ik krijg zo veel echo;s dat ik geen geld uit wil geven aan pretecho's./...maar in eindhoven zit een school en daar leren ze hoe ze echo;s moeten maken....daar hebben ze dan proefkonijnen voor nodig 3x en dan krijg je GRATIS je echo's je krijg foto;s en een cadeautje...dus daar ga ik maandag afspraken mee maken...
Nee het was de 20 weken echo.. De pretecho hadden we 1 week na de bevalling net iets te laat.. Op dat moment niet aan gedacht.. Mooi gebaar dat je dat voor je zus heb gedaan.. EN zijn as is nog steeds hier in de urn zoals die van het crematorium afkwam verstopt in een mooi dekentje in dat schatkistje.. We willen dat straks gebruiken voor onze trouwringen en als we kindjes krijgen, krijgen zij een geboortesieraad met as erin.
Ik zou echt wel graag pretecho's laten doen! En ik moet zeggen dat ik de prijs best vind meevallen hoor! Waar ik het zou willen laten doen daar is het meest uitgebreide pakket 160 en dan krijg je 2D 3D en 4D echo's op dvd en foto's ervan + nog een aanal dingen. De normale prijzen liggen tussen de 50 en 100 euro daar. Zo heel duur vind ik dat niet hoor...
ik heb nu al 3 echos gehad en er zullen er meerdere volgene...ik ga mijn geld niet verspillen aan pretecho's als ik er zo ook genoeg kan krijgen....maar ieder toch zijn eigen ding...ik heb nu een angelsound gekocht.....daar heb ik het geld wel voor over...en nu kan ik elke keer als ik wil luisteren naar mijn kindje dat ding pakken...
ja is goed...die vrouw heeft me al vaak zat geprobeert te bellen alleen ben ik elke keer net te laat met opnemen...vind het een beetje lullig...
Ja dat is iets waar ik bang voor ben.... Ik zal ook genoeg echo's krijgen in het ziekenhuis maar de pretecho die zal ik nu meerdere doen.. Gewoon iets tastbaar Hetzelfde als ik een dikke buik krijg ik ga elke maand naar de fotograaf om een mooie foto te laten maken hoe mijn lichaam verander... Toen ik vorige keer in het ziekenhuis lag begon mijn buik te groeien en eigenlijk helemaal niet zoveel foto's... Ik vind 160 euro ook meevallen.. Maar goed als het gratis kan.. Kan ik mooi 160 euro shoppen aan kleding voor die kleine haha..
Ff snel nog, Lynn een angelsound is niet altijd betrouwbaar, en wanneer je teveel luistert en je hoort ineens de hartslag niet meer heb je kans dat je je onnodig druk gaat maken... Maar iedereen natuurlijk zijn eigen ding... Trouwens niet verkeerd bedoeld lynn!
haha ja daar krijg je trek van he. heb de kwark in de koelkast en de muffins in de oven. mmmm wat ruikt mijn huis nu lekker. morgen smullen met zijn allen. als de vraag aan mij was van het temp. en testen is het antwoord nee. temperaturen zie ik niet zo zitten en die ovutesten is echt niks voor mij. daar ben ik zo niet geschikt voor. ik denk dat ik elke dag minstends 1 test zou doen en gestressd zou worden van wat de uitslag is. als ik daar aan ga beginnen ben ik er echt te veel mee bezig. denk dat als ik langer als een jaar bezig zou zijn dat ik het dan wel zou overwegen maar nu niet. gewoon lekker klussen rond de ei (en daarvoor en daarna natuurlijk want je weet maar nooit waarneer hij springt)
jah daar heb ik ook over na gedacht...maar als ik dat ding nu niet had gekocht en ik kreeg in een keer buikpijn dan maak ik me ook druk....ik gebruik dat ding ook niet elke dag en ik vind het leuk om het hartje te horen....maar zoals je zegt ieder zijn eigen ding...ik ben van nature iemand die zich niet snel druk maakt.....ik heb het hartje trouwens al gehoord met de sound...
@bos ik heb de eerste 10 maanden niets gedaan.. Toen ovutesten en nu niets meer.. Temp is ook niets voor mij ! Veel ste ingewikkeld... Nou dan zal ik wel in jou ijskast willen gaan zitten haha... We hebben 3 paginas over kwark zitten dromen.. @Lyn aah kei mooi een hartje horen,.. Hihi
nou ik heb 5 pagina's gelezen en toen dacht ik..... nou het gaat alleen maar over eten zoveel heb ik niet gemist haha toen ben ik maar gewoon naar deze pagina gekomen want kreeg honger van al dat lezen haha. je mag morgen wel een stukje komen eten hoor. hoe meer zielen hoe meer vreugd.
ben nu een waardebon aan het maken voor mijn lief zijn verjaardag. hij mag volgende week zaterdag een half uur lang zelf gaan vliegen onder begeleiding in een vliegtuigje boven rotterdam. ben even wat leuks in elkaar aan het knutselen (althans dat probeer ik haha)
oja als er iemand hier is die ovutesten wil overnemen ik heb er net voor dat ik er achter kwam zwanger te zijn nog iets van 24 ovutesten