@natassie, wat gaat de tijd dan hard he, kan me voorstellen dat het mooi siu om dei foto;s weer te bekijken, maar ook moeilijk omdat je dat nu weer zo graag zou willen bij een nieuw kidnje, maar dat het tot nu toe nog niet gelukt is, lijkt me erg moeilijk! Maar meis ik weet zeker dat je echt weer zwanger gaat worden en nog een wolk van een baby gaat krijgen straks hoor, want je hebt ehet al eens klaar gespeeld, dus dat gaat echt nog wel een keer lukken hoor! Hier gleukkig geen vaderdagbezoeken, mijn vader die zie ik niet, en die van mjin vriend zit lekker op vakantie, lekker makkelijk... Had wel graag mijn vriend wat gegeven voor vaderdag, van hem had ik een mooi caderau gekregen voor moederdag toen ik nog zwanger was, had me geweldig geleken om dat nu ook voor hem te kunnen doen, maar helaas het heeft niet zo mogen zijn
Hey Sterretje: Dat is zeker moeilijk... Ik hoop echt dat jij volgend jaar met een kindje samen een vaderdags kado kunt geven om het een klein beetje goed te maken.. Al kan je zoiets natuurlijk nooit echt goed maken.. Zijn hier trouwens meer lens-dragende dames? Mijn ogen doen al een aantal dagen heel veel pijn hoe langer ik mijn lenzen in heb..
Zachte lensen. Heb normaal nooit dat mijn ogen zo droog worden aan het einde van de dag.. Kan steeds niet wachten tot die lenzen uit kunnen.
Hey Knarboor, Hier heb ik nog niet getest. Ik hoop nog te wachten tot zondag of maandag.. Heb ook nog geen test in huis.
Ik weet eigenlijk niet of ik dat ook had toen ik zwanger was, weet wel dat ik er verder wel gewoon eens last van heb, dus heb geen idee of dat het kan komen van een eventuele zwangerschap.. Nog ff gedukld meis weet je nog zeker dat je kunt wachten tot maandag
Nee ik weet het niet meer zeker Ik weet wel zeker dat ik met ochtendurine wil testen en aangezien ik nog geen test in huis heb wordt het minimaal vrijdag haha.
Hallo dames, mag ik ook mee kletsen...Ben net 23, mama van een dochter van 20 maanden en nu in ronde 2 voor een broertje of zusje!
hey jewel, natuurlijk mag je hier mee komen kletsen, welkom! Wat leuk een twweede weer net zo spannend zeker als de eerste? Hoever zit je in deze ronde?
Nou deborah afwachten dan maar wanneer de test word... Kijken of je je morgen in kan houden met het kopen van een test! In ieder geval ben je vrijdag voorbij je nod dus geod testen kun je dan zowiezo al!
Ja zeke weer net zo spannend...alleen had ik vorige maand een cyclus van 31 dagen en deze maand op 33 en heb vanmorgen negatief getest...en heb al vanaf vrijdag het gevoel ongi te worden...buikpijn enzo..pff Bij mijn dochter had ik een mooie cyclus van 28/29 dagen en was het de 3e ronde raak...
Hey Jewel, Hartelijk welkom.. Leuk man! En dan is Natassie niet meer de enige moeder. Wij hopen natuurlijk ook dat je snel zwanger wordt!
oeh dus het is gelijk spannend voor je deze maand! Leuk hoor! Ben je voor deze 2 rondes pas gestopt met de pil? Dan zou het daar aan kunnen liggen dat je cyclus nu nog wat schommelt door het ontpillen... Maar wie weet heb je je ei pas later gehad en ben je als nog wel zwanger deze ronde! Heb je bij gehouden wanneer je ei is geweest? En anders word ronde 3 vast weer jullie geluksronde
@Sterretje: Ik had vorige ronde op moederdag positief getest, dus dat was toen mijn kadootje, maarja, paar dagen later ging t fout... Nu dat ik weer zwanger was had ik maandag tegen mn vriend gezegd dat hij nu met vaderdag een kadootje zou krijgen, maar jammergenoeg mag dat ook niet doorgaan Moeilijk is dat he? Dat je met bepaalde dagen nog eens extra eraan herrinnerd wordt en dat je dan weer beseft hoeveel pijn t je doet... @Lynn: Nog steeds niet ongi dus dat is al goed! En wat ik je gister ook al zei; je hoeft nier per se klachten te hebben of je anders te voelen om zwanger te zijn he @Degenen in onzekerheid: Ik duim heel hard voor jullie dat jullie allemaal heel snel een positieve test hebben! En dat alles dan goed zal gaan! @De nieuwe meiden: Welkom :-D
ik ga morgen of donderdag testen...nu ga ik snel een film kijken slapen en dan is het snel morgen en dan zien we wel weer verder....fijne avond iedereen
Ja meis, dat is steeds met heel veel dingen zo, elke keer word je er weer aan herinnerd... Maar het pijn en verdriet gevoel word wel minder over het algemeen, alleen sommige dingen kunnen je zo raken. Dan doet het zo'n pijn! Sosm lijkt het bij mij wel als of er echt iets uit elkaar spat van de pijn, het steekt soms zo! Die dingen zijn moeilijk, sommige moment zijn heel moeilijk, maar we moeten door! Kijken naar de dingen die we wel hebben, en wat we zeker te weten nog wel krijgen! We weten dat we zwanger kunnen worden, nu alleen nog zorgen dat we het blijven voor 9 maanden lang, en echt met wat hulp van de gyn gaat dat ons echt wel lukken! Dat moet je voor ogen houden, je zult echt een kindje van jullie samen in je armen gaan houden! En ik hoop dat jullie dan volgend jaar met zijn drieeen, in je buik of op je arm, moederdag en vaderdag kunnen vieren! En dit neemt jullie verdriet natuurlijk echt niet weg, maar misschien verzacht het wel een beetje!
Spannend lynn, heel spannend! Ga je al gelijk smorgens testen of dat niet? Ik ben erg benieuwd, hoop heel erg voor je dat je zwanger bent! Blijf natuurlijk voor je duimen! Fijne avond verder!