Poolparty.. nog nooit van gehoord.. Ik hoop snel weer van je te horen DesSa! Ik ga ook weer verder, fijne dag allemaal
Veel nieuwe mensen zie ik, Welkom! Morgen NOD, alleen banner klopt niet. Dus we zullen zien, nog geen teken van ongie.. Hmm maarja ook nog niet van zwangerschap. We zullen het zien. xx C.
Spannend Celina! Hoop dat je geen ongi krijgt en je binnenkort een zeer positieve test in handen hebt! Dames is voel me enorm down Ik mis mijn mannetje nu zo enorm! Helemaal omdat het hier zo rustig is en er niemand online is op msn. Ben maar een mail aan mijn lief aan het sturen, weet alleen niet of hij hem kan lezen! Sorry dat ik jullie opzadel met mijn probleempjes, Maar moest het even kwijt!
hoi daisy wat rot voor je dat je zo alleen bent en je je zo verveelt. ik verveel me ook. ik heb wel het een en ander te doen maar ik heb er echt geen zin in. ik moet zo behangen . mijn vriend is nu de electriciteit aan het veranderen. maar daisy ga lekker in de zon liggen als ie er nog is tenminste.
De zon is hier inmiddels weer terug. Alleen heb ik even helemaal geen zin in warmte! Ik denk toch dat het met wat asprines op de bank liggen wordt. En dan maar hopen dat deze dag snel voorbij is. Vanaf morgen weer lekker werken! Nog nooit zo erg naar uitgekeken haha!
Ik wil ook een kindje van ons Zat net het verhaal te lezen van degene van wie ik het niet kan hebben. Ongepland. Au Stomme stomme rotdag. Wil weg, me verstoppen, maar straks zit het vol. Gezellig doen tegen iedereen. Lachen en de stomme stomme vragen beantwoorden. *nee hoor we willen geen kinderen* JA VERDIKKEME WE ZIJN AL MAANDEN BEZIG EN NOU WEGWEZEN MET JE STOMME VRAGEN! Oma zit er ff doorheen
Ja dreamer! Ik begrijp je helemaal! Soms wou je dat dat soort vragen gewoon verboden moeten wordenof niet. Dat heb ik wel hoor. Maar kop op! Jouw beebje komt nog! We worden gewoon allemaal snel zwanger! Als jullie nou deze maand zwanger worden, kom ik er wel achteraan..
ja erg he die vragen. bij mij op mijn werk ook steeds. dan vragen patienten hoe oud ben je nou? wil je geen kinderen? en dan denk ik. mens waar bemoei je je mee!? hou je mond en rot op. alsof ik hun zou vertellen waar we mee bezig zijn. ja mevrouw we zijn bezig maar het lukt niet echt. nee ik snap het helemaal. idiote mensen. en het schoonzusje van mijn zus ishelemaal erg. ik kan haar niet zien of de eerste vraag is en agneet wil je al? kindjes zijn zooo leuk. echt agneet je hebt er nu de leeftijd voor. mens hou je mond. sorry sorry ik laat me een beetje gaan. maar ik kan er zo boos om worden.
Ik kan er ook niet tegen hoor. Bij ons weet echt niemand het, maar ja, bijna een jaar getrouwd nu, dus standaard vraag he. Ik ben echt geneigd om te zeggen: ja hoor, we n**ken erop los. Niet het antwoord wat ze willen horen, maar komt op hetzelfde neer toch? Lijkt me heerlijk om die verbaasde blikken te zien Word er gewoon recalcitrant van. Mensen weten echt niet hoeveel pijn ze iemand met die vraag kunnen doen. Mn zusje zegt het ook elke keer dat ik der zie hoor. Ja wanneer krijg ik een neefje of nichtje? Maar van haar kan ik het nog hebben, zij bedoeld eerder of ik ooit kinderen wil of niet (heb altijd geroepen van niet) Maar van anderen .. grrrr Nooit geweten wat voor gevoelens zwanger willen worden met zich meebrengt. En dat ons kindje ooit komt .. dat weet ik dus niet. Ik ben echt bang dat 1 van ons zo goed als onvruchtbaar is. En dan houdt het op voor ons. Ben er echt heel bang voor hoor.
Meid je bent al eens zwanger geweest dus volledig onvruchtbaar lijkt mij totaal afgeschreven. het is ook geen jaren geleden dat je xwanger was he. maar dat gevoel heeft iedereen wel denk ik...
