@Tezz: bedankt voor de uitleg! Zo is het wel duidelijk Maarja, zal m toch zeggen dat ie eens naar de gemeente moet daarvoor dan. Hij komt toch zo op bezoek dus dat scheelt weer Ik dacht gewoon, vraag het hier even, misschien zijn er wel meiden met deze ervaring ofzo
Ik denk ff kijken of er nog wat geplaatst is hierzo.. te veel om bij te houden haha.. De meeste weet ik wel hoe ze eruit zien.. van sommige weet ik het niet.. maar mij maakt het niet uit of ik het nou weet of niet. Het is wel leuk om te zien met wie je praat hier maar noodzaak vind ik het niet. Ik heb gewoon foto's in me album staan van mij het maakt me niet uit of iemand me herkent hier, ik heb geen geheimen over het zwanger worden. Heb net een hoop zooi van me man opgeruimd! Hij is echt zo'n iemand die alles bewaart.. zo onwijs irritant! ik gooi spullen weg als ik ze niet nodig hebt en hij bewaart alles..
Hey dees Ja het is een groot kakelkippenhok hier! Ik ben er nu dan de hele tijd geweest maar zelfs ik hou het niet bij Mijn vriend bewaart ook het liefst alles... toen we gingen samenwonen ging ik zijn kleding eens uitzoeken, pff er lage nzelfs nog voetbaloutfits in zn kast van toen hij 12 was ofzo, hoezo ik ben ene hamster?!
Heb trouwens mn msn maar eens ingevuld hier, dus als iemand me wilt toevoegen, ga je gang Ik ben alleen wel weg nu! Ik ga mn broer ophalen van het station! *zwaait naar iedereen*
Haha die oude kleding komt ook bekend voor.. ik vind zo vaak van die oude onderbroeken terug.. ergens in een hoekje gegooid door hem Straks naar de mac donalds.. ik lijk wel een klein kind ik kijk er echt naar uit
Augurk is vies ja.. daarop dan.. ik zou ze zo wel lusten.. Ik zit te bedenken wat ik ga nemen.. ik wil 2 burgers en patat.. wat heb jij genomen Laurhen? Trouwens jij en je man zagen er gaaf uit op jullie trouwdag.. leuke jurk!
Fishfilet is ook zo lekker.. en fishnuggets.. lekkurrrr... Maar denk toch bigmac en cheeseburger.. ik eet nou toch ff vlees vandaag dan ga ik goed zondigen ook