Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meiden ik moett zo gaan ff auto wssen vn vriend vind alysia altijd leuk;)

2. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mij maakt het niet uit of ze me zien of niet. als mensen me herkennen nou dan herkennen z me maar.

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou ik denk dat iedereen mij wel gezien heeft nu...

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou herkennen we toch bijna iedereen hier :) das wel leuk :)

5. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Nou inderdaad ;) maar goed nu ga ik ECHT verder met opruimen ;)
    doeoeoeoeg en have fun vanmiddag :D

jij ook met auto wassen natas ;)

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja ik ga ook even weg kom tussendoor nog spieken en lezen ;) hihi verslaafd hier :)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meiden, ik had eigenlijk een vraagje...

Mijn broer wil trouwen volgend jaar... Zijn vriendin heeft al een kind, maar weet iemand hoe dit dan gaat met trouwen?
    Kan het kind dan de naam van mijn broer krijgen of houdt ie de naam van de moeder? (zij is nooit getrouwd geweest)
    Dus als iemand dit weet, antwoorden graag :-D

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik weet niet kristel geen ervarig mee :) sorry
    mar zat meiden hier die wel antwoord weten let maar op :)

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Natas, weet ik niet... als er hier getrouwde meiden zijn waarvan de man al een kind had wel ja... of als ze nog van plan zijn om te trouwen en de vriend heeft al een kind..
    Maarja, voor zover ik weet heeft niemand van de meiden hier een 'stiefkind' om het zo maar te zeggen :(
    maargoed, misschien dat iemand het kent uit de omgeving ofzo :)

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee weet niet wie er hier stiefkindere heeft ;) zjn er vee tegenwoordig :)0 maar kan niet iedereen hier :)

11. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ik heb ook geen idee. Ik weet wel dat je naamsverandering kan doen, ook bij jezelf, maar dat dat dan wel geld kost.
    Verder niet echt....

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmmz... naamsverandering kan toch alleen met je voornaam?
    Ik heb hier echt geen verstand van allemaal hoor!

Dus als iemand het weet, schreeuw het uit :)

13. Niet meer actief

Naamsverandering kan ook met de achternaam

14. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ik heb even gekeken op de site van mijn gemeente en ik krijg het volgende:

Indien u de achternaam van uw kind(eren) wilt wijzigen in uw eigen achternaam of die van uw echtgenoot, dan moet u bij de ambtenaar van de burgerlijke stand een akte van naamskeuze worden opgemaakt.
    Beide ouders moeten daarbij aanwezig zijn.
    De naamkeuze geldt voor alle kinderen die worden geboren die dezelfde ouders hebben. Als de ambtenaar van de burgerlijke stand toestemming geeft voor de naamkeuze, moeten de persoonsgegevens in de administratie van de gemeente (GBA) worden gewijzigd.

:D

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dan word ie toch gewoon ge adopteert?

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ah ok, dus het kan gewoon :)

Tnx!

Best wel stom van mezelf eigenlijk dat ik niet even op de website van de gemeetne gekeken heb :)

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Voor iedereen die wil mijn hyves... www.dumpiewumpie.hyves.nl want begin een beetje moe te worden van het gezeur hier over met wie je praat.. Begrijpelijk maar ook niet.. Sommige mensen willen niet herkend worden.. Respecteer die mensen en laat hun in hun waarde..

En ik las dit...

Ik vind dit heel onvolwassen natas.. Sorry dat ik het zeg.. Maar je loopt maar te spugen op die persoon en ik word er echt een beetje moe van.. het is elke keer iemand anders? Je zegt 3 x dat je er overop houd en toch spuug je dit erachter na.. Ik kan me herrineren dat je het uitgepraat had maar blijkbaar zit het je dus nog steeds dwars.. Erg vervelend. Sorry dat ik dit hier neer zet.. En zal er echt geen vrienden mee maken.. Maar ik ben hier niet om vrienden te maken maar gezelligheid.. Een doel wat we samen hebben., Het lijkt mij niet zo dat dat doel is dat we hier mensen gaan uitschelden ongeacht wat ze gedaan of gezegd zou hebben. Hoe oud zijn we nu.. ?

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Er was trouwens iemand volgens mij waarvan de vriend ook een kind had al, of vergis ik me nu?
    Nu we het er toch over hebben, ben wel benieuwd hoe dat gevoelsmatig nou gaat...
    Ik zou dat denk ik best moeilijk vinden....

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Volgens mij houdt het kind gewoon de achternaam van de moeder. Hij kan wel het kind adopteren, zodat het zijn achternaam krijgt. Ik weet alleen niet zeker of dan ook de toestemming van de biologische vader vereisd is. ff vragen bij de gemeente denk ik ;) (Mijn moeder had al 2 kids toen ze met mijn vader trouwde en mijn halfbroer-en zus hebben dus de naam van hun eigen vader nog omdat de ex van mijn moeder geen toestemming wou geven. Maar ja, zij hadden dus al de naam van hun vader, dus weet niet precies hoe het zit als je al je moeders meisjesnaam hebt ;) )

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dees je bent niet op msn hoe komt het?

Deel Deze Pagina