Ik heb geen idee hoe groot een goed teken is. Ben er nog niet helemaal in thuis... Elke 3 dagen! Dat kost veel tijd zeg!
Hey meiden, Waarom kletsen jullie zo veel? Wilde even laten weten dat hier alles goed gaat, nog steeds niet zeker wanneer mn ei nou geweest is (als ik die al gehad heb ) maar dat merk ik wel weer als ik ongesteld wordt Denk zelf (als ie geweest is) dat ie op dag 19 was, dus zometeen even banner op 32 dagen zetten.. (nog NOOIT cyclus langer dan 28 dagen gehad) Zal mn NOD ook even veranderen op de lijst... Ik ga er maar gewoon even vanuit dat ei op dag 19 geweest is dus.. Verder blijf ik het druk houden en wil ik niet al te veel bezig zijn met het zwanger worden dus daarom ben ik nog steeds niet heel vaak hier. Dat jullie het even weten! Zodra ik weer tijd heb of wat byzonders te melden heb dan horen jullie het! *duimt voor heel veel roze zsm*
Hey kunnen we niet een the a-team stunt uit halen voor dreamer Net als BA die niet durft te vliegen. Nee dat is wel jammer.. maar als t gezellig is wordt het niet de laatste meeting. Ik wil in ieder geval al heel lang naar fright night, maar mn vriend vind t niets. Maar t maakt niet zo erg uit voor mij
wij gaan in okt naar MovieWorld...dan is het halloween...dat is nu een soort reuni... elk jaar gaan we in okt daarheen met een hele grote groep.. we hebben er echt weer zin in... alleen mss kan ik dan bijna nergens meer in... en dan weten me ouders natuurlijk allang genoeg...
Zwangeren 20 juli: Romytamara, 6e ronde ZWANGER, uitgerekend 22 maart 2009 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 NOD lijst September 11: Daisy1986, 12e ronde 12: MyPrecious, 1e ronde 12: Naliey, 11e ronde 17: Sterretje08, 4e ronde 18: Linda85, 6e ronde 24: Lala87 24: Meisje87, 3e ronde 25: Dreamer83, 5e ronde 26: Bos, 7e ronde 30: Kristel86, 9e ronde Oktober 01: Matta1986, 1e ronde 01: Celinaaa, 2e ronde 01: Agneta, 2e ronde met Clomid 02: DesSa, 17e ronde 02: Ryanne, 10e ronde, 1e met Clomid 03: Debby86, 1e ronde 05: Saskia1982, 1e ronde 06: Sammie88, 4e ronde 09: Suusje23, 1e ronde 10: Mac, 3e ronde 18: Wendyvanliemde, 6e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Zo, NOD nu dus 5 dagen verplaatst van 25 naar 30 september... Maarja, of het een goeie NOD is? Ik vraag het me af Klotezooi... Stop ik met vitaminepillen vanwege de onderzoeken bij de internist, gaat me hele cyclus ineens naar de klote Nou, slaap lekker alvast voor straks allemaal en ik spreek jullie gauw weer! x
jha...me pa breekt gelijk me beide benen... elke x zeggen ze *je bent te jong je moet nog niet aan kinderen beginnen en je moet eerst vast werk hebben bla bla bla... maar ik heb zoiets we willen nu kinderen en niet pas over 5 jaar... ik ben toen uit huis gegaan omdat ik elke dag ruzie had met ze (ook mijn schuld) nu is het contact weer goed...maar als ik het ze vertel ben ik bang voor hun reactie...toen ik ze vertelde over de mk kreeg ik gelijk een preek...blablabla... uiteindelijk zullen ze het wel leuk vinden...maar ik ben bang voor de reactie...
Jeetje, dat klinkt net als mijn situatie! Ben op mijn 18e op mezelf gaan wonen omdat ik elke dag ruzie had. Nu is het contact ook weer goed. Mijn ouders vinden ook dat ik eerst moet werken enzo, maar wij willen het ook gewoon graag. En daarom kies ik ook gewoon voor ons! Maar als een mk gehad! Bah, wat vervelend Is dat lang geleden?
Is toch jullie keuze.. Heb je geen vast werk? Mijn ouders zouden juist blij zijn. Mn moeder weet volgens mij zeker dat we snel zwanger zijn, ze is al bezig met babykleertjes en speelgoed maken etc. Maar ze doet astrologie, misschien staat t in de sterren
Nou meisje, dan mag ze mijn sterren wel lezen Ik studeer nog. Begin in november bij mijn nieuwe werk. 16 u per week via uitzendbureau. Ben net gestopt bij mijn oude baantje. Ik hoop voor je dat je moeder gelijk heeft!
Ey ladies, weer lekker aan de klep zie ik! Ben 3 kwartier bezig om bij te lezen, haha! Hier nog steeds geen ongi... Net uit mn werk vast ff getest, maar was neg... Moet tuurlijk eigenlijk 's ochtends, maar we konden ni meer wachten! Ben hele dag al zo zenuwachtig! Ben nu aant twijfelen of k nu morgenochtend of zat. ochtend zal testen... T lijkt erop dat die meeting er toch echt gaat komen he! Leuk! Maar die fright night lijkt mij eerlijk gezegd niks... Sorry, maar ben niet zo'n held! En misschien wel leuk om t n beetje dichtbij Dreamer te houden, ook n beetje dichterbij voor de meiden uit t zuiden?... Liefs...
Hey Linda, in ieder geval fijn dat de ongi er nog niet is! Ik snap wel dat je nu nog ging testen. Het is ook zo spannend Heb je dure tests? Anders kun je ook morgen en zat. doen.. Ik gebruik de tests van matcare. 9 voor 15 euro. Dat vind ik niet echt duur en vind het daarom ook minder erg om wat vaker te testen... liefs
ik ben ook op me 18e bij me vriend gaan wonen... nu is het contact gelukkig weer goed. het was volgens mij de 4e ronde... wij doen ook gewoon wat wij willen omdat zij niet meer de baas over me zijn...maar het blijven toch je ouders en trek je het je toch aan...
Ja klopt, goedkeuring van je ouders is wel prettig. Mijn ouders weten niet dat ik graag zwanger wil worden. Maar ik denk dat na de eerste schok hun houding wel zal veranderen. Uiteindelijk zwicht iedereen als ze de baby zien..
nee heb "nog" geen vast werk... bij de miniwinkel (in het ziekenhuis) raakte ik overspannen door mijn collega... daarna bij de zeeman raakte ik ook overspannen door "alle" collega's en nu werk ik bij de schlecker (partime) daar is 1 collega die een hekel heeft aan mij (gelukkig maar een oproepkracht) dus daar zou ik wel willen blijven...en ze zijn heel positief over mij dus dat komt helemaal goed...
wie gaan er dan allemaal mee? mij maakt het echt niet uit waarheen. maar het zou wel leuk voor dreamer zijn als ze meekan
Ik ga niet mee.. Komt uit Leeuwarden dus is sowieso een flink stuk reizen. En momenteel erg druk met studie :S Wel leuk, die meeting!