Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wat k.u.t. zeg, hoop dat je snel met je mannetje bij legt.
    Veel sterkte en succes.

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ja het is nu bijgelegd.. Ik had bijna de handdoek in de ring gegooid... Dit is echt de ergste woordenwisseling die we in 3,5 jaar hebben gehad... Pfff... En puur om andere mensen.. Wij weten wat we aan elkaar hebben.. En wij houden van elkaar.. Het doet me pijn om te zien hoe andere ons de grond instampen en hij het niet eens inziet.. en terwijl die eigenlijk veel verdriet heeft.. Hij is geen prater... We gaan dadelijk lekker een stuk wandelen!

Pfff alle ellende is eruit....

3. Pff DesSa voor jou ook al een kutdag.. knuffel voor jou meid.. echt kut zeg en wat een stomme mensen :x

4. Niet meer actief

Goed zo, praten is het beste voor een relatie.
    Wij hebben ook vaak ruzie gehad in het begin en praten was het beste wat er was.
    Je moet alles uitpraten.
    Nu lekker weer geniet van elkaar en elkaar samen liefhebben.

5. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Jaaa he... Maar goed.. Ben blij dat ik hier ff alles kan uitspugen..

EN ja roken is niet goed.. Maar goed.. Na 17 rondes en verlies van 1e kindje bij bevalling is het gewoon niet makkelijk om een vervelende verslaving te laten..

Ik probeer het wel maar ben gewoon bang dat ik terugval in een depressiviteit wat ik gewoon echt niet wil.

En stress bij zwangerschap is ook weer niet goed.. Ik kan altijd nog stoppen als ik zwanger ben...

Hoe gaat ie nu bij jou dees.

6. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Gatverdamme.. maar ik ben wel blij dat alles nu weer goed is.
    Mijn moeder zit ook de hele tijd te zeiken over mijn roken. Ik ben al gehalveerd met de hoeveelheid roken, dat wel. Mijn man nog niet btw. Maar het gaat haar niks aan. Dat beslis ik zelf wel. Als ik wil blijven roken durende de zwangerschap dan blijf ik roken (niet dat ik dat doe, maar daar gaat het niet om ;) )

7. Niet meer actief

Heb jij een kindje voldragen en verloren bij je bevalling?
    Wow heftig zeg, zal niet weten hoe ik dan zou reageren.
    Veel succes en ja roken, het is me wat.
    Wie weet als je straks zwanger bent stop je vanzelf wel.
    En er zijn trouwens ook veel meiden zwanger en rokend en toch gezonde kinderen ter wereld gebracht dus ja, wat zeg je erop.
    Ieder zijn ding. ;)

8. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ik was niet voldragen wendy.., Ik was +/- 5,5 maand.

9. Met roken, dat is ieder zijn eigen keuze toch.
    Ik ben zelf gestopt en mijn man ook grotendeels, maar ik vind dat iedereen het zelf moet weten.
    Pff, moet nog zoveel doen vandaag, maar ben te moe!

10. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Maar goed Sjoerd en ik hebben het oude spoorlijntje afgewandeld.. En om de beurt hebben we een leuke herinnering opgenoemd. IK wist niet hoeveel er wel niet waren... Heerlijk hand in hand.. Samen lachen.. Echt een tip als jullie je vervelen :)...

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Goed van je dat je gestopt ben.. Bij Tycho rookte ik niet en tot het fout ging en die weeen kwamen... Toen heb ik die 1e maanden zo ingehaald.. Dus ook als je niet rookt kunnen er dingen gebeuren die je niet zou willen.. Maar goed.. Voor mij alleen maar extra stumilans om die peuk eens te laten,. Heb nu sommige dagen dat ik zeg ik rook vandaag niet.. En dan rook ik ook niet.. Das een goed begin...

