is wel leuk om te vertellen...ik heb het hartje vorige week gehoord met de angelsound...en gisteren weer zo leuk om te horen..en nu weet ik waar mijn kleine baby zit
oohh lynn wat supe gaaf zeg wij willen ook als alles goed gaat een angelsouds kopen lijkt me zo mooi gewoon heerlijk dus nu wet je waar de kleine zit en kan je vriend er lekker kusjes op geven hihi
ow haha! Nee sorry heb ik nooit gebruikt ik hoop dat het bij jou helpt! En hoe ziet mijn man er uit? Ja hoe omschrijf je dat? Hij is net zo lang als ik, hij is aan de dunne kant, maar wel een beetje getraind (niet te erg want dat is niet mooi) en hij heeft donkerblond haar en grijs/blauwe ogen. Verder draagt hij af en toe een bril. Hij heeft een spleetje tussen zijn voortanden (VET LIEF) en vouwen in zijn gezicht rond zijn mond (ooo smeeeeeeelt )
haha ja inderdaad alweer dik anderhalf jaar bij elkaar maar nog steeds smelt ik vind ik zo gaaf! en hoe ziet de jouwe eruit ?
hah alynn okee daisy sammi en kristel jullie zijn er ook nog en jullie lovers ik ben nieuwsgierig vandaag
Wat praten jullie veel.... Sex tijdens de Ongi bah nee! Ik zag dat iemand vroeg naar Deborahv spreek haar af en toe nog, maar ze is toch aan de pil gegaan en ze wachten nog even met het krijgen van een kind... Relatie is weer stabiel gelukkig....
man vriend uhm.. die is net zo groot als ik normaal postuur donker blonde stekels bruin.groene ogen .. en is heel lief
Wij zijn bijna 4 jaar samen en ben nog steeds super verliefd op hem. Hij is 27 jaar, 1.90 lang, bruine ogen, bruine stekels en normaal postuur.
die deborah of he ze ook heet is lekker weg komt alleen maar om chaous te schoppen dat s het laatste wat ze toen gedaan heeft ... dus laat ze maar weg blijven sorr zeg er niks meer over
hihi lief is altijd goed bruin groene ogen : hey dat heb ik ook! Met veel zonlich er op zijn zze fel groen en anders lijken ze bruin heeft hij dat ook ?
ik ben 8 jaar samen en hou heel veel van hem! en hoe zien jullie eruit....ik heb blond haar en bruine ogen ben ongveer 170 cm en een dikke buik..
Die van mij is iets kleiner dan ik.. Wel lekker breed.. Heerlijk om nin die brede schouders te liggen Zwart haar, bruine ogen met een blauw randje Sportief lichaam.... Echt een mooie man! Dames kruipen voor hem haha.. Gelukkig is het mijn man!
Mijn vriend is 1 of 2 cm kleiner dan ik, heeft van zichzelf altijd al een beetje een kleurtje (ouders gewoon doodgewone hollanders hoor) heeft grijsblauwe ogen, donker haar en een klein buikje Maar dat buikje is juist schattig, kan ik lekker zacht tegenaan liggen altijd
ik ben 1,84 lang blond aar blauwe ogen en dik hihi @ agneta ja had grote ruzie met dat mens maar niet teveel overuit gaan ga het nu leuk houden hieer