Is dat op mijn stukje bedoeld? Dat ik hoop dat iedereen snel een post test mag hebben en een goede zwangerschap tegemoetgaan...? Ik bedoelde in ieder geval niet dat ik er onzeker van werd, maar doelde eigenlijk vooral op alle meiden die een posi test hadden en het daarna misging...was eigenlijk bedoeld als hart onder de riem... Miss een beetje vreemd neergezet, maar was hartstikke goed bedoeld... Vind dat iedereen recht heeft om haar verhaal te vertellen...positief of negatief... Nar mijn idee zijn dit soort forums er juist voor om lief en leed met elkaar te delen... Dus lieve dames, blijf alsjeblieft jullie hart luchten! Anders ga ik me nog schuldig voelen ook...
Huh? dat is wel een heel groot verschil! Of ik zou zeggen, je word ziek... Of je zou zeggen, gister een innestelingsdip, met bloed verlies, wat mogelijk is.... Maar dat zou betekenen dat je ei nu pas deze week is geweest... Dat is geen mogelijkheid toch?
Haha Natas, ik kan me voorstellen dat je vriend nu wel een beetje in paniek is ja Hopelijk is er genoeg geld op gevallen om eens lekker een avond met zn tweëen uit eten te gaan ofzo :-D @Dreamer: Hoezo iedereen ver weg? Nederland is klein @Sterretje: Ja ik ben heel benieuwd wanneer en hoe en wat mn vriend gaat doen hoor! Hij wilde het eerst eigenlijk vragen op de dag dat we een jaar samen waren > 21 maart. Hij heeft me een jaar geleden in de dierentuin (onze date, op 21 maart) op een bankje bij het water gevraagd of ik zijn meisje wilde zijn (liefff). 21 maart dit jaar gingen we er weer heen en wilde hij me op hetzelfde bankje vragen of ik met hem wilde trouwen... Hoorde ik achteraf van hem Maarja, toen hoorde hij 1 of 2 dagen vantevoren dat ik vond dat er een ring bij hoorde, en die had hij niet! Dus heeft ie het toen maar niet gevraagd
Niet schul;dig voelen, nergens voor nodig, wat er gezegd word iedereen mag zeggen en doen wat hij wil, het forum is er voor eidereen, en iedereen moet zijn gevoel kwijt kunnen, zijn verhaal kunnen vertellen en zijn hart luchten!
@Jewel, mijn stukje was niet op iemand persoonlijk gericht hoor Maar ik kreeg naar mijn idee een beetje signalen van verschillende meiden, vandaar dat ik dat stukje schreef
Nee lijkt me niet nee. Ik snap er dus zelf ook niks van! Had vandaag al ergens mn temps van de afgelopen week neergezet en uit mn hoofd: 36,9-36,8-36,4-36,4 ongi 36,0-36,7. Rare temps of nie Ben absoluut niet ziek nu. Ik ben gewoon raar denk
Mmm heel vreemd ja, geeft je Ff, die vul jij toch ook in, niets aparts aan, soms staat er toch wel eens een toelichting onderaan, dat er vreemde dingen zijn opgevallen of iets dergelijks? Je ei is ook niet verplaats door ff ofzo, dat hoor je ook nog wel eens namelijk...
mannen pfffffffffffff kijken altijd met hun neus... maar in ieder geval wil je gaan meeten dan dreamer dat je zegt iedereen woont ver van elkaar?
Nee geeft niks raars aan. En er is een nieuwe ronde ingegaan he (ja heb het bloed als ongi aangegeven, ging/ga er gewoon vanuit dat het ongi is) Dus dan geeft ie nog geen ei aan. Het is dus echt 1 groot raadsel voor me! Mijn man heeft me met kerst gevraagd toen die voor het eerst in zn leven een PAK aanhad, op 1 knie, mét ring Het enige romantische wat ie in onze hele relatie heeft gedaan
@Dreamer, ik heb absoluut geen verstand van tempen, ja, ik weet de basis > temp voor ei laag, temp na ei hoog, innestelingsdip kan voorkomen maar hoeft niet.. dat soort dingen Dus ik kan je alvast niet helpen helaas... @Sterretje: Nou een grote diamant zal het niet worden hoor haha. Ik heb tegen m gezegd dat ik vond dat er een ring bij hoorde, maar dat ik met een hele simpele al tevreden ben. Voor mij is het gewoon iets symbolisch wat erbij hoort @Natas: Meeten.. hmm dat zou wel wat zijn
Wanneer ben je getrouwd dan dreamer, wij gaan in augustus trouwen, heb er zo'n zin in, kan niet wachten om mijn jurk aan te trekken Maar je cyclus blijft voor mij ook even een raadsel, misschien eerst morgen je temp maar ff afwachten nu kijken wat die doet...
@natassie waar woon je in zuidholland dan, ik woon ook in zuidholland namelijk Misschien is dat niet zo ver uit elkaar dan hihi