hey met mij goed. heb mijn lief vanochtend ontbijt op bed gebracht. net lekker gedoucht en nu vliegen de vliegtuigjes om mijn oren (hij krijgt een proefles vliegen cadeau en daarbij had ik twee vliegtuigjes gedaan dacht dat alleen kinderen daar gelukkig van werden maar niet dus) heb alleen net gebeld naar rotterdam airport en ik mag ook mee zelfs in het vliegtuig. weet niet of ik dat zo tof vind haha. straks even naar de gamma. ze hebben een campingbedje in de aanbieding. altijd handig als de kleine van vrienden blijft slapen en daarna is het tijd voor kwark haha
Wow ik zou meegaan in dat vliegtuig.. Ga je samen de wolken in haha.. Nou heel veel plezier vandaag.. Ik ga nu deception kijken.. Ik spreek jullie later vandaag nog wel.. Doeiii
Goedemorgen dames (jaja ik ben net wakker, lui he? ) Arg ik moet gewoon even kwijt dat ik nou potverdorie gewoon nog steeds ongesteld ben! Ik word er niet goed van. Het zal wel ontpilling zijn, dat wel, maar het duurt zo lang niet eerlijk. Zo dat wilde ik gewoon even kwijt. Verder alles goed hier? Nog leuke dingen gebeurd?
Ik ga straks trouwens hopelijk kwarktaart eten.. ik verheug me er al op.. hihi.. Ik moet namelijk spullen ruilen bij de Ikea.
hee laurhen egt vervelend zo lang ongi ikw eet dat ik voor mijn pil ook wel eens 2 weken ongesteld was, hopelijk heb ik dat nu ook niet! agj afwachten, hopen dat het bij jou snel over is! nou meiden veel plezier nog groetjesss xxx
NATAS IS ZWANGER ! GEFELICITEERD! @Laurhen: Ik ben normaal zonder pil eigenlijk maar 2 of 3 dagen ongi en deze keer dik 7 dagen... Hoe het komt weet ik ook niet, maar je lichaam kan vieze spelletjes met je spelen.... hopelijk is het gauw over bij je! @All: Ben een beetje eenzaam vandaag Vriend moest naar een of ander lang feest wat van vanmiddag 12 uur tot vanavond 12 uur duurt, draaien... Dus duurt nog wel even voordat hij thuis is. Dus ik ga vandaag denk ik maar even lekker lui doen in mn eentje Hoe gaat het met de rest?
Hey dames, Allereerst Natassie GEFELICITEERD!!!!! @Lauhren.. is het wel goed zo lang ongi? @ de rest: sorry ben alles al weer vergeten Hier ben ik vanmorgen lekker met moeders en oma wezen shoppen. Heb ook een maansteen gekocht Hij heeft al een geholpen met een cyclus probleempje.. Hopen dat hij nu helpt met het zwanger worden
Natas, Wat is die duidelijk! Ik hoop ook zo snel mogelijk zo'n mooie test in handen te mogen krijgen!
hoi hoi hebben jullie huisdieren? zoja welke? ik heb 2 honden een jack russel en een mexicaanse naakthond joey en mexi en 3 katten yuca coba en pesca en er komt een zwerfertje altijd eten en soms slapen. groetjes
NATAS GEFELICITEERD! Super meid, echt het is je zo gegund (iedereen hier trouwens) Ga nu ff wat verder terug lezen. xx C.