Aah dank je wel natas Kon het niet laten om nog even te spieken Maar ga nu écht aan de slag haha! Ik zal mn paardje een dikke knuffel geven, hij is er gek op en knuffelt het liefst de hele dag! Dus hij zal je dankbaar zijn Nogmaals een hele fijne avond!
hoe is jullie schoonfamilie eigenlijk als ik vragen mag? ben ik nou echt 1 van de weinige die ze totaal niet mag! (hopelijk leest er niemand mee maar pech dan )
Als er hier meiden zijn die zich echt zorgen maken wat betreft drugsgebruik en vruchtbaarheid: als je je er echt zorgen over maakt moet je er gewoon eens mee naar de huisarts gaan en precies vertellen hoe en wat... Dat wil niet zegge ndat de dokter er meteen iets mee doet, maar die kan misschien wel wat zorgen wegnemen!
hallo meiden hoe is het hier allemaal? Volgens mij erg gezellig, want er zijn zoveel paginas bijz eg, wow! Ga ze toch maar allemaal niet bij lezen, iets te lang, en moet zo gaan koken, dus heb niet zoveel tijd eigneleijk maar wilde ff weten hoe het met jullie allemaal is! @kristel nog iets gehoord van de arts of gyn? Hoe gaat het verder? @dreamer, is je ongi al weer meer geworden, of blijft het zo gek? @romytamatra, ik zag dat je negatief getest hebt, balen meis, maar het kan nog he, wie weet test je over een paar dagen wel vet positief! @natassie, gezellie dat je r ook weer een sben, zie je niet zo veel meer voorbij komen meis, bijna je ei, spannend joh! @deborah, hoe gaat het met jou, al zenuwachtig voor het testen volgende week?
@Natassie: Ik heb t ook niet zo op mn schoonfamilie hoor Schoonpappa is geen probleem, maar schoonmamma denkt altijd dat ze alles beter weet... Als ik alleen al zeg wat we gaan eten ofzo vraagt ze: weet je wel hoe je dat moet maken? 'nee ik ben een achterlijke randdebiel nou goed!' @Sterretje: Hoe gaat het met je? Ik heb dus de uitslag van het bloedonderzoek gehad vandaag en het blijkt dus dat de HCGwaarde te laag was voor een gezonde zwangerschap van 4 weken en de dokter kon daar ook al uithalen dat het dus al heel snel fout gegaan is na de bevruchting... Vandaar dat de streepjes waarschijnlijk ook licht bleven.. Weet ik dat ook weer voor een volgende keer Van de gyn hebben we nog niks gehoord, dus dat is nog even afwachten. Verder bloed het nog heel erg, nog ff en ik heb bloedarmoede ofzo Pijn doet t ook nog heel erg... Heb het idee dat er nog vanalles van de vorige 2x mee komt.. Maar dat laat ik ff nakijken als het kan binnenkort, of mn baarmoeder wel goed schoon is...
Hallo allemaal, Ik ben even weg geweest en moest 7 pagina's bijlezen Heb niet alles onthouden.. maar bij deze.. Romytamara: Heel jammer van je posi test, maar denk maar zo.. het was nog voor je nod en overdag... zolang geen bloed komt is dus alles gewoon nog mogelijk Hier mijn vriend en ik nooit drugs gebruikt, nooit gerookt en bijna nooit gedronken.. En ook niet gelijk zwanger hoor haha. En Natassie: Ik mag mijn schoonfamilie heeeeeeeeeeeeel graag... het is eerder mijn eigen familie die ik niet zo zie zitten.. En voor alles wat ik vergeten ben.. SORRY!
kristel wat moeilijk omt ehoren was dat, dat het al heel snel mis is gegaan, toch lijkt het me wel fijn dat je nu weet waar het aan ligt... Gaat de gyn nu met je bespreken wat jullie voor de volgende zwangerschap moeten gaan doen, of weet de huisarts daar ook iets van? Vervelend dat je zo'n pijn hebt en veel bloed verliest, neem lekker ene pijnstiller en neem veel rust, dat is echt goed voor je! Verder zal ik zeker een echo vragen om te kijken of alles wel goed weg is! Ias neit normaal als je zoveel verliest hoor, wie weet zat er wel degelijk nog iets vna de vorige keren! Heel veel sterkte meis, hoop dat je het een beetje aan kan allemaal!
