Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Ik heb geen idee, maar is er niet landelijks iets leuks te doen? Jij en ik wonen heel dicht bij elkaar in ieder geval

2. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Hey ja ik zie het! hihi! Uuuhm ik weet even geen landelijk iets zo een twee drie...

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Meisje: Het is idd goed dat de waarde omhoog is ja, alleen ik snap niet hoe :( Ik heb juist minder B12 binnen gekregen dan voorheen, dus het slaat nergens op...
    Verder wil ik ook gewoon graag weten of ik nou die injecties nog moet hebben en of ik weer mag beginnen met de vitaminepillen, zit namelijk ook foliumzuur enzo in he...
    Dus ik wil sowieso morgen de dokter nog even bellen hierover, misschien dat hij een verklaring heeft. Misschien hangt het wel samen met iets anders ofzo, ik weet het allemaal alvast niet meer..

iets landelijks valt sowieso altijd wel te regelen, pak het midden en spreek daar met zn allen af en ga wat leuks doen ;) Utrecht bijvoorbeeld.
    Daar is genoeg leuks te doen, al is het maar met zn allen ergens wat drinken ofzo...

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hallo allemaal,

Even snel een berichtje van mij, heb nog ff niet terug gelezen, maar heb ook best haast

Net uit me werk en moet om half 7 weer op cursus zijn voor me werk, dus meot opschieten met eten enzo!

Wilde even laten weten dat ik negatief heb getest vanmorgen helaas, hoop dat de ongi maar snel mag komen!

@daisy heb jij nog getest?

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi meiden

hoe is het hier. ben net thuis van een wat onrustige dag en nog steeds misselijk af en toe.

ben nog niet toe gekomen aan bijlezen. nog nieuws hier?
    ga ff mijn koffie pakken (was al weer vergeten dat ik hem had gezet. haha dom dom.) en ff bijlezen

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh balen maar je moet officieel nog een dag tot de NOD toch of klopt je banner niet. hoop dat je ongi nog 8 maanden wegblijft :)

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Had de 17de dag mijn ei volgens ff, dat was de tweede dag van mijn posi test, dus denk eigenlijk zelf de 18de dag dan, dus dan zou mijn nod of morgen of overmorgen zijn
    Maar ehb getest met een test die je eerder kan gebruiken, dus vandaar dat ik zeker weet dat ik neit zwanger ben eigenlijk

@dreamer, wat een rot nieuws meis! Echt klote!
    Dikke knuf voor jou!

@wendy jij zou trouwens ook testen vandaag toch? En?

Nu ben ik er echt vandoor, snel omkleden nu hihi, misschien zo nog ff tijd over om weer verder bij te lezen!

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Dreamer : dikke knuffel zeg wat een rot nieuws allemaal

Dees: haal je geen gekke dingen in je hoofd en het leven is veel te mooi om er een eind aan te maken gekkie. ook al is het nu even niet zo rooskleurig er staat ook voor jou nog heel veel moois te wachten. er komt een tijd dat jij een kleine in je handen hebt en dat wil je toch niet missen. doe rustig aan en let goed op jezelf beloofd!

9. Niet meer actief

sterretje,

Ik zou testen ja, maar heb me gisterenavond nog bedacht.
    Zal even het stukje plakken.

Dus vandaar geen test.
    En het gevoel wat de roos heeft gegeven is waarschijnlijk toch goed geweest.
    Ik wacht nu gewoon op het bloed.
    Nu is het gewoon bruin.

10. Niet meer actief

Meeting, wel leuk denk.
    Ik kom uit Brabant, Tilburg wel te zeggen.

11. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ow wendy jij woont dicht bij mij :) ! En ja over het algemeen wel leuk om te meeten... Ik ben alleen wel heel stil in het begin... Haha.. En heel klein,.. Waarschijnlijkst het kleinste haha/..

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    In het midden is wel heel leuk. Maar utrecht schijnt een ramp om te rijden zijn.
    Ik kan wel een paar meenemen als dat makkelijker is en in de buurt ligt, heb 3 plekken over in de auto.
    Draait er niet binnekort een leuke film ofzo?

13. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Met tomtom kom ik overal :)! Ik twijfel alleen een beetje.. En misschien een film niet zo handig.. Als jullie hier zoveel kleppen zit je in de bios echt niet goed :p! Haha

14. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    @dreamer... Meis wat goed dat je toch doorgezet hebt met die internist.. Zelfde geld had je een jaar zitten wachten.. Nu weet je wat je hebt en kan je daar naar handelen.. Net wat je zegt vraag al je vragen, En ook jij verdient een baby.. Zeg maar tegen jou gyn dat ik dat gezegd heb :)!

15. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Meiden, hoe issie hier?
    Dreamer geen goed nieuws gekregen lees ik, balen zeg! Sterkte ermee meis, k help je duimen dat de gevolgen mee zullen vallen voor je en dat die kindjes er gewoon gaan komen voor jou!

@ Sterretje, balen neg. test, maar k blijf noog ff voor je hopen! Wie weet...

Meeten lijkt mij ook wel leuk, praat dan toch wat makkelijker dan via de comp. lijkt mij... Ik woon tussen Woerden en Gouda, dus Utrecht is voor mij heel dichtbij! Ergens anders kan voor mij ook, maakt ni uit...Als k er in ieder geval echt bij hoor, spreek jullie hier niet zo heel vaak, vindt t nogal lastig om ieder zn verhalen op n rijtje te houden, beetje dement!

16. Niet meer actief

Hoi,

Ik heb er even een banner in gezet.
    Denk echt dat ik ongi ga worden hoor dames.
    Ik ben er vanuit gegaan dat ik morgen echt doorbloed zeg maar.
    Dus heb hem op morgen staan.

Deze gegevens zijn er dan gegeven;

18 September 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    3 Oktober 2008 Een beetje vruchtbaar
    4 Oktober 2008 Vruchtbaar
    5 Oktober 2008 Erg vruchtbaar
    6 Oktober 2008 Eisprong
    11 Oktober 2008 Innesteldag
    20 Oktober 2008 Vanaf hier kun je testen
    29 Juni 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum

Als het deze ronde zou gaan lukken, wordt het dus echt een verjaardagskado.
    Ik ben namelijk 27 oktober jarig en wordt dan al 29, pppffff oud he dames?
    Nou zodra ik echt bloed meld ik het hier en kan ik echt op de NOD-lijst erbij.
    Nu is het nog niet zeker.

17. Linda85

Linda85 Bekend lid

5 mrt 2008
    505
    0
    0
    Zuid-Holland
    K ga er gauw weer vandoor, rondje fietsen met mn mams! Hoop hier vanavond nog ff terug te komen, anders fijne avond allemaal! Liefs Lin

18. Niet meer actief

Ik kan ook niet alles volgen hoor, dus schaam je niet.
    Er wordt wat gebabbeld hier.

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    eyey...,

alles goed hier...?
    nog zw bij...?
    hier nog steeds geen ongi *gelukkig*
    ik hoop dat t zo blijft en dat ik volgende week posi test...;)

20. Niet meer actief

Spannend hoor.
    Wanneer ga jij volgende week testen?

Deel Deze Pagina