Ooh desiree mag ook al bijna! Ik begin nu toch te twijfelen, ik dacht dat ik mn ei had. Maar daarna hadden we weer geklust en sochtends (en na het klussen) niks verloren, alle zaadjes binnen gehouden (Ik had pas in de middag dus bijna 24 uur later wat verloren) maar die ochtend weer steken alsof mn ei sprong. Misschien wel 2 eitjes gehad
Ik heb trouwens vanmorgen de post van het ziekenhuis gekregen, ze hadden t bij de buren in de bus gegooid, hebben dezelfde achternaam... Krijg ik 3 info boekjes mee. Info over poliknlinieken, info over vruchtbaarheidsstoornissen en info over het verband tussen onvruchtbaarheid en coeliakie. Ik vroeg al aan mn man of dat chinees eten gevaarlijk was Ik weet alleen niet of ik nu een man of vrouw krijg. Er staat dr. c. vermeulen. Neem aan dat dr staat voor dokter ofso. Ik merk t wel. Vind t nu wel heel spannend worden nu ik het zo op papier zie staan!
Als je al 2 (of meer) eitjes hebt die springen, dan springen ze binnen 24 uur. Weet niet wanneer jij dacht je ei gehad te hebben? Volgens mij dag 13 ofso toch? Dan was het nu niet weer een ei Kristel: ik zou toch proberen nog te klussen. Desnoods grijp je m vanmiddag alsie uit zn werk komt Niet geschoten is altijd mis. Oh trouwens, die coeliakie .. ik zie net dat het om een onderzoek gaat. Er wordt een groots onderzoek gedaan naar onvruchtbaarheid en coeliakie. Of mn man en ik daaraan mee willen werken. Moeten we 1 buisje extra bloed af laten nemen (als die naald er toch al in zit, dan boeit mij t niet als ze nu 4 of 5 buisjes pakken) Het klinkt zo hard: standaard bloedafname voor het onvruchtbaarheidsonderzoek op de onvruchtbaarheidspolikliniek. Voel me meteen helemaal afgeschreven ofso Nou ja, het zal vast allemaal wel loslopen..
hoi hoi ik ben gister weer naar de gyn geweest en mijn eitjes zijn eindelijk gegroeid! ze zijn nu 8mm en ze moeten 22mm zijn maar ze groeien in ieder geval! ze zijn nog nooit 8mm geweest. ben zo blij. nu moet ik dinsdag weer terug. is er nog iets leuks gebeurd hier? ben 2 dagen niet geweest. is er nog iemand zwanger? ik ga even terug lezen.
ja dag 13 endag 15 weer steken. Misschien botste er een zaadje tegen een eitje We merken t wel over 2 weken. Ik mag de 22e, 24e of 26e testen. Zo stom.. kan er nou geen pijl op trekken. Wat goed agneta! \/
Jeejjjjjjjj Agneta, eindelijk Ik ga duimen dat ze dinsdag rond de 15 mm zitten! En dan vrijdag rond de 20 Is het de kwaaltjes toch waard he meis
Hmz ik zit dat boekje eens te lezen over vruchtbaarheidsproblemen bij de vrouw. Hormonaleproblemen: -geen eisprong -af en toe een eisprong -wel een eisprong, maar onvoeldoende hormoonproductie na de eisprong om het bmslijmvlies gereed te maken voor de innesteling van de bevruchte eicel. 1x raden wat mijn gevoel is ...
@Agneta: Wat goed zeg! JEEEJ! Eindelijk groeiende eitjes :-D @Dreamer: Hmm, ik weet al wat je aan denkt. Maar geef niet op he! Als dat het geval is dan is dat heel makkelijk goed te krijgen dmv progesterontabletten!
Dat klinkt net zo vies als ijzertabletten Maar ik hoop dat dat het is en dat ik dan 1 ronde met pillen werk en dat we dan wel zwanger zijn! En blijven.. Maar ik had zoiets van, zie je wel, het kan dus wel zo zijn wat ik al die tijd al zeg. Ben blij dat ik dus wel op mn eigen gevoel heb vertrouwd en ook mijn klachten aan de dokter heb gezegd. Ach ja, over een maandje weten we meer. Maar wat duurt dat wachten langggggggggg
Ja, je moet sowieso gewoon altijd naar de dokter gaan als je iets niet vertrouwd. Je eigen gevoel weet het over het algemeen altijd beter Ik dacht eerst ook: ja maar ik ben ook altijd 2 dagen ongesteld. Maargoed, je kan in woorden hier niet zo goed uitdrukken wat nou precies veel is en wat weinig is. Voor de een is dit weinig maar voor een ander is het veel, snap je wat ik bedoel? Dus boeie wat hier gezegd is, je hebt er goed aan gedaan om gewoon op jezelf te vertrouwen! En wachten.... ja, ik word er ook gek van hoor! Gelukkig kan ik 30 september alweer terug komen bij de internist voor de uitslagen van alle onderzoeken. Hij heeft duidelijk tegen zijn assistente gezegd voor een nieuwe afspraak: 'Er is haast bij, ze willen zwanger worden' Echt wel lief
Ahh das wel schattig ja Hoop dat de uitslagen iets uitwijzen waarmee ze je snel kunnen helpen. Al die onzekerheid is niks. Ik haat trouwens ziekenhuizen. Die geur die daar hangt ale: En alle nare stemmingen en nare dingen die daar gebeurd zijn. Hoop dat ik niet vaak naar het ziekenhuis hoef zeg!
