Zo af en toe lees ik mee.. Maar ik dacht hier moet ik op reageren! Wij waren helemaal niet met zwanger worden bezig de kleine is voor ons een prachtig cadeautje Maar ik dacht juist dus dat ik ziek was ... Tot dat ik de volgende dag dacht... Hmmm volgens mij heb ik deze maand ook wat overgeslagen Heb je al een test gedaan ?
Ja ik heb gisteren een test gedaan en de avond daarvoor. Bij beide zie ik een heeeeeel licht streepje onder de lamp of voor het raam. Maar op de foto is hij niet te zien. Beschouw hem dus als negatief. Zondag test ik weer als ik niet ongi wordt.
Klopt... Beetje drukjes de laatste tijd.. Op huizen jacht, hypotheken vergelijken enzo ... En dan is de vakantie voorbij en dan begint de hele school/stage week weer ... Hoe is 't met jou ? Geen kwaaltjes?
Hey meiden Het is weer eens te veel om terug te lezen (20+ pagina's !) maar ben wel even benieuwd naar hoe het met iedereen gaat hier?! Zie dat het voor Daisy heel spannend is nu! Ik duim voor je En Dreamer is een beetje dr ei kwijt volgens mij...? Nou ik ook hoor! Ik was van plan geen ovutesten meer te doen vanaf deze maand, maar ik had op dag 12/13 al ongi-achtige krampjes. Normaal heb ik die pas na mn eisprong (als ik het goed heb hoor). Hebben jullie dat altijd al voor je ei of er na pas? Ik heb dus vanaf dag 12/13 toch maar getest, maar tot nu toe geen positieve testen! En dat terwijl ik ALTIJD op dag 14 mn eisprong heb En vanaf dag 13 dus normaal gesproken een positieve test... Zou mijn ei dan toch al op dag 12 geweest zijn? Of zou die nog komen? Ik snap er niks meer van! Hoop iig niet dat ie veel later komt ineens, was wel blij met mn cyclus van 27 dagen! Maarja, aan de andere kant hoop ik wel dat ie later komt... We hebben nog helemaal geen kans gezien om te klussen We zijn zo druk de laatste week ivm de bruiloft dat we 's avonds als een blok in slaap vallen...
goedemorgen dames, hier vannacht eindelijk weer normaal geslapen, medicijnen die ik gister heb gekregen voor mn griep werken wel aardig, dus das wel fijn, voel me weer wat beter. denk dat ik morgen maar weer ga werken, want we hebben ook 2 feestjes en niet werken is ook geen feestje. dat brengt me bij het volgende dat ik nog cadeautjes moet kopen maar geen idee wat..... @daisy spannend hoor!
@Kristel: ik heb ze voor mn ei. En ben idd een beetje mn ei kwijt ja. Had m vorige ronde op dag 14 met dag 13 mn posi ovu test. Nu wassie vanmorgen nog witter dan wit Maar bedacht me dat ik nu vast verkeerd test. Normaal ga ik rond 5 uur plassen en dan om 8 uur mn ovu test. Nu ga ik niet snachts plassen en doe wel om 8 uur mn ovu test. Dus heb nu vanaf 8 uur niks gedronken en zit op mn man te wachten voor mn ovu testen. Maar die komt pas om 1 uur thuis dus mag nog lang niet drinken en plassen Het kan door de drukte rondom de bruiloft komen dat je ei later/eerder komt. Ook omdat je wat relaxter bent wat betreft zwanger worden. Je ei weet niet wat jij denkt, maar je lichaam reageert wel op stress enzo. Had je eigenlijk vorige maand nog met persona en ovu teste gewerkt? En gaf dat nog verschil? Ik hoop dat je ei snel komt meis! En dat ie niet al is geweest (je tempt toch? dan weet je toch of je ei geweest is of niet?) @Dessa: al wat minder moe meis? Ik ga idd om de dag klussen nu, want snap er toch allemaal niks meer van. Vandaag mag ik niet (snik ) en morgen weer wel. Ben benieuwd of ik dat volhou Haha we lijken wel een stel sexverslaafden hiero @Daisy: het is lastig te zien aan je temp omdat je maar 1 cijfer achter de komma hebt. 36,8 kan dus 36,75 zijn maar ook 35,84. En daar zit een aardig verschil tussen natuurlijk. Maar het kan dus wel dat je net je ei hebt gehad (0,2 graden verschil) Het blijft afwachten helaas meis! Maar ik blijf voor je duimen @Mac: fijn dat je ongi minder is Altijd fijn! Nou ik heb net bloed laten prikken hoor. Niet mn favoriete bezigheid Maar het waren maar 5 buisjes, dus viel me nog enorm mee. Mn arm voelt wat beurs nu en zie alweer een aardige blauwe plek ontstaan. Nee, ze heeft niet verkeerd geprikt, ik krijg al een blauwe plek als je tegen me aan blaast volgens mij Volgende vrijdag mag ik bellen naar de dokter voor de uitslagen. Ben benieuwd! Ovu test was dik negatief wat ik aan Kristel al schreef. Zometeen weer testen om te zien oftie dan wat doet, want zo lang echt wit heb ik ze nog nooit gehad. En al helemaal niet icm mn slijm en bmm. Lastig hoor dat vrouwelijke lichaam! En weet je wat ik zat te denken. Als het deze ronde niet lukt duikelen we alweer ronde 6 in. Weet je hoe enorm lang dat leek toen ik in ronde 1 zat? Dat ik zelfs melij had met Lynn en Romy dat ze pas in ronde 6/7 zwanger werden. En nu gaan we zelf ook al richting dat aantal Hoop echt dat iedereen hier al eerder zwanger is en dat Dessa en Dees en Dais (zal t daaraan liggen dames? ) snel zwanger zijn, want zij zijn het langste bezig van ons geloof ik. Zo, oma even een melij momentje hebben hoor *Dikke grouphugggggg*
dreamer....geloof me....op het moment dat je in ronde 7 zit denk je poeh wat lang al...maar nu denk ik het is best snel mogen zijn...het is gewoon de ontwettendheid dat je niet weet wanneer je zwanger mag worden.....altijd achter af kijken is makkelijk...maar ik ga voor jou duimen dat ronde 6 het is geworden...
