Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Hoe gaat het hier?

Hier gaat wel weet nog steeds niet of mijn ei al geweest is....
    Verlies nog steeds hele dikke doorzichtige slierten met roze er doorheen....
    Temp was niet echt gestegen...

We hebben 4 dagen achter elkaar geklust en slaan vandaag over....

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey sammie. hier alles prima op een negatieve test na maar was ook te vroeg weet het.....

verlies je wel vaker die slierten met roze erdoor? klinkt nogal apart namelijk.
    jullie zijn druk aan de klus geweest haha

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Had het vorige maand ook...

4. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    spannend hoor dames, die testen! hoop dat het snel bij iedereen raak is. Doen jullie nog iets bijzonders om het te laten lukken? bijvoorbeeld na het klussen je benen in de lucht ofzo? hihi ik denk dat ik alles ga proberen ;) acrobatiek na het klussen in plaats van tijdens whoeha

ik heb een gevoel in mijn onderbuik en ik denk dat ik vanavond of morgen mijn laatste pilong. krijg. Daarna gaat het avontuur beginnen, duurt nog ff dus ;) maar goed, aangezien mijn man al een kindje heeft verwekt (al was dat 10 jaar geleden) ik weet iig dat het niet aan hem ligt ;)

ben op mijn werk dus ga gauw verder wat verslaven is dit zeg

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey nou ja die benen in de lucht kun je allicht proberen alhoewel ik denk dat het weinig helpt maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk haha.

je man is wel een stukje ouder dan of niet? of mag ik dat niet vragen :oops:

werkse nog

6. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoi Dames

Voor de meiden die het willen weten.. Ik ben net terug van de gyn... Gewoon een gesprek over Tycho gehad.. Dat alles goed is en over dat we nu al vanaf feb 07 bezig zijn... Mijn cyclus bekeken en die zag er vrij netjes uit... Zonder verdere vragen over familiedingen problemen bij bevallingen zei die we maken een nieuwe afspraak voor bij de fertilliteitarts.. Die gaat je cyclus controleren en mag dus de 22e terugkomen.. Ook moet Sjoerd dan zaad inleveren,, Dat was het wel zon beetje haha... En als ik iets vergeet dan weet bos of eva het wel.. Dan hoor ik het wel..

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey meis...okeej das al een begin toch? en wat zei sjoerd dat hij in een potje mag spugen?hihi

Nou de 22 oktober? dat duurd nog wel even toch? ik ga voor je duimen dat het allemaal niet meer nodig is! ;)

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja lucky number 7 heeft het bij mij ook gedaan!

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben bang dat mijn ongi er nu aan zit te komen. heb sinds vanochtend last van mijn rug. heb ik vaak als ik ongi ben/word.

ga nu uit van het negatieve.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden :)
    Hier ben ik weer eventjes!

Hoe gaat het met jullie?

Hier nog steeds onzekerheid wat betreft mn cyclus, maar ik ga me er alvast niet druk om maken. Ik zie wel wanneer ik ongesteld word! Heel eerlijk gezegd vind ik het wel even lekker dat ik die stress om mn cyclus niet heb, ik denk er vrijwel niet aan :)

Verder een brief gekregen van het ziekenhuis, ze hebben gewoon zomaar mijn afspraak bij de internist een week verder verplaatst :-o Nog een week langer wachten! :( Maarja, ik bel ze vandaag of mrogen even erover want ik vind het een beetje asociaal dat ze zomaar een afspraak verzetten zonder even na te vragen oid :( Plus ik maak me al genoeg zorgen over de uitslagen en nu moet ik zomaar ineens weer een week extra wachten... Poeperds!

Zo dat was het weer voor vandaag ^^

@Bos, zag dat je al getest had, maar het kan echt nog alle kanten op hoor :) Een test kan zomaar van de ene op de andere dag positief worden :) Ik duim voor je!

@Dessa: Fijn dat je doorgestuurd word, toch? :) Jammergenoeg moet je alleen zo lang wachten...

@Sammie: Gek hoor dat je zo ineens tussendoor van die roze slierten hebt... Misschien eens aan de huisarts navragen hoe dat kan en wat het precies kan zijn?

@Lynn: Hey meid :) Hoe gaat het met je?

@All: Heb alleen de laatste pagina even doorgelezen, 50 pagina's teruglezen is me namelijk een beetje te veel van het goede ;)

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    wil even zeggen dat ik het lief vind dat jullie allemaal positief blijven voor me.

dikke knuffel voor jullie

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Het zijn geen kleine slierten...
    Het is even lang als een ....... sperzieboon en ook zo dik...dan heel erg doorzichtig en rozig.... dus zeg maar
    rozig doorzichtig :smile:....

