Ja moet idd de precieze waarde vragen ja. In gewone multi-vitamines zit ook B12 en die neem ik. Geen idee dus hoe of wat als ik ze niet zou slikken. Kom er denk ik snel achter, want heb nog maar voor een paar dagen. Alhowel .. ik wacht eerst even de uitslag van de dokter af. Het is bij mij zo dat mn man ook vrij moet nemen van zn werk. Ik heb geen rijbewijs en kom anders niet daar, niet zo vroeg als ik moet. Dus daarom alle afspraken op vrijdag, want dan is mn man vrij. Ben je al gebeld voor de uitslag? Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen meis! Ik ga er nu vandoor. Dus tot later dames!
@Mac: Ja het moet idd gewoon kunnen ja... Maargoed, ik ben zelf eens een keer ontslagen omdat ik met spoed naar de huisarts moest en dus niet kon komen werken.. Ik had namelijk oorbellen laten zetten, maar die waren gaan ontsteken heel erg. Ik kreeg ze er zelf ook niet meer uit en moest dus naar de dokter om ze te laten verwijderen met een tang. Een oorbel werd toen per ongeluk door de dokter in het gaatje getrokken en zat dus echt IN mn oor vast.. Met veel pijn en moeite eruit gekregen, verband over mn oor, antibiotica mee ed.. Nou ik belde dus naar mn werk dat het nog iets later zou worden (omdat het lang duurde bij de dokter) word me ineens verteld dat ik helemaal niet meer hoef te komen :-o Ze zei: 'dan moet je maar geen oorbellen laten zetten' Het was dus allemaal mijn schuld en ik was mn baan ook nog eens kwijt... Asociaal he?! Ben diezelfde middag nog daarheen gegaan om me kleding terug te brengen en heb dr toen zwaar verrot gescholden!
Kristel, Bekend verhaal, ik ben ontslagen omdat ik 1 week in het ziekenhuis lag. Ze hadden bloemen gestuurd naar het ziekenhuis met beterschap enzo. Kwam na 1 week later terug en toen zeiden ze je bent niet ziek geweest je zat gewoon thuis enz.. en ben toen ook ontslagen met ontslag termijn van 2 maand dus die moest ik eerst afmaken...
Echt ziek allemaal hoor... kan me zo pissig maken om dit soort dingen! Het slaat gewoon nergens op. Hoe durven ze zulk soort dingen te zeggen/beweren.. Ben ik even blij dat ik een soort van eigen baas ben
Hee meiden ik wou even zeggen ik kom voorlopig even niet hier.. meer omdat het lichamelijk gewoon slecht gaat. Heb de afgelopen dagen alleen maar geslapen. Ben vanmorgen weer naar de HA geweest ik zou naar de internist kunnen in eerste instantie maar ik zei nog dat de gyn wou dat ik met medicijnen stopte. En toen vond ie dat ik beter eerst naar de psychiater kon om te stoppen met medicijnen en daarna pas naar de internist.. anders zouden ze denken dat het zou komen door de medicijnen als bijwerking . Ik stond echt ff aan de afgrond vanmorgen en heb zitten denken hoe ik mezelf zo snel mogelijk van het leven kon beroven.. Ik heb er geen zin meer in op deze manier hoeft het van mij allemaal niet. En dan ook nog allemaal problemen op me werk.. Ik heb straks een soort sollicitatie bij een ander bedrijf ik hoop zoo dat dat wat is.. Het is ook lekker in de buurt.. @ Kristel ik ben ook een keer ontslagen omdat ik heel ziek was.. ze vond dat ik te vaak ziek was.. Dus ik ben er over een tijdje wel weer.. als het allemaal wat beter gaat.. ik hoop dat jullie in die tijd zwanger zijn.. Ik denk toch dat het nu ff niks is bij mij om zwanger te worden helaas Dikke knuffel en tot later weer
@desiree heeeeel veel sterkte, een dikke knuf, het ga je goed meis, en haal je geen gekke dingen in je hoofd. @kristel jij doet iets met kapsels op second life of niet.
Ben net gebeld door de assistente van de HA... Mn B12 waarde is omhoog gegaan Ik snap er niks van! Ik eet niet anders dan voorheen en ik ben gestopt met de multivitamines.. Dan zou je toch denken dat het minder moet zijn De waarde is nu 191... Is nog steeds niet veel, maar ik snap niet dat ie omhoog gegaan kan zijn.. Denk dat ik toch maar eens om uitleg ga vragen bij de huisarts, want dit is echt heel vreemd... Helemaal doordat mn klachten juist meer geworden zijn sinds ik gestopt ben met de pillen En ik wil graag weten of ik nu toch gewoon weer mag beginnen met de pillen of dat ik alsnog gewoon injecties (erbij) ga krijgen.. @Desiree: Wat een gedoe allemaal zeg meid Hopelijk weet je gauw meer en voel je je snel beter! Alvast geen domme dingen doen, want ik kom je persoonlijk tegen houden! *Knuffel* @Mac: Ik maak idd kapsels op Second Life en die verkoop ik Sinds kort ook kleding en accessoires..
Hoi dames, Ik heb nog niet alles terug gelezen. Maar ik denk dat ik niet meer hoef te testen. Ik ben thuis en ging naar de wc en er zat wat bruin in m`n onderbroek. En met afvegen komt er ook bruin. Dus ik denk dat ik ongi ben of ga worden. Dus ik ga naar ronde 6. Ik ben zo blij dat ik toch ongi ben geworden, want negatief testen en niet ongi worden is niet prettig. Ik houd jullie op de hoogte als het echt bloed wordt. Smakkelijk eten voor zo als al iemand gaat eten. Ik ga nu boodschapjes doen en soep koken. Groetjes
@Wendy: Shit! Ik zou ook soep maken vandaag... zelf... dat duurt normaal wel 4 uur ofzo... (met mergpijpjes ed) bah... ben het helemaal vergeten! Jij herrinnert me er nu aan. Denk dat ik het toch maar gauw ga maken en dat we het dan morgen eten Hopelijk zet de ongi niet door en is het alleen maar een rest bloedinkje van een innesteling! Ik duim nog steeds voor je hoor :-D
Dreamer ik wilde vanmiddag al reageren maar kan niet inloggen op mn werk. Das even schrikken zeg! Had gegoogled, gelijk toen ik t las maar het is dus wel mogelijk om zwanger te worden. Ik duim mee dat de gyn positiever nieuws heeft. Voor nu: Dikke knuffel! En dees ook, geen fijn nieuws Jeetje meid, heel veel sterkte en ook een dikke knuffel. Kristel hogere waarde is toch goed? Wel vreemd.. Ik ben zo belachelijk moe. Concentratie van een goudvis. Ik pik de helft maar op van wat er word gezegd. Voel me echt niet lekker, hangerig. Ik ga nu maar lekker opgerold op mn bedje liggen. Nog 2 dagen werken, bah.
Ik heb ook nog af en toe spotting. Ik heb het de dag na mijn ongi niet gehad, maar alle dagen daarop wel. Vreemd hoor. Maar ach het zal wel .
Ja precies ik denk echt dat het die dag daarvoor moet zijn geweest! Nouja we zien wel En gatsiedarrie wat een nare ziekte. Ik hoop echt dat je niet onvruchtbaar bent/wordt. Jakkes!
@Wendy, jakkes ongi! Nouja beter dan dat de ongi uitblijft terwijl je niet zwanger bent. Maar dan nog, je moest op roze komen! In ieder geval: succes met ronde 6!