Ja ik heb 100den fotos.. En echo's ! En een DVD waarop die beweegt.. En ja die belletjes weet niet wat het was.. Gewoon een soort gevoel van verliefd alleen dan letterlijk..
Hey meiden Jullie hebben me een beetje te veel gekletst en ik ga niet 25 pagina's ofzo bijlezen, daar ben ik veel te moe voor Hoe gaat het met jullie allemaal? Nou wij hebben gisteren onze trouwringen uitgekozen :-D Die vrouw die zei nog tegen ons: Jezus, in de 25 jaar dat ik dit werk nu doe heb ik nog nooit een stel meegemaakt wat zo relax doet en zo snel een keuze heeft kunnen maken! Haha, wij zijn gewoon makkelijk :-D Vandaag even een stukje wezen rijden om uitreksels ui het geboorteregister te halen om in ondertrouw te kunnen gaan. Dus eigenlijk is bijna alles geregeld! Nog een paar dingen en het is klaar :-D Ik maak me iig nergens zorgen om, ookal gaan we al over 2 maanden trouwen. Het heeft geen zin om me druk te maken, maar daar bereik je toch niks mee! Over het zwanger worden maak ik me ook niet druk meer, ik zie wel wanneer het eens mag gebeuren (hopelijk wel snel hoor! ) Ook nog wat geshopt vanmiddag, paar leuke kleren gekocht, dus ik ben blij! Nou, hopelijk gaat het goed met jullie allemaal. Ik ga mn bedje opzoeken, ben doodmoe!
@ Kristel, Mooi dat je geslaagd bent voor de ringen! Ik zou als ik jou was maar niet terug lezen met al die vieze praat van iemand ... Weltrusten!
Nee liever niet... Ik kan je 100den reden opnoemen waarom niet maar het belangsrijkste is dat ik datgeen niet zo heel snel aan andere mensen toevertrouw.. Evamariah heeft hem gezien en ik praat ook heel veel met haar.. Maar vind het net iets te speciaal om maar aan iedereen te laten zien !
Truste Kristel.. Fijn dat je snel een ring gevonden hebt.. En is mooi dat je geen zorgen maakt over die bruiloft.. Anders moet je maar is naar extreme bruiden kijken.. Dat is echt niet fijn haha.. Niet voor je a.s man en ook niet voor jezelf.. Zo kan je er lekker van genieten dan alleen maar stress en drukte..
Dessa, Ik heb er begrip voor, was ook maar een vraag...zeg ook absoluut niet dat je het moet doen! Liefs
ik ben er nog maar jullie gaan wel heel snel.... Wij gaan morgen voor de ringen...en we gaan 27 sept in ondertrouw...en ik maak me ook nergens druk om...maar dat we nog geen jongensnaam hebben baal ik wel van...dat trouwen gebeurt toch wel al heb ik geen ringen taart of jurk!
Heb nog even een foto in me album gedaan van onze ringen Moet alleen wel zeggen dat ik ze op de foto minder mooi vind dan in het echt! Onze ringen worden alleen helemaal van witgoud gemaakt (vind dat geelgoude randje niks!) en de ring van mn vriend wordt breder gemaakt, we vinden hem nu te smal (lees wijferig )
Had je ook pret echo's laten maken? Dat raad ik echt iedereen aan! Ook al is het megaduur, het kan het enige levende bewijshebben wat je van je kindje hebt (mn neefje is doodgeboren) Ik heb het voor mn zusje betaald omdat zij het niet kon betalen. Ik vind het echt een must tegenwoordig sinds we dat hebben meegemaakt. Heb je zn as ook in een sierraad?
Leuke ringen Kristel En druk maken heeft idd geen zin hoor, je gaat er niks sneller mee. Mn man zn ring is ook 2x zo breed als de mijne, staat iets stoerder