Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: Dat gaat goed zeg! Mooie hartslag en bloeddruk :-D
    Moet je die medicijnen nu blijven slikken eigenlijk? Of is het alleen om alles weer op orde te krijgen en dan wordt er mee gestopt weer...?

@Dreamer: Ik ken het wel van mezelf hoor, dingen opzoeken. Maar ik probeer er altijd nuchter bij te blijven in de zin van: joh, ze zullen het wel ergens anders voor nodig hebben, iets waar ik niks vanaf weet.
    Op internet staan over het algemeen altijd de meeste ersntige dingen, de meest simpele dingen zeggen ze niet.
    Kijk naar bijv bijwerkingen van medicijnen. Als je ziet wat daar allemaal bij staat, dan word je ook gek als je dat echt heel serieus gaat nemen.
    De meeste dingen mag je gewoon met een korrel zout nemen :) Als het echt voor iets ernstigs bedoelt is dan laten ze je dat wel weten hoor!

Kijk naar mijn bloedonderzoeken, het is dat de internist het erover had (over SLE) anders was ik er zelf niet opgekomen hoor. Dan had ik alles apart bekeken en dan zouden ook de meest rare/erge ziektes uitgekomen zijn, nog erger dan SLE.
    Je moet het allemaal een beetje in zn geheel proberen te bekijken, het menselijk lichaam is 1 groot raadsel en er spelen zoveel factoren mee om op een bepaalde diagnose te komen, dat zal je niet zien aan 1 bloedwaarde.

Beetje gerustgesteld zo? ^^

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer, heel normaal dat je je ribben ziet als je je armen omhoog doet :) Heeft bijna iedereen.

@Dees: Goh, jij wilde dus ook al chirurg worden! haha, ik verkondigde dat ook tegen iedereen vroeger :-D

3. Dreamer ik zie altijd mijn ribben.. bmi is soms 16 bij mij heb jij dat ook? Alleen voor mij heb ik geen ondergewicht, het gaat prima.

En over dokters die niet luisteren.. ik zei dat ik drugs had gebruikt en dat geloofde hij niet. Hoe vind je die dan :confused:

Over dat bloedprikken, meestal kruizen ze diverse dingen aan ja, dingen die over de lever in het algemeen gaan etc.

Maar ik moet mezelf bij elkaar rapen en gaan, des te eerder ben ik klaar.. hihi..

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn bmi is 25....
    Ben 174 en 76 kilo.

En dan zeggen mensen nog tegen me waar zit het dan?

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *veegt voorhoofd af*
    Ben blij dat het normaal is als je je armen omhoog doet.
    Zie je wel, ik ben niet graatmager dan! :D :whistle:

Ja ik ben niet zo nuchter Kristel :)
    Het is nu al wel wat afgezakt hoor, maar schrok nogal toen ik ineens leukemie zag staan.
    2 vrienden van me hebben kanker en zijn beide vorige week met spoed geopereerd, dus de schrik zit er gewoon in.
    Ik ben niet bang dat ik bepaalde ziektes zou hebben ofso hoor, dat dan weer niet.
    Maar als ze je opeens naar zulke dingen gaan checken gaan je gedachtes ineens heel snel (bij mij dan toch)

Zo Sammie, ik dacht dat jij veel voller was joh!
    Komt door die boobs van je op die foto :)
    Mooi figuur meis :D

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    de mijne is 21 en heb daar heel veel moeite voor gedaan :p
    1,5 jaar geleden was die 16..

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Dag dames,

Vreselijk die BMI.. ik ben veels te zwaar.. dat weet ik ook wel.. heel frustrerend.. oktober word mijn maand..2x in de week zwemmen en weer beginnen met afvallen.. denk datik miss wel ga sonja bakkeren! iemand ervaring mee.. ondanks dat het zo duur is..!?

Hoe gaat alles verder?

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    nou, mn lengte en gewicht dan ook nog maar even erbij: Ik ben 1,76m en weeg 65 kilo :)
    1,5 jaar terug woog ik nog 49 kilo... Ik heb dus heel veel nieuwe kleren mogen kopen de afgelopen tijd :)

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja mijn bmi is ook 16 ja.
    Als het nu standaard was dat ik 56 woog (zondag) dan was het niet erg.
    Heb zeker 4 jaar lang 55 gewogen.
    Maar nu is het ineens van de 65, waar ik heel veel moeite voor heb moeten doen, in 4 maanden terug naar de 56 met kleren en schoenen aan :(
    Dus dan is er iets niet goed.
    Kheb er verders geen last van, maar wil wel weten wat er niet goed gaat.