dreamer ik snap je angst. het idee dat een van julloe misschien niet vruchtbaar is. is echt een nachtmerrie. ik heb altid het gevoel gehad dat ik verminderd vruchtbaar zou zijn en het erge is het is ook nog zo. maar meis ik ben ervan overtuigd dat het goed komt. * knuf*
Dreamer (en de anderen die ook niks zeggen), mag ik vragen waarom je bepaalde mensen niet gewoon verteld dat jullie bezig zijn? Wij hebben het eigenlijk meteen aan onze naaste familie verteld zodat ze weten hoe of wat. En ik vind het echt heel fijn! Ik kan gewoon normaal praten over dingen, hoef geen stomme kutvragen te beantwoorden, als ik me er slecht over voel kan ik erover praten.... Het neemt zoveel stress weg... Ook met de miskramen, de mensen om ons heen weten dat het gebeurt is, weten dat ik onderzoeken gehad heb en nu met de B12 gedoe ook... Ze steunen ons allemaal en houden rekening met ons en begrijpen het als ik me klote voel als ik weer eens ongi ben geworden.. EN, wij hoeven nooit ergens over te liegen Ik denk echt dat het voor iedereen een hele hoop zou schelen als er gewoon over gepraat wordt. Waarom zou je het in godsnaam niet vertellen eigenlijk? Het is toch de normaalste zaak van de wereld om te proberen zwanger te worden? Sorry, maar ik snap het eerlijk gezegd gewoon niet... Je geeft jezelf zoveel stress door het juist voor je te houden. De mensen die je pijn doen die weten niet eens dat ze je pijn doen.. Als ze het zouden weten dan hoeven ze je geen pijn te doen met klote vragen... Dan kunnen ze rekening met je houden.. Ik ga nu in de tuin werken
Ik wil het zelf niet juist om al die rotvragen verder te voorkomen. Nu vragen alleen die mensjes die je 2x per jaar ziet het. Maar als ik het vertel aan mn naaste, dan krijg je elke maand die blikken van én? Daarnaast is het een geheim van ons samen, iets waar niemand anders iets mee te maken heeft. Dat we zo'n groot geheim samen hebben voelt heel fijn, heel vertrouwd, heel verbonden. Daarnaast voel ik me op dit moment enorm onvrouwelijk omdat ik als enige niet meteen zwanger raak in mn hele mega familie (geloof me, ik heb 25 tantes en wel 3x zoveel nichten die allemaal in ronde 1 zwanger zijn geraakt) Die vernedering eroverheen wil ik niet. (weet dat het geen vernedering is, maar zo voelt het wel voor mij) Plus dat ik wil dat het een verassing is. Niemand weet het van ons en eigenlijk verwachten ze het niet ook denk. Het lijkt me zo gaaf om dan die gezichten te zien wanneer we vertellen dat we al 12 weken zwanger zijn. Maar voornamelijk toch omdat het óns geheim is.
Haai ik kom me hier ook even melden (want volgens mij had ik dat nog niet gedaan). Ik ben Laurhen, 22 jaar Veel succes dames
@Kristel86, ik heb het ook al aan mijn naaste familie verteld. Zodat zij ook weten waar mijn hoofd naar staat de laatste tijd maar ook inderdaad wat jij al zegt om lekker te vragen wat ik wil vragen. Ik heb het ook aan mijn baas al verteld (komt ook omdat dat een heel geschikte vent is) en die was dolenthousiast en gaat alles voor me uitzoeken wat betreft werk Hartstikke tof. Enige nadeel is dat mijn moeder nu op hol slaat. Het is wel lief bedoeld, maar ze stuurt me nu de hele tijd dvd's en folders over zwangerschap. Ik kan dat zelf ook wel uitzoeken maar goed. Gewoon negeren en "ja en amen"
Drama Drama Drama Pffff nu weet ik waarom ik het tegen het liefste niemand vertel dat wij bezig zijn... Komen we daar aan...( Poolparty is een feestje naast het zwembad in de tuin met een bbq en mensen waarbij het teveel naar hun hoofd stijgt en denken dat ze heel intressant zijn) krijgen we dus een discussie omdat ik rook en ze weten toevallig dat wij bezig zijn... , Dat is mijn eigen keus ik ben geminderd met een jaar terug maar dan nog gaat het hun geen donder aan.. Vragen ze hoever we nu zijn. Geef ik met moeite aan 22 sept een afspraak bij de gyn.. Blijkt dat hun ook bezig zijn en allanger bij de gyn lopen en beginnen me echt gewoon totaal in de grond te stampen.. Met de verhalen ow hun hebben pas 1e gesprek en dan moet je weer een half jaar wachten.. En dan kijken ze is daarna dan kan je weer een half jaar wachten... Met andere woorden als we echt niet zelf zwanger kunnen worden dan duurt het nog wel een jaar of 3.. Ik KOOKTE van binnen. Toen kwam die bal gehakt ow Sjoerd kom je voor me werken... EN hij zij meteen ja.. Dus ik zeg nou Sjoerd dacht het niet.. Voor een baantje bij die bal gehakt met zijn zwembad... ga je niet een goed betaalde baan weggooien.. Noemde die gozer me stom dat ik dat zei.. Ik zeg nee ik ben niet stom ik ben eerlijk.. Kan ook tegen Sjoerd in de auto zeggen ik wil niet dat je voor hem gaat werken.. Dat zou pas stom zijn.. Ik heb gezegd dat ik naar huis wilde Ik ben met knallende ruzie weggegaan met sjoerd daar.. (schaam schaam schaam)... De hele terugweg geschreeuwd en gehuild... mijn stem gewoon kwijt.. Nou dreamer ik kan je je hand schudden... We hebben samen een kutdag gehad...
Hoi allmaal, Sorry heb nog niet echt terug gelezen maar zag wel in de vlugt dat Dreamer ongi is geworden, jammer meis. Je dag is ook al niet goed verlopen zag ik op de laatste pagina voorbij schieten. Wat vervelend allemaal meis, ik hoop snel dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat je snel in het roze mag komen te staan. [-o< Ik heb eigenlijk een heerlijke dag gehad. Samen met mannetje de stad in geweest en over de boekenmarkt geweest. Heb enkele winnie de poeh boeken gekocht, wil namelijk alles van winnie de poeh verzamelen voor straks als de kleine er is/komt. Nou kwam ik in de stad een vriendin tegen die ik uit het oog verloren was en wat denk je..... Ja je raad het al ze is 4 maand zwanger en had al een mooi klein buikje. Nou ik zeg tegen m`n mannetje nou daar heb je er weer een en wij......? Wij doen zo ons best ggrrrr beetje frustrerend maar goed. Wel heel leuk voor haar natuurlijk. Ik hoop zo dat het bij ons ook binnenkort raak is, wil zo graag. Ik droom zelfs over dat ik al een kleintje heb, hoe erg kan het zijn. Nou ik hoop dat jullie allemaal een beetje een toffe dag hebben gehad. Ik ga zo nog even terug lezen. Voor iedereen alvast smakelijk.