heey meiden! weer ff een vraagje, gister al gevraagd over de kruidvat ovu testen hoor er hele verschillende verhalen over.Nromaal gebruik ik dei van babyboomshop, maar die waren op dus dacht ff snel anderen halen! Die vam babyboomschop geven als ik niet in mijn vurchbare dagen zit haast geen streepje aan of heeeel erg licht! en gister was die streep erg duidelijk! nu net ovu test van kruidvat en die was vet positief! controle streep is zelfs donkerder dan te test streep! MOet ik er nou van uitgaan dat ik nu het meest vruchtbaar ben? ik voel het wel in mijn lies en heb ook last van "slijm"... en vorgie maand had ik 2x posi ovu test.. over hoeveel dagen heb ik nu mijn nod? vorige maand ging mijn temp pas 2 dagen later omhoog moet ik rekenen als me temp omhoog is gegaan of? bedankt alsvast xxx
Ik heb er niet zo veel verstand van.. Ik deed altijd als ik mijn temperatuur zag.. als deze gestegen was rekende ik 14 dagen vanaf de eerste dag dat hij hoog was. Maar als je zo rekent moet je dus op dag 14 je nod hebben. volgens mij.. omdat je je ei die dag daarvoor had.
Ik zou de komende week gewoon goed klussen Want die van de kruidvat kan nog wel een weekje positief geven. Maar als je ook tempt: de dag van je laagste temp is meestal je eisprong. En als je temp langzaam omhoog gaat kan t ook nog de dag na je laagste temp zijn. Als je je temps invult bij FF krijg je trouwens automatisch te zien wanneer je ei is geweest.
Hey allemaal Ik ben even niet in de mood om alles bij te lezen, dus bij deze alvast sorry dat ik niet persoonlijk reageer! @Degenen die getest hebben: Die testen moeten heel snel positief worden, dat beveel ik! @Degenen die nog gaan testen: Daarvoor beveel ik ook positieve testen! @All: Hoe gaat t met jullie allemaal? Hier gaat t op zich wel ietsje beter weer.. Het bloeden en de pijn is vandaag gelukkig een stuk minder! En ik heb eindelijk na 1,5 week weer eens normaal kunnen slapen! Heb lekker tot 12 uur op bed gelegen Verder heb ik mijn Persona helemaal uitgezet, even helemaal geen zin meer zin! Ik heb van Sensitest nieuwe ovulatietesten besteld, dipsticks, en daar hou ik het voorlopig even bij. Al is het maar om te zien of mijn cyclus wel normaal is na die miskramen steeds bijv. Ik wil ook gewoon blijven gaan voor een kindje, geen pauze voor ons dus. Ik ben namelijk bang voor spijt achteraf als we nu een pauze zouden nemen. Spijt op de manier van: 'wat als deze maand nu de maand is dat ik zwanger word en het wél goed mag gaan?!' Dan loop ik die kans mis als we nu een pauze nemen.. Snappen julle t een beetje? Verder ga ik wel rustig aan doen met alles.. Ik wil er niet meer zo'n druk op leggen als de afgelopen maanden... Ook wat betreft testen, ik ga deze keer heel erg mn best doen om te wachten tot mn NOD. Dus als jullie mij daarbij willen steunen, graag!
Hey Kristel. Wat fijn om te horen dat het iets beter met je gaat. En heel verstandig om toch ovutesten te gebruiken om te kijken of je cyclus snel weer op orde is.. En wij zullen je zeker steunen om voortaan te wachten tot je NOD. Hier een hoge temp, heeel veel steekjes, geen ongie en nog niet getest.. Spannend dus..
@ Kristel...ik snap wat je bedoelt meid! @ Debora...vind het voor jou erg spannend hoor...je voelt hetzelfde als ik voelde bij mijn zwangerscahp!
Debora, spannend! Wanneer wil je gaan testen? Morgen? En je weet t he, een positieve test is een bevel van mij Dus stel me niet teleur
Zo,het huishouden is ook weer gedaan. Heb trouwens een paar foto's geplaatst in mijn foto album van de babykamer.
Haha ik wil denk ik wachten tot zaterdag, Tenminste als ik dat volhoud. Dan is mijn langste cyclus voorbij. Maar volgens mij had ik gisteren of vandaag eigenlijk mijn NOD..
@Sammie: Welkom hier Mooie babykamer trouwens! Alleen vraag ik me af: Doet t je geen pijn als je die kamer ziet? Omdat jullie nog geen kindje hebben.... Ik heb laatst al de paar kleertjes die we hadden gekocht tijdens mn 1e zwangerschap in een zak achterin de kast gegooid, gewoon omdat het me te veel pijn doet als ik ze zie... Ik denk dat ik helemaal naar de kl*te zou gaan als wij al een babykamer hadden gehad..
Ik had trouwens een pendel aangevraagd bij caruli.. Afgelopen donderdag ofzo al.. nog niks gehad. Duurt wel erg lang..
@ Kristel, Nee geen moeite mee om de kamer te zien. Wil namelijk al een tijd een kleine maar ben pas gestopt met de pil omdat er geen ruimte was in het vorige huis (2 kamer woning). De meubels heb ik pas gehad van een kennis en wou ze toch wel in elkaar hebben staan zodat ik wist of alles er wel bij zou zitten en of ik er nog iets aan moest doen. En dan is het zo leuk om te zien dat je het niet meer uit elkaar wilt halen...
ja de pendels kunnen soms lang duren. Bij mij mij heeft t ook 2 weken ofzo geduurd voordat Caruli antwoord terug stuurde. Maarja, ze krijgen ook heeeeeel veel aanvragen per dag he
Het valt me trouwens wel heel erg op dat Lautje bij iedereen Juli 2008 pendelt! Ik heb eigenlijk nog niemand gezien waarbij ze anders gependelt had
Ik wil geen pendels aanvragen. Veel te bang dat eruit komt dat ik pas volgend jaar zwanger zou raken of erger nog .. helemaal niet! Ik ben vroeger wel gependeld door mn moeder, maar we zijn het papiertje kwijt! En het rare is .. voor mn 2 nichtjes weet ik de uitkomst nog wel, maar voor mij niet Die voor mn nichtje is al niet uitgekomen trouwens, die zou 4 jongens krijgen en ze heeft de 8e een meisje gekregen Dus ik weet dat pendels toch niks zeggen, maar goed, een negatieve pendel zou me toch van slag krijgen
ik heb in december al laten pendelen. kwam toen 2 keer juli uit.. jeetje wat schok ik mij dood.. maar wat gaat de tijd toch snel en nog niet zwanger