@ dreamer je moet altijd op je gevoel vertrouwen. ik was al heel lang niet ongi geworden en na 4 maanden geen ongi zei mijn zus ga naar de ha. ik een afspraak gemaakt. zei de ha ja maar j ebent nog zo jong en we wachten gewoon nog een jaartje . dus ik weer weg. maar ondertussen een rotgevoel. wat als er wel iets is? dus ik 2,5 mnd later weer terug omdat mijn gevoel zei er klopt iets niet. ik weer bij de ha. o je bent er weer. ja ik ben er weer. ik wil naar de gyn zei ik. toen begon ze weer. ja maar je bent zo jong en het gebeurt wel vaker en het komt vanzelf. ik: ja zal wel maar ik wil naar de gyn! maar dat wilde de ha niet. na er een dra te hebben gemaakt heeft ze me dus toch wel doorgestuurd, en zie het resultaat. geen hormoon waardoor mijn eitjes nooit uitzichzelf zullen groeien en ik dus nooit spontaan zwanger zou kunnen worden! wat een kl%$te ha. de gyn ging er trouwens wel wat van zeggen tegen de ha. want zij vind het belachlijk dat een ha kan beslissen waneer ze iemand doorsturen naar de gyn als die gene een kinder wens heeft. ze vind dat je gewoon gelijk langs moet komen als het niet lukt ben blij dat je je gevoel gewon volgt!
Ja het is ook belachelijk dat de dokter dat over jou kan beslissen. Gelukkig dat je idd goed doorgezet hebt. Want jong? Sorry, maar 24 is niet jong meer (haha no offence, maar je snapt me wel) Vind t echt super dat je eitjes groeien
ja ik snap je. idd jong zei ze. dusssss. al was ik 20. als ik wil wil ik. dat zei nou 35 was toen ze kinderen wilde.(sorry dames van 35). maar ik niet. zij kan niet beslissen wat jong is.
Agneta: Ik weet precies hoe het is! Ik ben ook altijd weggestuurd door de huisarts met: je bent jong, je hebt niks! Nou, na heel veel bezoekjes had ik het opgegeven en dacht ik: joh, het zal allemaal wel tussen mn oren zitten ofzo Maarja, nu dat ik ook die mk's gehad heb blijkt het dus NIET tussen mn oren te zitten en kwam ik erachter dat er een paar aandoeningen/ziektes zijn waarbij je alle klachten kan hebben die ik al die jaren gehad heb + verhoogde kansen op mk's als er niks aan gedaan werd. Dus toen ben ik maar weer eens naar de dokter gegaan met in mn hoofd: ik laat me niet meer wegsturen. Nouja, nu wordt er eindelijk wat gedaan en blijkt dus al dat mn B12 gewoon TE laag is (waarvoor ik dus injecties moet gaan krijgen) en dat er misschien zelfs nog wel wat meer aan de hand is! Bah, ik pik het gewoon niet meer om weggestuurd te worden met: je bent jong, je hebt niks (of iets in die richting) De volgende die dat tegen mij zegt, die spuug ik in zn gezicht
mijn vriend is zo blij dat er wat groeit dus hij wil dit weenend iets leuks doen. ik mag kiezen.haha. weten jullie iets leuks of ideeen?
kristel erg he. ik heb je verhaal gevolgd. maar het is belachlijk he. ze geloven je gewon niet. terwijl je al mk hebt gehad! wat een prutsers. ha kunnen bijna niets het enige wat ze kunnen zeggen is 'we kijken het nog even aan. of"het is stress" of 'neem maar een paracetamol. en nog een goeie 'wat denk je zelf'en als je dan zegt wat je denkt zeggen ze dat je niets hebt! eikels
hahaha, idd, HA-en kunnen niks anders dan die dingen zeggen idd Heb dat al zoo vaak allemaal moeten aanhoren. *zucht* Iets leuks doen dit weekend... Hmmz, gaat het een weekendje weg worden? Of een leuke dag samen?
Hoi meiden, Een paar meiden richting de test momenten...en een aantal meiden hun ei kwijt! Wat een gedoe en spanning..hihi! Hier een hele vreemde ongi gehad...veel slijm stolsels/slierten...leken wel velletjes! Kenne jullie dat? Ik heb geen 1 dag echt goed bloed verloren...dus heel vreemd dit weer! Hoe is het verder met iedereen? Liefs Eva