Net onder je navel? Of daar waar normaal schaamhaar groeit zeg maar? Als het onder je schaamhaargrens zit kan het iets met je cyclus te maken hebben. Zit het erboven, dan zal het er hoogstwaarschijnlijk niks mee te maken hebben. Wel vervelend dat je zo in onzekerheid zit zeg!
Fijne avond ook jullie ik kom straks niet meer terug.. ga lekker opruimen hier.. verheug me er al op stom he.. Doei! (ps myprecious niet druk maken he )
Ik heb m snel weer overgezet op weddingdingus. Mij te confronterend eerlijk gezegd. Ik wil ook het hartje van mn kindje horen... Het is idd een verminderde kans, maar alles kan. Kijk echt nergens meer vreemd van op wat zwanger worden aan gaat
Hey dames, Een vagina op je arm? Ik liever niet hoor! En myprecious, ik denk dat je ei pas later komt hoor. Aangezien het ook nog ontpillen is, zou ik er niet gelijk vanuit gaan dat je geen eisprong hebt.. Er gaat iemand kwarktaart eten? BAH! ale: Hihi, voor mij hoef je niks te bewaren hoor Verder weet ik het even niet meer sorry Heb een druk dagje gehad.. alleen aan beide kanten intieme problemen Aambeien denk ik En heel gek, ik heb continu jeuk op en net boven mijn schaambot Weet niet wat het is en hoe het komt.. er zijn geen gekke dingen die dat zou kunnen veroorzaken! Weet iemand wat het zou kunnen zijn?
hallo. Dessa heb een commetaartje geschreven bij jou foto van de knappe man! iemand vroeg wat mijn symtomen, ik dacht dat in ongi was geworden want ik had 1 druppeltje oud bloed....ik had zelfs al 24 ovutesten besteld....en nee ik had niet echt symtomen!
hallo dames! soo wat veel gekletst maar weer! hier heerlijk vandaag met vriendin in de stad geweest die 16 weken zwanger is! was egt super leuk, had een super leuk pakje van noppies voor dr gekocht...oww Te leuk gewoon! wilk zelf ook hebben! ahahahha ik snap ook niet veel van mij bmm trouwens, elke x als ik voel lijkt het wel precies hetzelfde te zijn! ik ga ook maar es beginnen met tempraturen denk ik maar moet eerst ff termomether kopen natuurlijk haha. wil ook graag een maansteen kopen, maarja zo'n winkeltje hebben ze hier niet waar ik woon dusja dat kan pas als ik ergens anders ga winkelen. nou meiden fijne avond nog groetjessss
Lyn,,, Meis echt THX... THX THX.. Jij hebt ook een supper knap ding in je buik.. En jij krijgt ook een mooi babeetje.. En als dat zover is kom ik je een superkraamkado geven !
Hey meiden, Het is me allemaal niet meer bij te houden hier... Jullie kletsen wel 20 pagina's per dag Ik ben er zelf al niet zo heel veel meer omdat ik niet meer zo gefocusd ben op het zwanger worden en voel me nu eigenlijk steeds verplicht om een paar keer per dag bij te lezen omdat ik het anders niet bij hou. En dat is dus iets wat ik niet wil, me verplicht gaan voelen ofzo... Dus ik heb besloten om me gewoon terug te trekken van het forum even. Snappen jullie wel he? Ik ga dinsdag naar de internist en voor degenen die willen weten hoe of wat, laat t dan maar weten en dan geef ik wel een verslagje als ik weer thuis ben! Voor nu: Ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn allemaal en dat ik ook snel mag volgen En jullie zien me af e ntoe wel even verschijnen xx
goedenavond dames srry maar jullie kletsen zoveel dat ik evn niet terug lees hoe is het hier dames? leuke dag gehad?
Kristel ik begrijp je hoor! Heel goed zelfs, ik ben ook weer veel minder hier zodra mijn mannetje er weer is.. Wil niet weer te gefocust zijn op het zwanger worden.. Natassie, hier is alles goed hoor! Leuke en drukke dag gehad. En bij jou?
Een kwarktaart die je kan voelen aan je vagina op je arm...en dan ook nog met belletjes ! Meiden het moet niet gekker worden .... ghihihhihihi