ja lynn jammer is dat he zit je op een forum wil je het gezellig houden en dan gaan er mensen liegen ech triest vind ik dat alijd.. van die mensen die alles verstoren en alles aan elkaar liegen zo jammer...
Hoi allemaal, Ik heb helemaal niet terug gelezen sinds m`n berichtje van vanmorgen. Ik ben net pas weer thuis van een dagje weg samen met m`n mannetje. Het weer is heerlijk. Heb vandaag nog samen met m`n mama en papa gepraat en heb hun gevragen hoelang ze er over deden om zwanger te worden van mij en m`n broer. Wel jaren zijn m`n moeder, dus dat zegd misschien al genoeg. Ik was niet gepland en ik ben dus als 3e gekomen tussen mij en m`n broer zat een miskraam zei m`n mama. Het voelt nu wel goed, en ik wil me er wat voor afsluiten. Ik ga het proberen los te laten, dus zal niet meer zo vaak posten denk ik hier. Ik vind het wel reuze gezellig hier, dus zal echt niet helemaal weg kunnen blijven en houd het hier wel in de gaten die ineens roze mogen. Ik hoop dat iedereen snel roze mag hier en dat de ongi 9 maand weg blijft. Wel als ik ongi wordt zal ik m`n NOD doorgeven want dat blijft wel leuk om de lijst te zien. Ik heb vanmiddag 1x beetje roze slijm gehad dus denk dat ongi nu wel gaat komen een dezer dagen en dan gaan we ronde 6 in. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy
maar laten we het vooral niet daarover hebben ze is weg en hoppelijk blijft dat zo want zodra ze er weer is ben ik weer weg hier
ja agneta hier zeker gezellig nu wat ik fijn vind is altijd iemands foto te zien dan weet je zeker dat iemand niet liegt omdat ze zichzelf dan durf te laten zien maar dat vind ik ook
Jammer meid! Maar ik wens je heel veel succes! *duimt alvast* en dan maar hopen dat het gelijk raak is de komende keer!
inderdaad lynn vond het zo stomme bitch bah bah en nog eens bah ze was zo betweter neit norrmaal maar ik stop nu over haar
Als ik mijn vrouwelijke intuïtie mag geloven zitten er hier ook 1 of meerdere die zich anders voordoen dan ze zijn.... maargoed, zolang er normaal gedaan wordt en dingen serieus gemeend worden vind ik het allemaal wel best. dan moeten die mensen zelf weten wat ze doen
ach zo belangrijk is het niet, maar mag wel hihi ik ben een beetje TE nieuwsgierig, dat zegt mijn man ook altijd
Dus nu denk je dat ik lieg omdat ik mezelf hier niet ga laten zien? Nee toch Maar omdat ik in een dorp woon is de kans te groot dat als mensen mij herkennen iedereen het weet.