@ sterretje fijne huwelijksreis! have fun @ all, hmm een paar berichten terug va nmij schreef ik over mijn buikpijn die ik had opgeblazen gevoel een beetje. nu moest ik vanochtend echt spugen alleen kwam nix want ik had nix in mn lijf. ik weet heus wel dat dit echt al niet kan komen omdat ik zwanger zou zijn ofso maar toch hahah toch vind ik het maar vreemd. had voorheen nergens last van, zou dit dan ofso bij het ontpillen horen?
Ik wilde eigenlijk over 4 dagen nog een keer doen, maar doe het denk ik toch over 2 dagen. Ben zo gelukkig, maar durf het eigenlijk ook niet te zijn. Ben zo bang dat het opeens een foute test is ofzo.
@skye jaa ik snap je wel hoor, je wilt het toch heel graag toch! maar ik zou wel na 2 daagjes ff testen hoor
Ga ik ook doen. Ik heb net nog even een test gedaan van een ander merk, en daar was ook een lichte streep te zien. Echt zo spannend.
Heb niet terug gelezen maar is er nog iets bijzonders gebeurd? Hier gaat het wel redelijk ben erg chagrijnig en verdrietig tegelijkertijd... Mijn test was weer negatief, baarmoedermond hard en diep en nog steeds geen ongi te bekennen, ook geen buikpijn. Ik heb al een paar dagen niet kunnen vrijen aangezien ik een brandend gevoel heb dan. Mijn temp wilt ook nog steeds niet zakken..... De huisarts wil het nog aankijken tot vrijdag.
Als ik er zo over nadenk, voel ik me best wel raar. Sommige mensen zijn al zo lang bezig en daar wil het gewoon niet bij lukken. En bij mij gaat het dan zo makkelijk. Ik moet natuurlijk nog maar hopen dat alles goed gaat, maar mijn gevoel is zo dubbel. Voor mezelf ben ik zo blij, maar dan voel ik me ook weer egoistisch. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat iedereen hier ook snel zwanger mag worden
Ik lees straks goed bij, maar ehm.. Skye: GEFELICITEERD! Hier is geen twijfel over mogelijk en jouw test noem ik alles behalve licht, ik vind hem echt best duidelijk! Ik heb vee llichtere testen gezien van zwangere dames, dus geloof het maar Je gaat DIK worden!
Ik had ook nog een andere test gedaan en die was echt wel heeeeeel licht. Maar toch ook een streep, dus over 2 dagen nog een keer en dan maar naar de dokter
Skye gefeliciteerd, test is gewoon positief.. En ja, kan jij er wat aan doen dat wij niet zwanger worden.. nee.. gewoon genieten dus. Sammie, vet balen dat de test negatief blijft, maar wellicht was je eisprong toch net iets later, en wordt je test binnen enkele dagen ineens positief.. ik hoop dat echt! Welke merken heb je gebruikt met testen? [-o< Ovutest was hier vet positief, ik gebruik ze nooit, maar me baarmoedermond stond niet 100% open, wat zaadjes liepen er vanmorgen van gisteravond uit. En temp is ook niet perfect, maar dit is voor mij genoeg info om te weten dat ie in ieder geval komt. Ik zie nog wel of het dag 14 of 15 wordt. Ben ook nog steeds 'ziek' thuis. Ik blijf maar misselijk, extreem moe, hoofdpijn, flauwvallen . Sterretje, veel plezier op je huwelijksreis! Nu ff verder bijlezen.
Ik gebruik de testen van Sensitest. Ik heb het idee dat ik en geen posi-test krijg en niet ongi word en dat er iets anders is. Aangezien ik wel met vlagen pijn aan mijn rechter eierstok heb een soort van messen steken, pijn in mijn linker lies en naalden steekjes in mijn baarmoedermond.
O jee, heb je dat ook tegen de HA gezegd? Zou ff flink zeuren aan de telefoon, misschien kunnen ze dan eerder wat doen.. zeg gewoon dat je veel pijn hebt, dan moeten ze wel wat doen (anders zijn het klootviolen)
@ sky gefeliciteerd! super man!geniet ervan @ sterretje fijne honeymoon en ook jullie geniet ervan! @ all voel me raar af en toe misselijk,rare buik maar 2 negatieve testen dus zal vast ziek worden
@Skye: gefeliciteerd! Ik ben jaloers! @Dessa: jeetje meis wat een dag! Opstapeling van de dingen he, geen zin in de party, dan dat stomme mens wat je naar beneden trapt en dan die baan eroverheen. Kan me voorstellen dat het teveel werd. Ben blij dat het uitgepraat is en hoop op een betere dag vandaag! @Sammie: vreemd allemaal! Hoop dat je voor vrijdag dan een posi test in handen hebt! @Nieuwe welkom @Dees: klusze En beterschap nog. @Sterretje: fijn dat de dag zo mooi was Geniet maar van de huwelijksreis! Gisteren mn best gedaan vriendelijk te blijven. Nog netjes vragen gesteld over hoe het ging enz, maar ze reageerde amper. Ach stik dan! Dan doe ik toch ook geen moeite meer of wel. En natuurlijk weer 1 die 13 weken zwanger is erbij. Het houdt niet op. Zometeen de dokter bellen voor een afspraak. Geen idee wanneer die vrouw er is, dus weet niet of het deze week gaat worden. En mn ongi is nog vreemder geworden. Heb veel last van mn buik. Maar .. mn tampon eruithalen deed gewoon zeer zo droog! Echt bijna niks dus deze ronde Kan toch niet goed zijn lijkt me. Ga dat wel bespreken met de dokter, want vertrouw er toch niks op! Celina, heb je al getest?