Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mijn man moet mee ja.. we hebben het op woensdag gezet, dan ben ik altijd vrij, vind ik sowiezo fijner want er zijn op mijn werk altijd mensen die vragen waar je was en die alles willen weten.
    Man gaat volgende week maandag aan zijn nieuwe baan beginnen dus hij vond het wel wat minder.. maar ik zei het is voor ons kind, en toen vond ie het wel best. Hij wilt zo graag pappa worden :)

2. DesSa

DesSa Bekend lid

Mar 20, 2008
    723
    0
    0
    Jaa altijd leuk nieuwsgierige collega's

Ik leef in gtst meerdijk op mijn werk.. Een grote roddelfabriek,,,

3. Erg he.. het ging ook al rond of ik zwanger was omdat ik vorige week zo misselijk was. Heb ze ff goed duidelijk gemaakt dat ik gewoon ziek was en niet zwanger.

Dus ja, roddelfabriek komt me bekend voor.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

Heb eigenlijk niet zo veel te melden... Ik probeer een beetje afstand te nemen van het zwanger worden, maakt toch geen reet uit wat je doet, het komt wanneer het komen moet ;)
    Ovutesten ga ik niet meer gebruiken, dus dat scheelt al een hoop. Verder temp ik ook niet en sexen doen we alleen nog maar als we zin hebben.
    Ik weet uit mn hoofd niet eens meer op welke cyclusdag ik zit, dus dat scheelt voor mij al een hoop!

@Dees: Klote zeg dat je je nog steeds niet beter voelt, mag zo onderhand wel weer eens !

@Debby: Welkom hier :)

@Sammie: Candida.. bah, dat is echt pijnlijk. Tenminse, bij mij dan, ik heb het al aantal keren gehad doordat ik een tijdje veel antibioticakuren kreeg... Hopelijk heb je snel duidelijkheid wat betreft je cyclus!

@Mac: Ik heb idd vaak hoofdpijn ja... Al jaren, dus ben wel wat gewend. maar hopelijk ben ik er gauw vanaf zodra ze met B12 injecties gaan beginnen...

@All: Heb eigenlijk niks onthouden van wat ik gelezen heb, dus vandaar even geen persoonlijke reactie's op iedereen.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

klinkt als een verplichting hihi maar zo bedoelde je het denk ik niet. haha.
    je bedoeld vast dat je vruchie dagen voorbij zijn, ofniet.

@sammie.
    kan zo'n infectie kwaad als je zwanger wil worden of bent?

ikea was erg leuk.

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hoi Kristel,

bedankt voor het welkom.

Ik hoop dat je snel zwanger wordt, nu je het een beetje hebt los gelaten... Dat hoor je wel vaker hea?!? Omdat je dan meer kunt ontspannen ofzo.

Liefs Debby

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@debby
    had je een mirena?
    viel het uithalen mee?
    nog last van?

ik werd na 5 dagen ongi,
    daarna een cyclus van 28 dagen en nu in cyclus 2 bezig

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Mac: Niet te veel geld uitgegeven bij de Ikea?

@Debby: Ach, het zwanger worden is geen probleem hier ;) maar het zwanger blijven wel.
    Ik verwacht pas weer goed/gezond zwanger te worden/zijn als ze wat gaan doen aan mn B12 tekort.
    Om die reden heeft het eigenlijk weinig nut om er veel mee bezig te zijn, het wil toch niet blijven zitten.
    Jij bent net met de pil gestopt of spiraal eruit gehaald neem ik aan?

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kristel

ik heb me erg in kunnen houden bij ikea,
    heb het netjes gehouden.
    knap he.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hoi Mac,

Ik had indd een Mirena! Eigenlijk dacht ik dat ik gisteren ook ongi moest worden, maar dat heeft niet doorgezet. Alleen een beetje bloedverlies door het verwijderen denk ik. Het deed niet echt pijn... Heel even een zeurderig gevoel maar verder niet. Nu even wachten op een echte ongi en als ik over 11 dagen het nog niet ben. Ga ik een ovu testje doen... Kijken of ik er zo achter kan komen hoe ik in mijn cyclus zit.
    Toen ik het spiraaltje had was ik namelijk nooit echt ongesteld, meer wat ik gisteren ook had. Een dag een beetje bloedverlies verder niet.
    Ik ben benieuwd!