Alleen als ik net wakker ben is het zo groot de rest van de dag verlies ik kleine wittig sliertjes met roze en soms wat doorzichtig...

13. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Hoi Lyn..

Ja Sjoerd was niet te genieten vanochtend haha.. De zenuwen speelde te hoog op.. Hij zegt ik trek mezelf wel een keer af hoor haha..

Net trouwens ook met de dokter gebeld en in de plas zit nog steeds bloed.. Ze gaat overleggen en belt me later in de middag terug :(! Dus nog even geduld..

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sammie: Hmm, het klinkt best vreemd, maar misschien is het wel een aankondiging van je eisprong? Dat bij jou dat vruchtbare slijm zo eruit ziet?
    Iig, als je je zorgen erom maakt, gewoon je huisarts even navragen he :)

@All: Ik heb trouwens sinds een week van die multivitamines speciaal voor ongemakken rondom je cyclus en het lijkt te werken... Normaal na eisprong meteen last van allerlei krampjes en pijntjes en weetikveel wat nog meer, maar nu dus niet.
    Maarja, voor hetzelfde geld heb ik geen eisprong gehad of geen goeie :p Alles ging zo raar deze keer wat betreft mn ei!
    Het zou ook een regelmatige cyclus bevorderen..
    Misschien een tip voor sommige meiden hier :)
    Plus het zou een zwangerschap bevorderen..
    (het zijn geen echte multivitamines zoals zwanger worden pillen ofzo hoor waar dus foliumzuur ed in zit, dat zit hier niet in)

15. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ryanne als het goed is is mijn ei dit weekend geweest.

@ bos ik hoef niet terug te komen pas als ik ongi wordt dan moet ik bellen. hopen dat ik niet ongi wordt.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoop het ook niet voor je

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dessa: alleen een gesprek dus?
    Balen dat je nu weer een maand moet wachten zeg!
    Ik ben een beetje bang dat het bij ons ook alleen praten zal worden :(
    Je hoopt toch dat er meteen aktie ondernomen wordt, toch?
    Balen ook dat er nog bloed in je urine zit zeg!
    Heb je ook nog veel pijn dan?

@Kristel: klinkt goed zo die vitamines!
    Hoop dat het daardoor komt en niet door een slecht ei natuurlijk.

Ehh over beenkramp: mn zusje kreeg het aan het einde van de zwangerschap (nee het is geen vroege kwaal, dus als je het nu hebt zegt het helaas niks!)
    Vooral snachts.
    Logisch ook, want dan beweeg je niet en krijgen je benen het minste zuurstof.

Over borstvoeding: ik wil het misschien proberen.
    Ben er nog niet over uit.
    Mn zusje kon het niet en haar kindje is kerngezond, dus daarom zou ik het niet laten iig.

Ik heb vandaag wel getest, maar negatief.
    Zit ook pas op 10 dpo natuurlijk :p
    Maar je weet het nooit he! :)

Ik las dat je 100 testen kon bestellen voor nog geen 23 euro, dus misschien ga ik dat wel doen.
    Dan is het écht niet erg om al vanaf 6 dpo te gaan testen ofso :)

Mn B12 is goed en mn foliumzuur iets te hoog, maar dat is niet erg.
    Verder was alles een beetje te hoog of te laag, maar niks extreems :D
    Dus verder ben ik gezond verklaard :p
    Nu 3 oktober bloed prikken en dan 10 oktober naar de Gyn en naar de Internist.
    Ben benieuwd!

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Gelukkig is alles verder goed!
    En nu maar afwachten voor de internist en gyn... hoop dat de tijd snel gaat!

:eek: Maar waar zag jij dat staan 100 testen voor 23 euro?
    Waar kan je die bestellen dan? O:)

19. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    @dreamer... Jaa alleen gesprek maar over het algemeen vind ik het niet erg.. We hebben deze maand geen kans gekregen ivm de blaasontsteking.. Heb mezelf beloofd om deze maand ovutesten te gaan halen en gewoon lekker door te klussen.. Mijn blaasonsteking tjah heb rugpijn bij mijn flanken zeg maar.. nieren? Ik weet het niet de dokter belt terug vandaag nog..

... FF teruglezen nu :)

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    rustig hier he. is iedereen aan het werk...

Deel Deze Pagina