Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Dank jullie wel dames! ;) En er is dus nog een moedertje...leuk! :D

@ sterretje08...dit is idd de 2e ronde na stoppen met de pil..dus hou het ook maar op ontpillen hoor, maar die buikpijn...wordt er gewoon ziek van en nog rugpijn er bij ook :evil: Nee heb niet bijgehouden wanneer mij ei was...vorige keer toen ik stopte voelde ik hem zelfs op dag 14! Nu voel ik em niet en ook nog andere cyclus...zo zie je maar weer...zegt allemaal niks he...
    En of ronde 3 lucky 3 word...tsja, geen idee, hoop eerst gauw ongi te worden...en dat mijn cyclus niet helemaal in de war is...Maar goed we klussen weer vrolijk verder...miss wel grappig om te vertellen dat ik van mijn dochter zwanger ben geraakt na maar 1 keer te hebben geklust van de hele maand...dat was de avond dat ik mijn eisprong voelde...haha...was toen super verrast met een posi test 2 dagen na NOD!

Verder hoop ik dat iedereen hier snel een posi test in handen mag hebben en een goede zwangerschap tegemoetgaan, want heb hier helaas al verdrietige verhalen gelezen :cry:

2. Niet meer actief

Ja de verhalen zijn niet allemaal even positief..
    En vooral veel onzekerheid hier..

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wauw wat een prachtverhaal zeg, in één keer raak, zo zie je maar weer als het op het juiste tijdstip is heb je er niet veel voor nodig!

Natuurlijk moet je gewoon er van uit gaan dat je een goede zwangerschap gaat krijgen als je zwanger bent straks!
    Alleen maar angstig zijn dan is ook niet goed hoor!

Natuurlijk zal het voor de meiden hier die verveldende ervaringen hebben gehad met hun zwangerschap het wel even moeilijk zijn en angstig als ze weer zwanger zijn, maar uiteindelijk gaat het zo vaak meer goed dan fout, dus daar moeten we allemaal maar aan denken!

Natuurlijk moet je in je achterhoofd houden dat het fout kan gaan, maar daar moet je niet van uit gaan, gewoon uitgaan van een fijne en mooie zwangerschap!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

ben ik ook weer even..
    even gegeten kleine in bad gedaan en naar bed..
    en straks ga ike ven een rosetje drinken doe ik normaal nooit doordeweeks maar agh nu kan het heb toch nog geen eisprong gehad of iets..

hoe is het allemaal?
    zie dat er een nieuwe is ook met een kleine.. eindelijk ;) ben ik inderdaad niet meer de enige :)

@ lynn spannend zeg hopelijk heb je morgen of overmorgen een vette positeive test in je handen!

@knarboor hallo lang niet gesproken :)

@de rest Hoi ik hou van jullie :)

en wat gaan jullie doen vanavond?
    of wat zijn jullie op tv aan het kijken ;)

5. Niet meer actief

Ik ben "baby for sale" aan het kijken

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik zit lekker een beetje achter de computer te zoeken naar dingen die me opvallen in me cyclus haha, hoezo er niet mee bezig?
    Wil zo graag dat het deze maand raak is, dat ik er alles voor over heb om te doen haha, zodat het ook echt gaat gebeuren!
    Nu wil ik ook alles checken wat er gebeurt in me lijf of het misschien met een eventuele zwangerschap te maken heeft@

Verder lekker hier kletsen, ene wachten tot me ventje thusi komt van klussen bij me zwager...

Daarna lekker nog ff saampjes op de bank :D

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahaaha @ sterretje ik heb 3 keer moeten lezen ik denk klussen bij je zwager huh ga je daar aan de klus samen ;) hahahaha... sorry beetje dom denk ik..

8. Niet meer actief

@ Jewel:

Ik had het hier al afgeschreven voor deze maand..
    Had ook maar 1 keer geklust misschien 2 dagen voor mijn ei ofzo..
    Maar door al die klachten ga ik nu zeer hard denken dat het raak is.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik hoop niet dat mijn 'negatieve' verhalen andere meiden onzeker maakt! Als dat wel zo is, dan hou ik er wel over op namelijk... Ik wil niet dat anderen door mij in onzekerheid komen... Wat mij is gebeurt is namelijk niet iets wat vaak voorkomt, dus ik wil abosluut niet dat andere meiden nu gaan denken dat de kans heel groot is dat het fout gaat, want dat is het helemaal niet!
    Dus bij deze, meiden, beloof me dat jullie positief blijven!

Verder heb ik net een tijdje op de bank gelegen en mn vriend heeft lekker gekookt :) Nu ben ik ondertussen op t forum bezig hier en een spelletje aan t doen :p

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hahah daar had ik ff neit aan gedacht hihi, maar echt aan een huis klussen bedoelde ik nu hihi, snap je helemaal hoor, bij een ander had ik denk ik ook moeten denken... Ben ook blond dus bij mij ligt het daar waarschijnlijk aan ;)

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @kristel je moet gewoon je verhaal kunnen vertellen... en meid als je er andere mee onzeker maakt klinkt hard maar pech :oops: althans zo zie ik het.. het is toch de waarheid en die moet je niet ontkennen voor andere... ik heb ook een miskraam of wind ei gehad zonder er iets van gemerkt te hebben geen bloed verloren niks.. voelde me eigen op en top zwanger alleen me gevoel zei wat anders.. anders had ik er pas met de 12 weken echo achter gekomen... dus ik vind toch dat je het kwijt moet kunnen...