Liefs Debby

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

met mijn mirena had ik ook nauwelijks bloedverlies.
    na het verwijderen hebben ze bij mij gelijk een echo gedaan om te kijken of alles oke was.
    konden ze zien dat ik net mn ei gehad had. en dus bijna ongi moest worden. en dat klopte dus ook

12. DesSa

DesSa Bekend lid

Mar 20, 2008
    723
    0
    0
    Dames

ik ben wat nuttigs doen.. Ik word nu al gek van het op de bank liggen.. Mijn huis is een bende dus daar ga ik beginnen om 14.45 bij de tandarts zijn..

Misschien tot straks

@kristel ik duim zoiezo voor je meis.. Ook jij zult een keer zwanger blijven,

@dees meis ziek goed uit.. En laat je eens goed verwennen..

@mac knap gedaan jezelf ingehouden bij ikea.. Haha.. Is een moeilijke taak. :)

@debby veel plezier nog op het forum enne vergeet vooral je werk niet ;) kan verslavend zijn hier he dat je heb je al wel gemerkt.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Zo kletskouzen :p
    Oma heeft zowat niks onthouden geloof ik.

Sammie, wat vreemd dat je nog niet ongi bent en geen posi test hebt!
    Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat die candida over is (ik dacht dat dat een soa was eigenlijk?)

Welkom nieuwe :D

Ehhh volgens mij was het Sammie die dat schreef?
    Trouwen na geregistreerd partnerschap gaat niet zoals je denkt vaak.
    Vaak mag je alleen nog op het gratis uurtje trouwen zonder gasten erbij.
    Zoek dit even uit voordat je daadwerkelijk geregistreerd partnerschap aangaat en je droom niet uit kan komen.

Zijn er al positieve testen?

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48

NOD lijst

Juli

20: Romytamara, ZWANGER
    30: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER

Augustus

6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER
    17: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER
    28: Sammie88, 3e ronde

September

1: Celinaaa, 1e ronde
    1: Skye, 1e ronde ZWANGER
    7: Natassie, 9e ronde
    8: Mac, 2e ronde
    12: Wendyvanliemde, 5e ronde
    12: MyPrecious, 1e ronde
    15: Desiree1986, 12e ronde
    17: Sterretje08, 4e ronde
    24: Meisje87, 3e ronde
    25:Kristel86, 9e ronde
    28: Dreamer83, 5e ronde
    30: Ryanne, 10e ronde, 1e Clomid

Oktober

3: DesSa, 17e ronde
    23: Daisy1986

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

mooi zeg al die roze namen. wie volgt...

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goedemiddag all,

nog 1 nachtje slapen en dan is mijn mannetje weer thuis..:d..
    Verder gaat het nu al iets beter vandaag, heb mijn ibrufen binnen kunnen houden en zelfs een croissantje.. hoofdpijn is niet te verdragen.. als iik slaap voel ik niets.. als ik lig voel ik geen hoofdpijn, alleen als ik ga staaan, dizzy..en stevige bonken..
    Buikpijn is als iets minder.. maar zit er nog wel. dat nare gevoel alsof er iets iets wat er te veel zit.. en een harde opgezette buik..
    Ga zo nog maar weer even slapen...

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hmmm... ja, dat had handig geweest.
    Mijn huisarts heeft hem gewoon verwijderd.

Ik had op mijn menstrustiekalender.net een aantal data ingevuld dat ik een beetje ongi was geweest en die berekende vervolgens dat ik nu ongeveer ongi moest worden. Dus ben erg benieuwd...

Bedankt DesSa en hoi Dreamer!

Debby

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ debby ik had hem ook bij de gyn laten verwijderen.
    dus die echo ging er makkelijk achteraan.

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@Mac: Dat begreep ik al indd. hihihi

Nou jah... met ovu testen gaat het ook!

Liefs

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    @ Mac,

Nee kan absoluut geen kwaad tijdens de zwangerschap.
    Vrouwen die zwanger zijn hebben ook grotere kans op het krijgen van Candida.

Ik had trouwens al sinds zaterdag hele erge brand en heb vanaf vorige week donderdag niet meer geklust omdat het toen al wat pijn deed.
    En verlies heeeeeeel veel witte kwark klonten Bah!

Share This Page