Dat wel...En dat word langzaam met de week steeds erger. Maar ik zie er wel tegenop , bang dat er iets fout gaat of helemaal in paniek raak.
meis wacht maar straks gaat het helemaal goed en heb je geen eens de tijd om in paniek te raken ech waar... zulke goede begeleiding en mensen om je heen.. let maar ops traks kotm het helemaal perfect en ben je heel gelukkig
Nee , ik doe eerlijk gezegd aan zwangerschapsyoga of gym helemaal niks. Bij ons bij de verloskundige krijg je heel veel tips en adviezen mee en tegen de 36 weken krijgen we een heel gesprek met alles der op en der aan voor de bevalling. En voor de rest krijg ik veel tips van me moeder.
Ja ik zit nu wel in een vette dip ja. Het is echt met momenten Het ene moment denk ik: ach, fuck t ook, t komt wel wanneer t komen moet, maak je niet druk! maar t andere moment denk ik dan weer: AARGH! Waarom?! Waarom moet t steeds fout gaan?! Dan ben ik gewoon helemaal gefrustreerd en dan komt alles eruit, zoals nu dus Wat betreft met mn vriend praten over hoe ik me voel... Tja, heb t al heeel vaak geprobeerd, gisteravond ook weer. Maar dan zegt ie weer iets als 'blijf positief, t komt wel goed' en dan ben ik meteen weer boos, want het heeft dan niet zoveel te maken met of het goed komt of niet, maar dat ik mn gevoel kwijt wil en dat ik wil dat ie me begrijpt. Peptalk heb ik niet nodig dan op dat moment... En nouja, een pauze nemen.. Als ik daarvoor ga, dan denk ik dat ik t gewoon even zonder poespas doe: gewoon van de pil afblijven dus, maar ook van de ovulatietesten en al die shit Ik doe echt mijn best om t rustiger aan te doen dan voorgaande maanden en tot nu toe vind ik dat ik t goed gedaan heb, op de test van vandaag na dan.. Heb gewoon een klotedag vandaag
Vaak denk dat je het alleen moet doen, tenminste ik vergeet dan hoeveel mensen er bij zon bevalling zijn en de verloskundige waar je regelmatig een gesprek mee hebt.. nou ik ben eigenlijk ook al een beetje om nu haha
Ja idd. Zoiezo als alles goed verloopt is je verloskundige erbij , je vriend , bij mij straks me moeder en me vriend.En er lopen ook nog zusters bij.' Dus eigenlijk hulp zat.
Leuk hoor! Ik werk nu als begeleidster in een woongroep voor verstand beperkte jongeren met gedragsproblematiek, maar eigenlijk ben ik wel een beetje aan het rondkijken naar een andere baan, wel bij dezelfde stichting denk ik want ik heb een vast contract. Ik vindt onregelmatig werken eigenlijk niks
ja vind het zeker heerlijk.. en in de toekomst ooit werken of school weet ik nog niet zal ik pas doen als al mijn kindjes op school zitten vind heerlijk elke dag bij mijn meisje te zijn