12. Niet meer actief

Hey Kristel,

Je maakt mij net onzeker hoor.
    Zoiets bepaal je toch niet zelf,
    Als het mis gaat kan je het niet tegen houden.
    Als het goed gaat ook niet ;)
    Dus we blijven gewoon positief toch dames

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goed zo kris, lekker ff andere dingen doen, dat helpt echt hoor, afleiding zoeken!
    Mijn vriend probeerde me zo wat 24/7 bezig te houden :p

Denk dat de meiden wel begrijpen dat dit niet gebruikelijk is, het gaat natuurlijk veel vaker geod dan niet! Dat weet iedereen!

En natuurlijk moet jij het er wel over blijven hebben, zolang je dat zelf wilt natuurlijk, want denk dat het je juist wel oplucht om het er hier met de meiden er over te kunnen hebben, dat was bij mij in ieder geval wel het geval!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Natas:
    Ja ok, je hebt wel gelijk over dat t dan pech is, maargoed, ik kan het ook wel begrijpen als er meiden zijn die vinden dat ik er te veel over praat...

@Deb:
    Gelukkig maar! Positief blijven! Soms is het moeilijk, maar het moet gewoon :)

@Ster:
    Ik vind het zelf wel fijn dat ik mijn verhaal hier kwijt kan, maargoed, wat ik al zei, ik kan het ook begrijpen als er meiden zijn die vinden dat ik er te veel over praat...

Wat betreft afleiding zoeken, ik had een tijdje terug tegen mn vriend gezegd dat ik heel graag naar Sex and the City wilde als ie uit zou komen in de bios en wat doet die schat? Hij heeft gisteravond toen ik stond te douchen 'stiekem' kaarten gereserveerd voor de film morgenavond :-D Dat is echt heel wat voor hem hoor, want heel vaak moet ik iets wel 10x zeggen voordat ie het onthoudt :p Ook moest ie me even tussen neus en lippen door vertellen dat ie me heel romantisch ten huwelijk zou gaan vragen binnenkort! Haha, het wordt dus nog spannend hier :-D

15. Niet meer actief

Haha Kristel,

Dat wordt zeker spannend!
    Hou je ons op de hoogte?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Over schoonfamilie (jaja oma is altijd wat later met antwoorden :) )
    Mijn man komt uit drente en daar noem je een schoonmoeder een trouwma.
    Nou noem ik mijn schoonmoeder geen trouwma maar een trauma ..
    Zegt genoeg denk ;)

@Kristel: mij maak je niet bang ofso.
    Het is belangrijk dat je erover praat/schrijft, dus doe dat maar gewoon hoor!
    Iedereen die er bang door wordt kan dat gewoon zeggen, dan kan daar ook over gepraat worden.
    Is alleen maar goed toch?

@Sterretje: nee kan het nog steeds in 1 maandverbandje kwijt van alle 3 de dagen zeg maar! Snap er dus nog niks van.
    En om het nog erger te maken: mn temp was vanmorgen 36,7 :confused:

@ alle nieuwkomers: welkom :D
    Leuk, alle jonge mamma's hier hebben een meisje :D

Ik heb het idee dat iedereen zo ver weg woont.
    Volgens mij woont alleen Natassie in Zuid-Holland en verder niemand hier.
    Klopt dat of wonen er toch meer in Zuid-Holland?

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Wauw, geweldig meis, morgen een leuke avond uit en binnenkort een geweldig aanzoek!

Heerlijk om te gaan trouwen, dan heb je daar lekker je afleiding van en je aandacht voor! Super meis nu maar afwachten wanneer de dag word dat het gaat gevraagd worden!

(enne als iemand vind dat je het teveel over je mk hebt, dan moet diegene daar maar overheen lezen toch, iedereen mag hier vertellen wat hij of zij wil en daar heeft de rest respect voor te hebben!)

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    aahh wat lief van je vriendje :)
    lekker naar de film ;)

haha hier baalt mijn vriend verschrikkelijk..
    wij kopen elke maand een staatslot.. althans 1 keer gekocht ik zei als we wat winnen mag je een nieuwe kopen... en dus wonnen steeds en nu had hij hem neergelegen op tafel en ik zeg straks is die kwijt h.. en zo ging het door..

dus gisteren ja is de lterij geweest. en weten dat het eindcijfer 28 was end aar zijn prijzen op gevallen ;) en jullie raden het al wel staatslot kwijt ;) haha dus hij loopt te zoeken en zoeken... hihi...

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ dreamer ik woon in zuid-holland ja en jij ergens waar?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Whoehoeiiiiii ik voorzie een bruiloftttt :p
    Zijn er hier meer mensen getrouwd eigenlijk?
    Of is deze oma de enige :)

@Iedereen die (bijna) gaat testen: spannenddddddd, ik duim voor jullie :D

Deel Deze Pagina