Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben het met je eens hoor.
    Je betaald je scheel aan die verplichte verzekeringen en je krijgt er niks voor terug.
    Ik snap dat ze niet voor elk wissewasje iets willen doen, maar je gaat niet zomaar naar de dokter lijkt me.

Over het verversen klopt hoor, maar als je stelsel kapot gemaakt is valt er weinig te verversen.
    En dat is waar we ons zorgen over maken.
    Dat er dus amper iets is om te verversen en hij dus niet tot heel slecht vruchtbaar is.
    Het is goed mogelijk helaas.

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Zou iemand mijn trouwens op de lijst willen zetten?

Word nu over 5 dagen ongesteld.. Dus zet me maar op 3 okt... Met ronde 17 ondertussen geloof ik pfff...

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

NOD lijst

Juli

20: Romytamara, ZWANGER
    30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER

Augustus

6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER
    17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER
    28: Sammie88, 3e ronde

September

1: Celinaaa, 1e ronde
    1: Skye, 1e ronde
    7: Natassie, 9e ronde
    8: Mac, 2e ronde
    12: Wendyvanliemde, 5e ronde
    12: MyPrecious, 1e ronde
    15: Desiree1986, 12e ronde
    17: Sterretje08, 4e ronde
    24: Meisje87, 3e ronde
    25:Kristel86, 9e ronde
    28: Dreamer83, 5e ronde
    30: Ryanne, 10e ronde, 1e Clomid

Oktober

3: DesSa, 17e ronde
    23: Daisy1986

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Weet je zeker dat het deze ronde niet gelukt is dan meis?

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dessa: Ja, daar heb je idd gelijk in... Ik maak me daar soms ook pissig om hoor dat een arts bepaald of iets wel of niet mag.
    Maar aan de andere kant begrijp ik dat ook wel weer, er zijn namelijk genoeg mensen die bij elk pijntje meteen denken dat ze dood gaan en dus alles getest willen hebben. Dokters weigeren dus ook vaak dingen om de mensen zelf te beschermen tegen nóg meer zorgen...

Maargoed, ik vind ook dat als je je echt zorgen maakt om iets dat een dokter je niet kan weigeren te helpen als hij/zij je niet gerust kan stellen.

Dus Dreamer, gewoon op je strepen staan :)
    En boeie wat de dokter eventueel kan zeggen, gewoon ertegenin gaan.

De dokter wilde bij mij eerst ook geen onderzoek naar B12 doen want hij zei tegen me dat ik geen B12 tekort kon hebben omdat ik nog jong ben, nja, ook bullshit dus want je ziet het.

6. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaaa dreamer toen ik eindelijk die afspraak met die gyn had heb ik zoiets gehad van deze maand even rustig aan.. We hebben drie keer geklust zonder ovulatietesten... Gewoon lekker plezier.. Dus de kans is zeer klein... !

Ik zie dat ik al de langste bezig ben hier.. Mijn geduld raakt nu ver op... Ik tel af tot die 22e.. en ik me toen zorgen maken met de pil dat ik maar niet zwanger word.. Word je meteen zwanger... haha...

En ja mijn dokter heeft me weleens gezegd dat ik niet zoveel meer moet googlen.. Maar vaak als je goed zoekt klopt het wel meestal.. Dat ontkende hij niet.. Als ik kristel af en toe lees.. Is het maar goed dat sommige mensen op hun strepen staan er worden maar teveel fouten mee gemaakt.

7. Niet meer actief

Ik mag ook wel op de nod lijst..
    Maar aangezien ik deze maand niet kan klussen voor het echie (vriend is op zakenreis) wordt ik dus op 24 september ongi als het goed is.
    Mijn eerste nod die dus spannend gaat worden is 23 oktober.

8. Hee DesSa.. ben blij dat ik jou weer eens zie hier :) ik vraag me regelmatig af hoe het gaat met je. En ik vind het echt zo balen dat je nog steeds niet zwanger bent :( . Gelukkig ga je nu eindelijk naar de gyn.. ik hoop echt zo dat ze snel wat voor je kunnen doen! Ik ga 10 september, ben ook aan het aftellen..

Dreamer, balen van je ongi meid :( dikke knuf en sterk zijn voor jezelf vandaag he

Op je strepen staan bij de HA moet je altijd doen, voor jezelf opkomen hier.. stom is het dat het moet, maar het is toch zo helaas. Anders doen ze ook geen moeite voor je.
    Ik vind het zo erg dat de dokter dat tegen jou zei Kristel :x :x ik denk dat ik hem nog wat uit te leggen heb! :evil:

9. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaa zeker.. Ik lees hier vaak mee en ben ook zeker blij dat ik weer iets van jou verneem.. Fijn dat je 10 sept naar de gyn mag... Snel al is dat..

Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger zult raken...

