@ dreamer ik zou gewoon een verwijzing vragen voor de gyn. Dokters zijn vaak wat terughoudender. En als je eenmaal bij een gyn geweest bent kun je er snel een afspraak maken als je iets wil weten etc. Gewoon mannetje meetrekken
beterschap dees kristel heel veel plezier vandaag. ik ga het huis beetje opruimen zodat we morgenvroeg ff groote schoonmaak kunnen houden, want we krijgen bezoek en logees. zo ook ff boodschappies doen. xxx
Hey meiden, Even snel een update; Ongi nog niet doorgezet, maar temp is wel alweer omlaag gegaan dus verwacht het elk moment eigenlijk! Pijn is er nog steeds alleen anders dan gisteren Ik snap het allemaal niet meer alvast, het gaat anders dan normaal... Verder zijn mn (.)(.) ook niet meer gevoelig dus ik verwacht gewoon ongi te worden vandaag en laat mn bannenr dus ook gewoon lekker doorlopen @Sterretje: Jaah, vandaag is DE dag! Ik wens je echt een superdag! Wel alles laten weten in detail he :-D
Hoop dat het niet doorzet Kristel! Mn man heeft toegezegd dat ie meegaat als het deze ronde niet gelukt is. Ben benieuwd wat de dokter doet. Gooi ook meteen mn enorm korte/miniscule ongi's erin. @Oma: doet een gyn ook die sperma testen dan? Ik heb er echt geen verstand van! Heb je nog last van de clomid eigenlijk?
@ Kristel, Ik blijf voor je duimen dat het niet doorzet! Ben nu druk bezig met opruimen en om half vijf gaan we weg... Alleen heb ik nu hele erge pijn in mijn linker lies! Maar ik ga weer even verder. Moet ook nog de tas inpakken * zucht * ...
Kristel, ik hoop voor je dat het niet doorzet, maar een lage temp zegt helaas vaak genoeg.. balen zeg
@Dees: Ryanne zei dat ik beter een doorverwijzing naar de gyn kon vragen ipv bij de dokter aankloppen voor sperma test en mn vragen over mn weinig ongi enzo. Dus vandaar dat er gyn staat. Maar ik wil zn sperma laten onderzoeken ivm verleden. Voel je je al wat beter?
als je eenmaal in het 'ziekenhuiswereldje'zit hoef je niet elke keer een verwijsbrief van de dokter te halen. Dan kun je rechtstreeks de gyn. bellen voor een afspraak en dat is wel zo makkelijk mocht het zwanger worden lang duren. Bij ons heeft ze alle testen tegelijk gedaan. Het kan zijn dan ze nu alleen de zaadjes na laten kijken. Ook kijken ze of je vriend geen liesbreuk heeft gehad of andere littekens. Binnen twee weken heb je dan de uitslag. gister geen last van de Clomid gehad, zometeen de tweede tablet.
Hoi, Ik heb nog niet terug gelezen hoor, maar heb een vraagje en wel heel belangrijk vraagje. Daar komt ie. Ik heb vandaag voor de 1e keer een soort van rekbaar eiwit achtig slijm. Je kan het vergelijken met dat eiwit wat je in rauwe eieren ziet. Mijn mond staat volgens mij helemaal open want ik kan er m`n vinger zowat in doen. Krijg ik m`n ei nu nog of zal hij geweest zijn. Ik heb nu 2 dagen geklust al wilde ik deze ronde niet elke dag doen. Maar m`n gevoel zei gisteren dat ik moest klussen. Dus woensdag en donderdag al geklust. Zal ik vanavond en misschien morgen nog lekker klussen. Wil vanavond dan wel met kaarsjes doen ofzo, beetje romantiek erin brengen. Wat denken jullie? Ik ben helemaal door het dollen heen ik hoop dat ik eindelijk m`n lichaam ga leren. Alle info is welkom.
Doen ze dat dan zonder doorverwijzing? Ik dacht dat je die altijd nodig had.. Als je onzeker bent over zijn zaadjes moet je het gewoon doen natuurlijk. Wendy, gewoon klussen wanneer jullie zin hebben, vandaag of morgen maakt niet uit maar ik denk dat je ei wel gaat komen 1 dezer dagen. Nee, ik voel me nog steeds extreem moe. Gelukkig niet zo misselijk, maar ik eet dan ook heel weinig.. 2 kleine broodjes op een dag.. de rest gaat er niet in
Thx Ik ga denk vanavond en morgen klussen. Het voelt zo goed. Yes, eindelijk een gebaar van m`n lichaam.
NOD lijst Juli 20: Romytamara, ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER 28: Sammie88, 3e ronde 31: Dreamer83, 4e ronde September 1: Celinaaa, 1e ronde 1: Skye, 1e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: Mac, 2e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Meisje87, 3e ronde 25:Kristel86, 9e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e Clomid Zo, net dus toch ongi geworden, kon ook niet anders Mezelf dus meteen verplaatst op de NOD lijst. Ik ga deze ronde geen ovutesten ofzo meer gebruiken, ik ben er zo onderhand wel achter dat mijn cyclus SUPERstabiel/regelmatig is en dat mijn banner precies met mijn cyclus klopt als t om eisprong enzo gaat. Dus die dingen heb ik gewoon niet nodig... Ik ga nu even de stad in.. Gister een broodbakmachine gekocht (ben te lui om helemaal zelf brood te bakken, maar versgebakken brood is zo lekker ) en net de doos opengemaakt, blijkt er een vette deuk in het apparaat te zitten, dus terugbrengen en geld terug! Vanavond bezoek van tante van mn vriend, we willen vragen of zij onze ceremoniemeester wil zijn op de bruiloft, dus weet even niet wanneer ik er weer ben om alles terug te lezen en dus te reageren op iedereen Tot gauw iig! x
@ Kristel, Had zo gehoopt dat jet wel zwanger zou zijn! Spannend, fijne dag als ik je niet meer spreek! * Dikke knuffel aan jou! *
@kristel, Jammer zeg, had zo voor je [-o< De 9e ronde al bij jou dat gaat toch snel hoor. Nou voor vanavond veel succes en plezier met het vragen voor jullie ceremoniemeester. @ alle, Ik ben gewoon helemaal versteld van m`n lichaam en ja ik ga dus gewoon aan de klus vanavond. Ik wens iedereen alvast een fijn weekend, voor die meiden die nu al weekend hebben. Geniet van al het mooie en vooral van de lekkere temp. buiten. Tot straks waarschijnlijk. Ik vroeg me nog wat af; willen jullie weten wat het wordt als je straks zwanger bent of wil je juist verrast worden? Ik wil samen met m`n man verrast worden dus we willen het niet weten. Vandaar dat we al een unisex-naam hebben.
@ Wendy, Wij willen wel graag weten wat het word ivm het kopen van kleertjes en kinderwagen. En alvast klaar maken van geboorte kaartjes.
bahhh ik loop leeg.. ik vind net gewoon dat waterige slijm op me stoel, is door me string en broek heen gelopen.. ieuwww.. mannetje weet al wat ie moet doen vanavond, of ik nou ziek ben of niet Kristel dikke knuffel voor jou, dit is echt enorm balen zeg.. Enne wij willen echt wel het geslacht nemen, dan kan ik het kamertje ook een beetje zo maken (jongens of meisjesachtig). En voor kleertjes etc. ook. En ben nieuwsgierig hahah.
Meiden, Ik doe de pc uit en spreek jullie zondag avond of maandag ochtend weer. Iedereen een fijn weekend, en als ik terug ben wil ik wel een aantal roze namen zien hé! Liefs