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo.. net "lekker" in de tuin gewerkt en nu ben ik kapot... Pijn in mn rug, pijn in mn gewrichten weer, hoofdpijn... Denk dat ik toch weer eens te enthousiast geweest ben, dat ga ik dus nog een paar dagen voelen :(

Wat een klotedag hebben veel hier zeg! Knuffel voor jullie allemaal *knuf*
    Gaan jullie maar lekker rustig aan doen en genieten met jullie mannetjes :)

Zag nog iets voorbij komen over roken; ik rook ook en ik vind het best allemaal. Eerste keer dat ik zwanger was ben ik gestopt na de positieve test, maar een week later kreeg ik een miskraam en toen ben ik natuurlijk meteen weer gaan roken. Sindsdien heb ik met mezelf afgesproken pas te stoppen als ik het volgehouden heb tot minimaal 6 weken zwangerschap. Langer dan 6 weken is t bij mij nog nooit gebleven, dus ik vind dat een mooie 'deadline'.

En tja, als iemand wil doorroken tijdens haar zwangerschap, ik vind dat die persoon dat lekker zelf moet weten. De een doet dit en de ander doet dat, als je heel goed nadenkt kan je het nooit goed doen. Je mag veel niet eten, drinken en doen etc. etc.
    ELKE vrouw doet dingen bewust of onbewust die niet mogen.
    Zelfs heel gefocust zijn op wat je niet mag en daar continu rekening mee houden is niet goed, want daar krijg je weer stress van. Je kan het dus NOOIT goed doen..
    De perfecte zwangerschap houdt tegenwoordig bijna in dat je hersendood moet zijn en 9 maanden in quarantaine moet.

Nu ga ik lekker douchen en daarna eten maken; jammie, tortilla's :-D

13. Inderdaad maar nare dingen kunnen altijd gebeuren..
    Ik vind roken tegenwoordig echt vies.. gek he.. dat dat zo kan veranderen..

Hebben jullie eigenlijk een graf van Tycho?

14. Niet meer actief

Hey dames,

Ik ben er ook weer even..
    Inmiddels een sms ontvangen vanuit Dubai :)
    Dus ik kan er weer even tegenaan.

Gelukkig hebben de asprines wat geholpen tegen de hoofdpijn.
    Zo maar weer even wat schoonmaken..
    Denk dat ik maar eens lekker vroeg ga slapen vandaag.

En ja, opmerkingen blijven moeilijk. Hier weet niemand het, en ik kan in principe goed tegen die opmerkingen. Behalve als k net ongi ben geworden.

15. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Neee we hebben ons kleintje gecremeert en meegenomen naar huis in een schatkistje..

In dat schatkistje zitten alle dierbaarste spullentjes.. Sokjes armbandje.. kaarten die we gehad hebben. Knuffels.. Zijn eerste kleertjes.. En niet vergeten zijn foto's en echo's..

@t daisy kon je niet mee naar dubaii.. Ik zou het wel weten haha... lekker warm daar...

16. Niet meer actief

Haha ja idd..
    Helaas ging dat deze keer niet.

Wel heel mooi gedaan trouwens!
    1 Kistje met alle dierbare dingen en alles wat je de mooie herinneringen geeft aan je zwangerschap en je baby.
    Ik kan me niet voorstellen hoe het voor jullie is, maar ik vind het een prachtig gebaar.

17. Dat is wel mooi zeg.. eigenlijk is hij zo toch nog meer bij jullie..

18. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Banner weer goed gezet,
    Morgen NOD .. eerste ronde
    Ik wist niet dat het zo spannend zou zijn.

xx C.

19. Niet meer actief

Ja spannend he Celina!
    Het wordt elke maand spannender hoor haha.

20. Niet meer actief

Dames,

Hebben jullie trouwens ook dat jullie gaan eten als je je slecht of alleen voelt?
    Ik moet me echt de hele dag al tegehouden om niet naar de mac of cafetaria te gaan voor heel veel ijs!
    Gelukkig kan ik me (voor het eerst) inhouden.
    Bah wat erg zeg!

Deel Deze Pagina