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi meiden

over dat de ha je niet door wil sturen weet ik alles van want ik heb behoorlijke stennis moeten maken want ze wilde me tot 3 keer aan toe niet doorsturen.
    en nou was ik dinsdag bij de gyn en zij zei dat het belachlijk is dat de ha vrouwen niet door willen sturen als ze een kinderwens hebben. zij vind dat de ha geen recht heeft om je niet door te sturen als je dat wilt.

wendy ik hoop zo voor je dat het geklus iets heel moois voor je oplevert! ik duim voor je!

ik heb net mijn laatste pil provera gehad en nu maar hopen dat ik snel ongi word. klinkt gek he. eigenlijk willen we allemaal niet ongi worden.

ik heb trouwens wel heel erg last van al die hormonen. heb last van stemmingswisselingen en ben erg emotioneel.

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Gaan jullie eigenlijk nog iets leuks doen vandaag..

Ik heb een poolparty in Huis ter Heide... En heb helemaal geen zin... haha...

12. Niet meer actief

Ik zit helaas alleen.
    En mijn familie zit erg ver weg..
    Vrienden heb ik hier nog niet..

En dan duurt het nog 17 dagen voor mijn vriend weer thuis komt. :cry:

Ik ben maar aan de schoonmaak geslagen.
    Heb voor al het gras gemaaid, nou moet achter nog.

Verveel me werkelijk dood..
    Niemand om tegen te praten.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    In Belgiƫ is het volgens mij doodnormaal om onderzoeken te krijgen voordat je aan zwanger worden begint.
    Hier moet je de grootste moeite doen om een onderzoek te krijgen.

Heel krom geregeld allemaal.

@Agneta: hoop dat de provera snel aanslaat dan en dat de volgnde ronde clomid wel aanslaat!

@Dessa: klinkt mij wel leuk in de oren :D
    Ruilen?
    Ik krijg 2 zwangere over de vloer en nog zo'n 50-75 mensen...
    Heb er zin in maar niet heus!

14. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ow haha... Kan je je niet ziekmelden :p En ga je met mij mee Dreamer...

En daisy schoonmaken met dit weer ? Ben jij niet ziek... Waarom ga je niet lekker in dat gemaaide gras liggen met een zonnebril en bikini :D !

Ik heb veel gelezen maar weet ff niet waar jou vriend nu is dan... En dat is ook moeilijk klussen lijkt me als ie pas over 17 dagen terug komt... Dat moet dan maar net goed uitkomen toch? En ben je pas verhuisd dan...

Sorry als ik teveel vraag hoor ;) !

15. Ik ga vandaag uitrusten.. ik ben al dagen niet lekker.. extreem moe ook. Ik moet nog veel doen, maar kan het niet :cry:

16. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Mogen wij er niet voor kiezen om in Belgie een afspraak te maken?

Als het daar allemaal zo makkelijk gaat.. Er zijn ook vrouwen die naar amerika gaan voor plastische chirurgie.. Dan kunnen wij toch naar belgie om zwanger te worden...

Mijn fantasie slaat op hol denk ik :p

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Desiree ik ken dat gevoel ook al... He toch.. Werk op dit moment in den haag.. Om nieuwe mensen te helpen met hun problemen.. Dat betekent 13 uur per dag.. Ik wil er niet aan dat mijn huis echt een puinhoop is.. Dus doe ook maar gewoon niets.. Nog twee weken dan werk ik weer gewoon in breda,,, normale uren... en weer bijtanken... en dan poetsen..

18. Niet meer actief

De zon is weg hier! Zie alleen nog maar wolken!

Mijn vriend is in dubai voor zaken.
    En ik verwacht mijn eisprong over 10 dagen dus deze maand is gewoon een soort rustpauze :p .

En ja, ik ben eigenlijk nog ziekjes ook :p .
    Denk door de spanning van het alleen zijn, keek er heel erg tegenop om in dit huis alleen te blijven.
    We wonen hier een paar maandjes nu.

Heb nergens geen zin in, is dat ik niet moe ban anders was ik gaan slapen haha..

Denk ook dat ik het schoonmaken maar even vooruit schuif.
    Doe dat van de week wel savonds denk ik..

Ga ik alleen eventjes de boel opruimen en vegen :p ..

En je vraagt niet te veel hoor.

19. ik ga mee! duidelijk! :)

20. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ow mijn vriend staat de roepen dat ik kan douchen... Dames probeer vandaag nog via mobiel mee te lezen of te plaatsen want heb echt geen zin in de poolparty.. Wat een akelig woord eigenlijk...

Tot later vandaag..

Dreamer ondanks alle drukte en zwangere veel plezier vandaag..

Desiree doe jij het een beetje rustig aan...

En daisy snel de achtertuin grasmaaien en zonnen :D !

Doeiiii

Deel Deze Pagina