Nou das weer eens de andere kant van het verhaal he, niet willen geloven :)
    Bij mij gelooft niemand dat ik niks gebruikt heb.
    Alsof dat moet ofso.
    Ik kan gek doen zonder :)

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Matta,

Mijn schoonmoeder is door sonja bakker 5 kilo aangekomen!
    hahahahah!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb ook nooit gebruikt, alleen heel af en toe eens geblowd, maar dat moet kunnen vind ik ;) Ik kan het aantal keren iig op een hand tellen :p

@Dreamer: dat is wel klote ja, zoveel afvallen in een korte tijd... ik weet hoe het is, ik schommel nu ook de hele tijd met mn gewicht, maar ben blij dat ik het een beetje stabiel rond de 65 kan houden.
    Toen we net terugkwamen van vakantie woog ik alweer 60, dus kan je nagaan, 5 kilo afgevallen in 2 weken tijd :(

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ja ik zou zeggen, wees blij, maar kan me ook voorstellen dat het helemaal niet leuk is! weetje eigenlijk is het nooit goed.. sommige mensen vinden je te dun, andere mensen vinden dat je niet moet zeuren!
    Niemand wil mij dun zien, ze zien me liever zoals ik nu ben.. dat is natuurlijk heel lief van ze.
    Maar ik kan het niet accepteren.. dus er is voor mij weer werk aan de winkel!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mn moeder is idd ook aangekomen met sonja bakkeren :p
    Maar het is ook absoluut geen goed dieet he.
    Gewoon niet meer snoepen, meer water drinken, meer bewegen en gezonde porties voedsel tot je nemen scheelt een hele hoop.

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    wh geen sonja bakker dus :p..
    wahhaha die sonja.. dan doe ik het wel op mijn eigen manier.. werkt ook..:p..veeel sporten. niet zoveel eten..(maar alles is zo lekker) maar kan zo ook neit doorgaan.. dan pas ik geen kleren meer in de 'gewone' winkels..

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Matta, het probleem met dun zijn is vaak dat je van iedereen commentaar krijgt dat je niet eet of niet goed genoeg, je bent sneller ziek, hebt het sneller koud, vaak heb je gewoonweg geen figuur maar ben je een plank, en met kleding is het klote.
    Het is bijna hetzelfde als dat je veel te veel weegt maar dan omgekeerd.

Ik heb vaak genoeg de vraag gekregen of ik anorexia heb ofzo hoor. En krijg van familie soms nog steeds opmerkingen dat ik zo dun ben als wat, terwijl ik al dik 16 kilo aangekomen ben!
    Ja, daar kan ik me dan wel boos om maken...
    Het is voor het eerst dat als i kzit dat je een vetrol ziet bij mij :)

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden wil je zien hoe ik er 4 jaar geleden uitzag...

Met mijn maatje 34.... ze dachten toen ook dat ik anorexia had.

Ik was toen 1.70 en 46 kilo...

In mijn album zet ik ff een foto neer.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja de meeste mensen komen aan op vakantie en wij vallen af :)
    Maar ik schommel niet, ik zak gewoon langzaamaan heel geleidelijk naar beneden :(
    Elke 2 weken een kilo.

Ik heb zelfs nog nooit geblowd, kan je nagaan!

Matta: mn vader noemde het ook een luxe probleem.
    Ja, makkelijk zeggen als je zelf genoeg kilo's mee draagt.
    Maar 9 kilo afvallen zonder dat je minder eet (juist meer sinds ik ging afvallen) en niks anders doet dan voorheen is geen luxe probleem!

Ik vind dat je jezelf goed moet voelen in je eigen lichaam.
    Het gaat er niet om wat anderen vinden.
    Ik hoop dat het je lukt om af te vallen meis!

Ieder huisje heeft zn eigen kruisje.

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    zou willen dat ik een goeie foto bij de hand had van toen ik zo weinig woog...
    je zag het iig wel altijd goed aan mn gezicht, had best een ingevallen kop :)
    Nu is het allemaal wat ronder en zachter en vinden mensen dat ik vriendelijker/liever kijk.
    Ik had toen best een chagrijning gezicht als ik terug kijk naar foto's :p

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn foto staat in mijn album...

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dames, onze trouwuitnodigingen voor de daggasten zijn er \O/

Dat wordt strikken! (er zitten linten bij)
    En enveloppen schrijven :)

Deel Deze Pagina