weet trouwens iemand hoe het met lili gaat? ik weet wel dat ze ff van het forum ging, nog iemand iets van haar vernomen? ik hoop echt voor skye dat het een dikke vette streep is, laat het ons weten meid ( ik denk eigenlijk dat het haast niet meer anders kan dan een dikke streep maar toch ahahah) @agneta ja ik hoop ook egt meg voor je dat het aanslaat meid! groetjesssssssss
Hallo meiden, Vinden jullie het goed als ik erbij kom? Zal me even voorstellen, Ik en mn vriend zijn 3 jaar samen en hebben een jaar geleden besloten dat we over een poosje voor een kindje wouden gaan. Ik ben toen alvast gestopt met de pil, maar ik werd toen 7 maanden niet ongesteld . Helaas moest mijn vriend naar Uruzgan . Hij is nu alweer een poosje terug en we hebben samen een huis gekocht ( we woonden hiervoor ook al samen in een flatje). En nu gaan we er dus echt voor ! . Alleen is mijn cyclus heel onregelmatig, ik word bijna nooit ongesteld. Ik ben naar de huisarts geweest hiermee en die denkt waarschijnlijk pco (zit in onze familie) . Hij heeft mij doorverwezen naar de gyn en 11 september krijg ik een echo. Als het pco blijkt te zijn krijg ik waarschijnlijk clomid, en kunnen we hopelijk eindelijk met de eerste echte ronde beginnen! Fijne avond nog allemaal Groetjes Emma
Hey hai... Hoe is het hier? Ben alweer op het werk...en denk dat ik weer ongi ben geworden...SUPER he? Misschien nu ff toch wat regelmaat! xx eva
Goedemorgen meiden! Ik heb gister m'n maansteen ontvangen, goed gereinigd en in het maanlicht gelegd... nu mag hij zijn werk doen zodat er snel een beebje in m'n buikje mag groeien. hihihi Nu weer op het werk. Gisteren was ik helemaal blij dat ik ongi geworden was, maar tis alweer over... nu weet ik niet echt of ik hier blij of juist niet mee moet zijn. Maar ja, t was een ongi! Mijn mannetje vroeg gister aan me als je nu ongi bent wanneer moeten we dan iedergeval klussen? hihihi Zo lief! Hele fijne dag allemaal. Liefs Debby
Goedemorgen meiden, Ik weet het echt niet meer.....gister is het gebleven bij 3 druppels roze.... Temp gaat niet verder naar beneden en FF draait door....
@debby ik had mn zus ook een maansteen gegeven toen ze zwanger wou worden en nu heeft ze een dochtertje Dus hopen dat het helpt haha Das idd lief van je mannetje @sammie, ik hoop voor je dat het daarbij blijft en dat je binnenkort een posi test hebt , je temp is nog wel hoog en das goed toch? Ik ben gister ook eindelijk ongesteld geworden , alleen het was alleen een oochtend en nu ook niks meer en heb ook nergens last van vaaag Ik ga straks op kraamvisite bij mn nichtje veel plezier vandaag iedereen
Hey meiden ben ik ook weer eventjes! De locatie voor onze bruiloft is nu helemaal rond, we gaan alles doen op een landgoed/landhuis. Ontvangst, trouwen, receptie, diner en feest. Geen gedoe met overal heen rijden steeds dus Dus de uitnodigingen gaan nu zsm de deur uit! Maar omdat er dus haast bij is ed worden het gewoon gedrukte kaarten van een drukker. Verder hou ik me met me cyclus niet meer bezig, het zal allemaal wel denk ik steeds. Ik wacht gewoon lekker af wat ze nu verder gaan doen met die B12 en wanneer ze gaan beginnen met injecties. Pas vanaf dan heb ik weer een beetje hoop @meisje: Gefeliciteerd met je rijbewijs! @Sammie: Jammer dat je toch ongi bent geworden Ik hoopte het zo voor je! @Wendy: Een opgezwollen doos heb je vaak na je eisprong. Ik heb dat ook elke maand Het viel mij ook ineens een keer op namelijk... @Iets over de pil en ongikrampen... Na je eisprong maak je progesteron aan waardoor je dus allerlei klachten krijgt die op een zwangerschap lijken, zoals pijnlijke boobs, ongikrampjes, etc. Maar in de pil zit ook progesteron dus het kan heel goed dat je met de pil ook allerlei klachten hebt. Als je dat nu niet hebt kan het misschien zijn dat je niet zo heel progesteron aanmaakt... @Nieuwe meiden: WELKOM! @All: Verder ben ik het allemaal weer vergeten... sorry!
