Och jeee... Iedereen zegt maar goede hoop voor mij Nu wordt ik helemaal zenuwachtig! En ja ik denk nergens anders aande hele dag. Normaal heb ik trouwens niet zo'n stress voor het testen..
Dreamer: zou je toch niet een testje doen dan? Als het echt over is.. dat is wel heeeeeeeel snel hoor
ja 2 dagen ongi is normaal gesproken niet echt een ongi, misschien gewoon een bloeding dat hebben wel meer vrouwen op de tijd dat ze normaal ongi moeten worden asl ze zwanger zijnl.. Wil je geen valse hoop geven hoor, het kan natuurlijk goed dat het morgen weer gewoon doorgaat, maar alleen 2 dagen ongi, lijkt mijn geen goed teken...
Als dit naar mij is deborah, natuurlijk mag je me toevoegen, gezellig Kunnen we elkaar helpen om pas maandag te testen haha!
Ben ook al 2 dagen kotsmisselijk ... Maar ben niet zwanger hoor, anders zou mn temp ook niet zo hard dalen lijkt me. Ga er idd vanuit dat het morgen dan ineens weer losbarst ofso, want echt veel is het niet geweest (zou het in principe met 1 maandverbandje afgekund hebben die 2 dagen ..) Ach ja, ik merk het wel of het echt over is. Als dat zo is dan doe ik wel een testje
Nou das zeker niet veel en dat je ook zo misselijk blijft is wel heel teovallig.. Alleen die temp, die klopt niet in het plaatje nee... Was je nou echt pas pas gestopt voor deze maand met de pil? Misschien dat daar de oorzaak ligt dan in dat geval...
@lynn: ook een goedenavond @knarboor: ja ik heb er superveel zin in. ben heel lang zenuwachtig geweest maar nu niet meer, kijk er nu echt naar uit. @de dames die moeten testen: ik duim dat het positief is
Ja dit is pas mn eerste ongi na de pil ja. Lees wel meer dat sommige maar 3 dagen ongi zijn, dus je kan wel echt ongi zijn voor een paar dagen. Maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn, niets dat erop wijst. Dus het is dan of ontpillen of gewoon een korte ongi. Hoop een megakorte ongi dan Als goedmakertje van al die lange pil ongi's
NOD lijst Juni 03: Puzzcat24 12: Romytamara 12: DeboraV 8e ronde, 5e na vmk 12: ryanne 1 ste ronde na mk 18: Sterretje08 1e ronde na mk 20: Lynn1986 6e ronde 26: Desiree1986 30: Natassie Juli 8: Dreamer83 2e ronde 8: Kristel86, 6e ronde, 1e na vmk 13: Alexia R 1e ronde Heb mezelf maar weer even erop gezet, alleen weet niet of we komende maand weer serieus ervoor gaan.. Ik denk het niet eigenlijk.. Weet gewoon niet of dat ik wel trek Maar het is dus even afwachten.. Misschien dat het over 2 weken wel weer heeeeeeel erg gaat kriebelen.. We zijn dan op vakantie dus wie weet helpt dat ook een beetje mee met de verwerking Ik heb trouwens echt hele grote stolsels erbij deze keer Heel vreemd is het, de 1e keer had ik bijna geen stolsels en was de bloeding veel minder hevig dan een normale menstruatie, de tweede keer was t al veel meer, 2x zaoveel als normale menstruatie, maar nu de 3e keer lijkt het alsof het 4x zo erg is als een normale menstruatie.. Het voelt ook echt alsof mn baarmoeder mee eruit komt Ik weet t niet, maar ik begin echt heel erg het idee te krijgen dat er van de vorige keren nog niet alles eruit was en dat dat misschien nu mee komt.. Ik denk dat ik, zodra we een afspraak hebben bij de gyn, eens ga vragen of er naar mn baarmoeder gekeken kan worden, of ie wel echt schoon is... Ik wilde dit even melden, ga nu weer op de bank liggen.. Ik heb echt ongelooflijk veel pijn
@ Lynn jouw temp gaat de goede kant op, ik hoop het voor je meid! @ Kristel voor jou een dikke knuffel en veel sterkte. Ik hoop dat ze iets kunnen vinden waar jullie wat aan hebben bij het onderzoek. @ de rest ik hoop voor jullie op positieve testen, ik ga zo nog even klussen en morgenochtend en dan is het weer klaar ermee voor deze maand.. ik zie ook een paar banners op dag 1 en 2 staan, jammer ik hoop dat deze volgende ronde jullie meer geluk brengt
@Kristel: het kan best dat je bm nog niet leeg was van de vorige keer. Laat dat goed nakijken, want als er wat achterblijft kan het heel fout aflopen! Bij mijn mk had ik heel veel stolsels en was ik enorm zwaar aan het bloeden. Wel was het maar 3 dagen (normaal 6-8) Ik had de avond ervoor trouwens enorm veel pijn, leek wel alsof ik weeen had (voor zover ik weet hoe dat kan voelen dan he) Heb jij dat nooit gehad dan? Maar laat echt goed nakijken of alles eruit gekomen is hoor, dat is echt belangrijk. Nogmaals heel veel sterkte meis.
Kristel nogmaals heel veel sterkte! Slaap lekker iedereen, morgen laatste ziektewetdagje dus ga er nog even van 'genieten'! Volgens mij gaat het al een stuk beter met mn vinger haha! Tot morgen!
Goede morgen dames, @Dreamer: Die "weeen" tijdens een miskraam kan ik helemaal over mee praten.. Had ze niet alleen bij mijn onderbuik, ook nog eens bij mijn rug.. Om de minuut kwamen ze terug... Heel apart als je ziet dat het een vroege miskraam was. @Kristel: Gewoon lekker je gevoel volgen.. Wil je het nu niet, dan niet. Wil je over 2 weken weer wel, ga er dan lekker voor! Verder hoop ik voor je dat de pijn snel over is.
goedemorgen...temp blijft hoog..ik heb niet getest...ben heel snel naar de wc gerend...jongens weet wat ik de aflgelopen daggen heb...ik heb geen honger...normaal zou ik van alles gaan eten maar ik heb gewoon nergens zin in!....
Hey Lynn. Spannend hoor.. Wanneer ga je wel weer testen? Ik heb ook geen honger... Eet alleen omdat het moet. En 's avonds, 's nachts en 's ochtends ben ik misselijk, dat "lang niet gegeten misselijk" Terwijl ik wel altijd gewoon eet.