@wendy ik gebruik babyboom ovutesten... Geeft duidelijke streep... Nu nog steeds niet zwanger Ligt meer aan mij denk ik dan de testen..
hallo allemaal zo dacht kom ook even kijken mits jullie dat goed vinden @kristel appart dat e b12 waarde omhoog is gegaan wel goed teken maar appart dat je meer bijwerkingen hebt @dreamer ziekte an a..... weet het niet meer in ieder geval schildklier ziekte klote zeg meis hopelijk heb je snel meer duidelijkheid over de medicijnen @desiree *dikke knuffel meis* en geen gekke dingen doen meid! dar is het leven nog te mooi voor! @lynn hallo @ de rest ikwet het nu al niet meer... jullie gaan meeten grappig hoor benieuwd of het ervan kom haha hebbe ze hier wel vaker afgesproken maar ooit zal he gebeuren voor jullie verder wie nieuwsgierig is naar mij alles gaat goed al heb ik vandag de hele dag roz afscheiding maar zal wel goed zijn... *vertrouw op me lichaam * en blijf positief denken @ de rest hoe is het verder? al nieuwe zwangere las iets over testers verder weet ik alleen niet wie en wat de uitslag was
Nou, meiden jullie liggen allemaal heerlijk vroeg in jullie mandje! K ga jullie voorbeeld zo maar volgen, morgen een spannende dag! Nog steeds geen tekenen van een aankomende ongi hier, terwijl k anders altijd al 3 dagen van tevoren oud bloed verlies... K vindt t heel spannend en durf eigenlijk niet te hopen! Als er morgen nog niks is ga k vrijdagochtend testen als mn schatje uit bed gaat... Ben ook benieuwd of de meeting er gaat komen, lijkt mij wel heel erg leuk! Wel spannend, want ben van mezelf eerst ook wat verlegen, maar als k eenmaal los kom...! Zoetermeer of Alphen is voor mij ook goed te doen, beter dan Utrecht, want daar is de kans om bekenden tegen te komen te groot... Bijna niemand weet van onze kinderwens en dat wil k graag zo houden... K zit er nu al een soort over in hoe k dat zou moeten verantwoorden als k een dagje weg zou zijn, dan ff een waterdicht alibi verzinnen voor mezelf, haha! Maar komt goed, lijkt me wel lachen en ook wat makkelijker om iedereen te onthouden als je ze een keer gezien hebt! Maar Avifauna lijkt me wel lachen, kunnen we leuk beestjes kijken en bakkie doen en lekker ouwehoeren! Skieen hoeft voor mij persoonlijk niet zo... ben niet zo'n held... Nou dames, weltrusten allemaal! K hoop er morgenavond weer ff te zijn, ben benieuwd wat jullie dan alweer besproken hebben! Trusti, liefs Lin
Ben ik ook weer even snel voor het slapen gaan Ik doe ook mee aan de meeting hoor, zolang we niet gaan skiën Verder zal ik heel erg schijterig/verlegen overkomen in eerste instantie, maargoed, ik ben niet de enige zo te lezen! Hoop alleen dat ik er tijd voor zal hebben en me goed zal voelen dan op die dag, met mij weet je t namelijk nooit vantevoren of ik me goed genoeg voel voor iets of niet.. (maak me nu bijvoorbeeld al zorgen over of ik de hele bruiloft ga volhouden, zo'n lange dag ) Maargoed, we zullen zien hoe en wat! Ik ga nu ook mn bedje eens verblijden met een bezoekje!
Geinteresseerden voor een meeting 1) Meisje87 2) Agneta 3) Dreamer83 (Onder voorbehoud van een plek in de buurt, mogelijkheid tot fietsen of een kotsproof auto) 4) Kristel86 5)........ Waar? 1) Pretpark 2) Dierentuin 3) Snowworld 4) ........... Ik zeg pretpark of dierentuin!
Hai dames, lange avond achter de rug dus ik duik gelijk mijn bedje in! Ik ga morgenochtend wel bijlezen en tikken Slaap lekker iedereen! xxx
Goede morgen dames, Ik ben gisterenavond echt goed ingi geworden. Ik ben ronde 6 in gegaan. Mijn NOD is voor de langste cyclus 18 oktober. Dus ik mag erbij of stond er al bij en mag veranderd worden. Ik ben toch wel blij dat ik ongi ben geworden, want ik had er al een hard hoofd in dat ik zwanger zou kunnen zijn. Samen met m`n mannetje gaan we dit weekend even babbelen of we misschien toch ovulatie-testen willen gaan uit proberen. Dus wendy is niet verdrietig en gaat met volle moet ronde 6 in. Mannetje heeft van begin af aan gezegd, half jaartje en jij bent zwanger. Nu kan hij zichzelf bewijzen. Allemaal een fijne dag vandaag. Groetjes Wendy
Mannen kunnen soms wel lief zijn Ik gisteren op msn tegen mannetje kom je naar boven om te slapen hij zo ja dalijk Ik zo dan val je weer in slaap en kom je pas vannacht hij zo nee hoor Ik o er word dus niet geklust hij nee geen zin haha na een paar uur kwam hij boven nou dat geen zin was ineens zo weg Pff mannen haha
Hey Wendy...ik lees net dat je ongi bent geworden...balen meis maar volgende rond nieuwe kansen...en ovu testen werken bij mij fantastisch! Ik heb gister een vet posi ovu test gehad en vandaag een negatieve,...heb eergister en gister geklust...dus zal bijna wel goed zitten dacht ik zo Vandaag nog ff en dan als ik h et voor elkaar krijg m orgen ook maar ff..... Hoe is het verder met iedereen....? xxx eva
morgen alllemaal, weer veel gekletst. Meeting lijkt me leuk maar ook ik ben verlegen en afwachtend. Zal leuk worden als we allemaal zo tegenover elkaar staan haha Kom uit het hele verre zuiden... Mag zo weer naar t ziekenhuis voor fm. al de 12e keer deze maand :s ei moet nu weg zijn. Goed geklust dus ben benieuwd. Hoop niet dat ik nog een keer terug moet want begint zwaar te worden. Kom straks verslag uitbrengen...
Geinteresseerden voor een meeting 1) Meisje87 2) Agneta 3) Dreamer83 (Onder voorbehoud van een plek in de buurt, mogelijkheid tot fietsen of een kotsproof auto) 4) Kristel86 5) Sammie88 6)..... Waar? 1) Pretpark 2) Dierentuin 3) Snowworld 4) ...........
idd erg rustig hier. Net terug van zh en mn ei is weg. Nu op het wachtbankje. Omdat mn ei zo laat was moeten we er niet veel van verwachten. Dus volgende ronde Clomid 100. Dinsdag wel nog bloed gaan laten prikken om te kijken of er wel een goed eisprong was. Jij ook op t wachtbankje sammie. Mijn NOD ligt nu op 2 oktober