17. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Wat is het rustig hier op het moment.
    Ik had vandaag wat buikpijntjes en heb het niet kunnen laten en heb met m`n mannetje geklust.
    Eigenlijk zou ik niet elke dag doen maar ja nu hebben we het toch 2 dagen achter elkaar gedaan.
    M`n gevoel zei toch dat ik even moest klussen.
    Hoe is het verder hier met de meiden?
    Iemand toevallen getest en posi?
    Wie gaat er binnenkort testen?
    Iedereen veel klus plezier.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag dames

wat is het rustig hier.
    ik ben net trug van werken en dacht veel te moeten lezen,
    maar het zijn maar een paar berichtjes.

fijne avond allen

heb niet zoveel te melden.

xxx

19. Skye

Skye Niet meer actief

Vanmiddag negatief getest. Zou dat eventueel morgenochtend al positief kunnen zijn.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

zou kunnen
    ochtend urine is geconcerntreerder
    ligt er ook aan welke test je gebruikt

of je wacht tot je nod
    maar das niet zo makkelijk he

xxx

Deel Deze Pagina