Ik weet echt helemaal niks over hoe het nu zit met weer zwanger worden ed maar we gaan komende maandag weer naar de huisarts en dan wil ik het daar ook even over hebben. En de gyn, tja, we moetn even eve nafwachten wanneer er contact met ons opgenomen wordt over een afspraak... Dus op dit moment weten we gewoon helemaal niks over hoe en wat nu verder, alleen dat we dus genetisch onderzoek krijgen, maar dat is t enige.. Wat betreft de pijn.. Ik neem nu al sinds gister continu elke 5 uur een Aleve feminax in (naproxen).. Mag eigenlijk maar om de 8 uur, maar na 5 uur is het echt uitgewerkt bij mij dus neem ik t eerder Liever zo dan dat ik tussendoor ook nog aan de paracetamol of andere dingen moet.. Liever 1 middel wat vaker, dan 2 of 3 tegelijkertijd steeds.. Of ik het aankan? Tja, ik doe mn best... het gaat vandaag iig al wat beter dan gister, maar ja, het blijft pijnlijk.. Ben gewoon heel onzeker nu over mn lichaam en over of we ooit een kindje van onszelf vast mogen houden We hadden de eerste keer dat ik zwanger was wat kleertjes gekocht, maar die heb ik gisteravond huilend in een zak gedaan en ver achterin de kast gegooid... Verder probeer ik mn aandacht op andere dingen te vestigen Ik probeer positief te blijven en dan ben ik ook nog steeds wel, alleen soms (en helemaal na gister weer) dan zakt dat een beetje weg...
Dames een vraagje.. Heb vandaag geen steken meer gehad in mijn (.)(.).. Maar wat ik heel gek vind is dat ze heel zwaar worden en stijf ofzo.. Net of er lood ofzo in zou zitten
hallo iedereenn @ natas...hier een knuffel voor jou! xOxO de rest...ik heb nog nooit iets gebruikt alleen gerookt en daar zijn we afgelopen nov mee gestopt... Ik ben vandaag helemaal niet lekker geweest en nu heb ik steken in mijn buik en boobs... nou misschien tot zo ...wij moeten nog wel eten dag meiden
Hoi Lynn, Hier ook iemand die werkelijk de hele dag misselijk is geweest.. In de auto dacht ik dat alles eruit zou komen, is gelukkig niet gebeurd.. En ik blijf ook steekjes en krampjes houden... Mijn temp is ook gestegen.. Ben wel bang dat ik morgen ongie ga worden ofzo.. Maar in ieder geval eet smakelijk meid
@lynn bedankt voor die knuffel! hoe is het met jou? aan je banner te zien gelukkig nog gene ongi@@ volgens mij komen er een hoop zwangere bij aan al die symptomen te kijken.. klinkt behorlijk positief allemaal.. ik ben beetje ontroerd zat net even met me vriend de bevallingsfotos te kijken... en van de dagen ernaar.. pff wat was alysia toch letterlijk een wolk van een baby zo groot! en als ik dan nu kijk zo onwijs snel gegaan en word het verlangen nog groter tijd gaat zo super snel niet normaal... en dames hebben jullie nog plannen het weekend? nogg leuke dingen doen met vaderdag? pfff mijn ouders zijn gescheiden en ook die van me vriend.. dus 4 zo geheten vaders waar we gezellig langs moeten.. maarjah...
onze vaders zijn allebei op vakantie...aruba en frankrijk....dus wij komen er mooi onder uit!...maar goed...ik denk niet dat ik zwanger ben...ik voel me niet anders dan andere maanden en neej hioer nog geen ongi
@ Natassie: Ik ga alleen naar mijn schoonvader en mijn vader bel ik wel. Waarschijnlijk mag mijn stiefzoontje niet langs komen @ lynn: De moed nog niet opgeven he
Lynn wanneer ga je testen? Spannend zoveel mensen die zwanger kunnen zijn... Ben zo benieuwd. Net klaar met eten gaan met de hond wandelen en dan heerlijk op de bank Fijne avond
Mijn vader is er ook niet maar gaan wel ff langs bij schoonouders. Suggesties voor een origineel kado?
@kristel doe gewoon wat je goed lijkt op het moment hoor, kan me goed indenken dat je het even niet meer ziet zitten en er geen vertrouwen meer in hebt! Dat komt met de tijd wel weer, zeker asl je misschien een beetje antwoorden op al je vragen hebt, want die heb je ongetwijfeld een hele boel! Meis ik vind het knap dat je positief probeert te blijven, ik weet zelf hoe moeilijk dat is, maar het houd je wel overeind, maar huil gerust ook, of wees boos, of wat dan ook, dat lucht echt op, en het helpt je het wel weer een stukje meer te verwerken!