@ Kristel, Gelukkig is alles rond! Ben trouwens niet ongi nog, waren maar een paar roze druppels, misschien vandaag anders morgen dat het misschien doorbreekt.
Trouwens, Desiree: Je zegt dat je steeds vaker ziek bent en dat je chronisch vermoeidheid syndroom hebt... Zou jij niet eens voor de zekerheid je arts eens vragen of hij wil prikken op B12? Veel artsen denken dat dat alleen iets is voor ouwe mensen, doen er dus niks mee en mensen krijgen een stempel van CVS. Wilde de huisarts bij mij ook al bijna doen... *zucht* Dus als het nog niet gedaan is zou ik het voor de zekerheid eens gaan vragen! Het kan een zwangerschap ook behoorlijk in de weg zitten namelijk! (zoals je bij mij dus ziet....) En als je foliumzuur slikt kunnen je klachten erger worden bij een lage B12 waarde... Waardoor je dus ook vaker ziek kan zijn en sneller moe etc etc etc.. Dat was bij mij dus ook het geval en ik ben dus gestopt met foliumzuur..
Wat trouwens misschien ook nog wel leuk is om te vertellen: Zoals jullie weten heb ik dus een soort business op Second Life... En ik ben gister door een amerikaanse universiteit voor business gevraagd of ik leerlingen wil bijstaan en les wil geven in hoe je een succesvolle business op kan zetten in Second Life. Omdat het dus bijna hetzelfde werkt als in het echt. Voel me echt vereerd dat ik dat mag doen
@Sammie: In eerste instantie vond ik het een beetje gek, dacht echt: wtf moeten zij op Second Life doen dan?! Maar omdat het principe hetzelfde is als dat je in het echt een bedrijf opzet + dat je in SL veeeeel minder geld kan kwijt raken als het fout gaat, gaan de leerlingen allemaal oefenen op SL. En ik vind het echt een eer om ze daarbij te helpen, dat ze uitgerekend mij daarvoor vragen Ik vind het wel eng, ik ben abosluut geen lerares ofzo, maar ik ga het wel doen Ik ben altijd wel in voor iets nieuws @Romy: hey meid Hoe gaat het met je? Hoe was je vakantie? Ik kan je niet zo goed updaten nu, want ik ben er zelf niet zo heel veel meer....
Hee Romy hoe gaat het, lekkere vakantie gehad in Bulgarije? Je krijgt trouwens al een mooi buikje! Kristel, bij bloedprikken hebben ze me op B1, B2, B6 en B12 gecontroleerd en ik scheen overal wel goed op te zitten.. zat wel met alles op de ondergrens, maar dat kon geen kwaad. En wat leuk dat je ben gevraagd door die universiteit.. tof hoor.. is toch een business ja! Soort eigen zaakje hihi. @ all: ik voel me een stuk beter vandaag, heb eindelijk weer wat energie
Hey Kristel Gefeliciteerd met je 'promotie' Hoe is het met jou? Met mij gaat het redelijk goed moetik zeggen Nog steeds ups en downs, ook nog steeds spugen, maar dat heb ik min of meer onder controle, haha. Klinkt gek maar ik voel het aankomen zeg maar. Wel heb ik gister een super goede dag gehad, niet gespuugd, en tot nu toe voel ik me vandaag ook goed! Ben er super blij mee en kan ook steeds meer gaan genieten! Mn buikie groeit ook lekker 8) Zie foto's Vakantie was heeeerlijk, lekker relaxed en warm! Niet heel veel van de all onclusive kunnen genieten, want ik leef op vruchtenyogert Was ook wéér een kilo afgevallen na de vakantie. Opzich niet erg, want nog 2 kilo en ik zit op mn 'oude' gewicht (mn gewicht vóór ik ging samenwonen ) Maar de manier waarop is een beetje verkeerd..! Maargoed, slik vitamine bij, dus hoop/ denk dat de beeb er geen last van heeft! Ga nu ff de stad in: SHOPPEN
Hay dees! Dank je! Ik voel het ook bijna groeien op het moment haha! Heb echt bandenpijn! Voelt bijna hetzelfde als ongi haha! Zo stom, je word 9 maanden niet ondi, maar krijgt er bandenpijn voor terug Vind t zo stom dat jullie nog niet zwanger zijn... Hoop écht dat jullie snel en gezond zwanger zijn, want ik word ongeduldig hihi..! En gun het jullie zooohhoooo graag! P.S tot strakjes!