oja ik heb trouwens gedroomd dat desiree1986 zwanger is! heel raar dat ik in mijn dromen over mijn laptop en zwangerschaps forum droom...ik droom toch wel heel erg de laatste tijd..
Ik had vorige maand idd persona en ovutesten tegelijkertijd gebruikt, maar ze gaven allebei tegelijkertijd positief, dus het zit wel goed wat dat betreft Nu deze maand was ik van plan niks meer te doen, heb wel nog mn temp bijgehouden maar die is nooit omlaag gegaan toen ik ongi werd.. Dus dat snap ik ook al niet! Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik me niet zo lekker voelde, maar dat is het dus niet.. En nee ik ben ook niet zwanger Mn ongi was ook al zo raar, normaal maar 2 dagen, maximaal 3, deze keer was ik gewoon 7 dagen ongi IK SNAP NIKS VAN ME CYCLUS! @Dreamer: Jij ook al een mooie blauwe plek op je arm... Ik ook al.. Ik moest even 9 buisjes bloed inleveren gisteren Wat betreft het zwanger worden.... Tja, ik had in het begin ook bij meiden als ze 'al' 6 maanden bezig waren: aww, mag wel een keer komen zeg! Maar nu ben ik daar zelf alweer 'dik' over de 6 maanden heen en denk ik: mwah, t valt aan de ene kant wel weer mee met hoe lang we bezig zijn, de tijd is snel voorbij gegaan... Maar ik ben liever vandaag zwanger dan morgen hoor
Nou ik hoop toch dat ronde 5 raak mag zijn Maar als dat nie zo is hoop ik ronde 6 natuurlijk En achteraf is het sneller dan als je vantevoren denkt, goh over 7 maanden ben ik misschien pas zwanger. Ik denk nu ook goh, het lijkt wel gisteren dat we begonnen zijn. Maar als ik vanaf het begin kijk denk ik jeeemig zolang al!
Dag meisjes, weer veel gekletst, ben de helft alweer vergeten. Geloof da we 2 'test-klare' dames hebben. Ik ga duimen. Gisteren in t donker auto gereden, weer een mijlpaal. Ik heb last van rommelende darmen en mn stoelgang Normaal altijd als ik ongi heb. Dit is nog maar ronde 3 maar na de mk van vorige maand ben ik wel weer erg graag zwanger, beetje ongeduldig..
7 dagen ongi ... Jouw bm maakt zich schoon en jij raakt deze ronde zwanger Moet je wel klussen natuurlijk Maar wel vaag ook dat je temp niks doet. Nou ja, we moeten allemaal afwachten he. Er zitten er wel veel in hetzelfde schuitje nu. En Lynn: Dees is ook zwanger hoor, ik denk t ook namelijk! Had t dan niet gedroomd, maar t voelt zo goed allemaal dat t haast niet kan missen Weet zo uit mn hoofd niet wanneer ze mag testen, maar weet zeker dat zij 2 strepen krijgt Ik wil ook liever vandaag zwanger zijn dan morgen, maar dan moet wel mn ei komen
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 06 aug: Marietje83, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend .. 01 sep: Skye, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend .. 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: Wendyvanliemde, 5e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 15: Desiree1986, 12e ronde 16: Linda85, 6e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Kristel86, 9e ronde 26: Bos, 7e ronde 28: Dreamer83, 5e ronde 30: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 03: Debby86, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde 25: Laurhen, 2e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Desiree1986 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Laten we het hopen Maarja, de vraag is nu of mn ei al geweest is of nog niet... Dus of het nog wel nut heeft om te klussen voor een beebje... Maarja, we gaan ons best doen, gewoon heel vroeg gaan 'slapen' vanavond, dan zullen we niet te moe zijn hoop ik Of gewoon zometeen als mn vriend thuis komt van zn werk! Ik denk trouwens ook dat Dees zwanger is hoor! Kan gewoon niet anders @Meisje: Ik weet precies hoe je je voelt... Na mijn mk's moest en zou ik ook meteen weer zwanger zijn. Het is zooo frustrerend en pijnlijk! Eindelijk komt je droom uit, mag je ervan genieten en dan wordt t zomaar weer van je afgepakt *KNUF*