haha wie ben jij op mn of heb ik jou nit en nieuwsgierig ben ikook altijd maa oh oh kristel ruik je onrust ? net goed he en vrouwelijk intuite is bijna altid goed he
@Wendy: het zegt niet zo heel veel hoor over hoe lang je ouders erover gedaan hebben om zwanger te mogen worden. Dus geef de hoop nog niet op! Wel jammer dat je het forum nu gaat verlaten Maar, wie weet heb je over een paar dagen alsnog een mooie test! En anders komt ie wel heel snel hoor, daar vertrouw ik op!
Daisey: waarom voel je je aangesproken? Als iemand zich niet wilt laten zien, ook best toch Ik zet zo wel ff een foto van mezelf in mn album
nog 5 min en dan gaat hij de prullebak in ben altijd iets bang dat mensen mij herkenne...niet dat ik bekend ben maar misschien iemand uit mijn dorp
Natassie vroeg eerder om hyves of msn enzo.. Zodat ze mij kon zien.. Ik kan alleen zeggen.. Ik wil hier niet gezien worden. Dan ben ik heel eerlijk. Hoop niet dat mensen nou hun eigen conclussies gaan trekken
Nou ik heb ook een andere naam hier ook omdat ik geen zin in vragen heb. Maar ik heb heel tegenstrijdig wel 3 foto's, maar ach als ze me herkennen dan vragen ze maar raak. Boeit me niet, maar ik kan me wel voorstellen dat je het niet fijn vind
Ik heb een foto in mn album gezet Mij boeit het niet of mensen weten wie ik ben en of er misschien mensen zijn die me herkennen ofzo. Mn familie weet dat we zwanger willen worden en voor de rest zal het me worst wezen wie het weet Het is toch de normaalste zaak van de wereld?
PLUS als iemand uit je omgeving je zou herkennen hier, dan zal die persoon vast ook wel bezig zijn om zwanger te worden. Wat meot je anders hier zoeken?
ik heet zo ook niet...maar het is wel erg jammer dat hier op het forum al je berichten worden bewaard...want bij weet iedereen dat we zwanger zijn maar ze kunnen alles terug lezen....das wel raar