Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jaa zeker.En heb nu ook de tijd om te kijken of ik er na de bevalling mee door ga of echt voor een baas ga werken.
    Maar dat zie ik tegen die tijd wel. :D

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    waar kom je vandaan narcis?

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb als verpleegkundige gewerkt..
    Op het moment zit ik thuis en 'werk' ik op Second Life.. Daar verdien ik mn geld mee...
    Zit er nu wel aan te denken om een een-jarige een-op-een opleiding te doen tot weddingplanner en dan voor mezelf te gaan werken..
    De opleiding wil ik een-op-een doen zodat ik mocht ik zwanger zijn/worden, niet per se hoef te stoppen tijdelijk ermee :)

4. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Ik kom uit hengelo overijssel en jullie?

5. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Scond life? Weddingplanner dat is zeker gaaf! Is ook wel markt in wat ik zo om me heen hoor..

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ kristel: Dat lijkt me ook leuk !

@narcis :kom uit Noord- Brabant

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dames ik moet WERKEN dus ben weer weg....mijn lief is vandaag thuis maar druk bezig met zijn scriptie....maar hoor nu ineens op de achtergrond dat ie boven aan het stofzuigen is,,,hahaha...nou misschien tot morgen....fijne dag nog en geniet van dit gruwlijk HETE weer

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja ik kom ook uit noordbrabant.......in de buurt van db

9. Niet meer actief

Lastig kristel,
    Ik begrijp dat je even afstand wilt. Ik weet ook uit ervaring dat het erg lastig is. Wat bij mij erg hielp was even de focus op iets anders in het leven leggen, een vakantie boeken, een nieuwe hobbie beginnen, een studie zoiets. Maar het blijft er lastig.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Second Life:

Virtuele 3D wereld op internet waar je alles kan doen en laten wat je wilt.. Je speelt het met een poppetje 'avatar', leert er allerlei mensen kennen van over de hele wereld.. Je kan er naar discotheken gaan, winkelen, vanalles doen met je virtuele 'jij'. Je virtuele 'jij' kan je aankleden zoals je wilt, dus je kan eruit zien zoals je wilt. De hele wereld word gemaakt door de mensen die het spelen. Zo ook bijv. kleding en schoenen en tassen en make-up en kapsels. Ik ben dus iemand die kapsels maakt voor de avatars en die verkoop ik.

Second Life heeft een eigen economie (Linden Dollars) die je kan kopen of verkopen voor Amerikaanse Dollars. Mensen kopen kapsels bij mij voor hun poppetjes, ik verdien daar Linden Dollars mee die ik later aan weer omzet naar Amerikaanse Dollars en dan weer naar Euro's en op me bankrekening zet ;)

Snap je het nog een beetje? haha

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Mijn forumplaatje is bijvoorbeeld een 'foto' van mijn virtuele ik met een kapsel + pet die ik gemaakt heb ;)

12. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Jeetje dat is nog is een leuk baantje! Had er nog nooit van gehoord dat je daar ook geld mee kan verdienen! Gaaf. Heb het wel een sbij onderweg naar morgen gezien geloof ik :) ...

13. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    Meiden ik ga er ook vandoor ook ik moet om 15 uur werken.. Bedankt voor jullie goede tips :D en een fijne dag nog!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    lynn en narcis : Werk ze !

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er ook weer vandoor :)

Zometeen afspraak bij hypotheekadviseur over of we hypotheek mogen verhogen voor een grote uitbouw beneden :-D

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Suc6 kristel !

Ben er ook vandoor !

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo kletskousen :p
    Even 6 pagina's in een paar uur tijd.
    En precies allemaal weggaan als ik online kom he :)

Welkom aan de dames die ik nog niet ken :D
    Binnenkort eens even een NOD lijstje maken, dan is er wat meer overzicht (of ben ik gewoon lijstjes gek? :) )

Sterretje: wat deed je ovu test vandaag?
    Of heb ik er in die 6 pagina's overheen gelezen? ;)
    Als je ovu test positief is en je niet zeker weet of het nu je ei is of toch nog van je zwangerschap, dan kan je altijd een zw test doen he, dan weet je het zeker!

Kristel: spannend!
    Jij kan echt niet wachten met testen he :)
    Nu al testen zal bij mij echt nog niks uitmaken volgens mij. Als ik al zo weinig lh aanmaak dat mn ovu testen niet eens positief worden, dan zal ik vast ook weinig hcg aanmaken.
    En de angst dat het niet goed gaat blijf je houden volgens mij.
    Ik zal ook pas kunnen rusten wanneer ik een kloppend hartje zie op een echo! En dan nog zal ik angst blijven houden dat het niet goed gaat denk...

Lynn: erg he die paniekaanvallen.
    Ik merk dat ik nu ook weer wat angstiger word sinds ik gestopt ben met de pil. Hormonen hebben veel invloed erop he.
    Waar ga je ook alweer naartoe met vakantie?
    Ik gok dat je oxa's hebt gehad van de dokter?
    Zeer verslavend idd.
    Maar wanneer je nu niet zwanger bent kan je ze gewoon gebruiken tot aan de vakantie zonder ook maar enige schade aan een kindje toe te brengen.
    Hoop dat je er nooit meer 1 krijgt!

Ik word gek van mezelf!
    Ik denk de hele tijd dat het niet gelukt is en dan weer wel.
    Mn man denkt dat we zwanger zijn en gaf gisteravond zelfs een kusje op mn buik (zooo schattig :D )
    Maar ik weet het gewoon niet!
    Voel enkel maar wat bij mn baarmoeder, maar verder geen dingen die erop wijzen ofso.
    En wil pas de 15e testen (dan is het vaderdag Kristel :) )
    Vreselijk onzeker dus :(

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,

Jullie zijn super maar ik stop er mee!
    Ga niet meer proberen zwanger te worden voorlopig!
    Misschien tot ooit!

Groetjes eva en veel succes met zwanger worden allemaal...

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nog steeds geen vertrouwen in je lichaam Eva? :(
    Sterkte meis en ik hoop dat wanneer jullie er weer voor gaan heel snel en gezond zwanger mogen zijn!
    Dikke digiknuf voor jou!

((((Eva))))

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Zo dit gaat allemaal wel erg snel, ik heb het niet allemaal terug gelezen, maar ik zag wel staan dat iemand vroeg of ik deze maand mijn ei ging zoeken en dat ga ik niet doen. Ik heb en tijd ovulatietesten gebruikt en mijn temperatuur bijgehouden, maar dat had beide helaas geen effect. ik wacht dus nu maar rustig af wat de gyn zegt.

Nou kristel ik hoop dat het goed gaat deze keer. Ik zal voor je duimen.

Eva het beste meid!

Deel Deze Pagina