Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

niemand positief getest?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Zag dat Wendy negatief getest heeft... jammer meid! Hopelijk ben je gewoon te vroeg geweest met testen en heb je over een paar dagen wel een dikke vette streep! :D

Hier gaat het op zich wel, vandaag weer een positieve ovutest, dus mn ei komt er als het goed is gewoon aan!
    Gister geklust, maar deed echt superpijn! Net alsof mn baarmoeder vet verplaatst werd, voelde het echt in mn buik... Dus het ging echt van: schat, schiet op! :) :)

Trouwens, ik moest net ineens weer denken aan deborahv/pandabeertje... ze laat zich helemaal niet meer zien hier. Weet iemand hoe het met haar gaat?
    Ik ben altijd nieuwsgierig naar mensen :D

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    de baby kamer weet ik nog niet maar de meubels gewoon wit ik mag alles van mijn zus hebben

mijn favo vakantie land is mexico ben er nu 3 keer geweest en het is echt te gek. volgend jaar gaan we weer en naar jamaica.

4. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Owja favo land was ik vergeten! :D Mijne is Frankrijk.
    Ik ben vorig jaar op huwelijks reis naar ergens onderin Frankrijk geweest en we zijn er allebei verliefd op! :D

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    en ik zie dat er heeeeeeeeeeel veel vragen gesteld zijn... pfff, moet ik ook overal antwoord op geven? :) Zijn er wel heel veel! Weet niet of ik dat allemaal kan onthouden :(

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha kristel hoeft niet hoor ;) ik verveelde me dus doe de vragen ronde heb ik gehad
    ff genatne vraag :oops: wie heeft er hier wel eens aambeien gehad :( en weet wat je er het beste aan kan doen :oops:

7. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    uh ik gelukkig nog nooit

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb ook een rare vraag. klussen jullie ook als jullie ongi zijn?

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha wees blij agneta maar ik weet niet wat ik eraan meott doen als het dat tenmisnte is aambei :oops: maar ben bang van wel dus alle tips zin hier welkom :) wil ervan af ;)

10. Niet meer actief

Ik maar bij mij gaan ze vanzelf weer weg!

11. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    @ Natas. Ja ik :$ een beetje dan, niet zo erg. Maar je kunt dan het beste brood eten, dat hielp bij mij. Binnen twee dagen was het weg :D

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee :) vind ik niet zo frisjes ;) en heeft geen nut ook voor een kindje :)
    maar sommige hoor je wel eens dat ze het fijner vinden of iets ;) mar geen ervaring hier mee;)

13. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Nee wij niet, vinden we allebei niet fijn. :)

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee thnx laurhen ik eet altidj van dat lekkere donkerbuine brood en beweeg veel.. zal die sperti zalf helpen of niet denk je?
    of iemand daar ervaring mee

daisy jij bent een bofkont dat ze vanzelf weg gaan wil ik ook ;)

15. Niet meer actief

Ik ook niet als ik ongi ben hoor.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    natas... nee sorry, nooit gehad... dus weet het niet... Maar kan je volgens mij gewoon zalf voor kopen ;)

Pfieuw, gelukkig hoef ik geen antwoord te geven op alle vragen, de meeste antwoorden weet ik niet eens :p Zoals bijv babykamer of kinderwagen. Daar denk ik eigenlijk nog niet over na...

Huis: Wij wonen in een kindvriendelijke woonwijk in een koophuis, op een hoek met garage aan het huis vast. 3 ruime slaapkamers en een grote zolder, grote tuin erachter enzo...

Hoelang samen: wij zijn nu 1,5 jaar samen waarvan we nu een jaar samenwonen ook :)

En verder weet ik het al niet meer :p

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sex tijdens de ongi vind ik goor....

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En klussen doen wij niet als ik ongi ben... ik verga dan van de pijn altijd dus denk dan echt niet aan klussen ;)

19. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    sperti?

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja dat is voor aambeien sperti zalf heet dat ;) geel met blauwe verpakking in zalf en zetpillen hebbie die.. maar weet niet of het werk :oops: toch maar eens proberen dan denk ik :)

ennuh net was het wat voor mannen val je ;)

dan ben ik benieuwd hoe zien jullie man/vriend erui :)

Deel Deze Pagina