En ik hoop toch echt dat lautje gelijk heeft hoor! haha Ze heeft bij mij trouwens geen maand gezegd. Alleen je bent nu wanger van een meisje...
Ik geloof ook niet echt in dat pendelen...word er gezegt wanneer je zwanger word, verheug je je erop en dan duurt het veel langer...
Ik ben eigenlijk meer als Natassie.. Ben er wel in geinteresseerd.. wil graag weten of het klopt. Maar ik zou er nooit van uit gaan dat het klopt.
Sammie, ik zie dat jij ook net gestopt bent met de pil. Weet je wanneer je ei is geweest? Anders zou ik wat langer tussen de testen laten zitten dan 2 dagen, want het kan wel eens lang duren voordat je ongi wordt na de pil namelijk.
Weet niet wanneer mijn ei is geweest, heb wel 29 en 30 mei buikpijn gehad. Het weekend van 31 mei een klein beetje bruine afscheiding gehad. (ongeveer 1 streepje over de hele dag).
Afgelopen maandag had ik wel het gevoel dat ik ongi ging worden had buikpijn aan beide kanten die ik normaal tijdens de ongi ook had alleen de volgende dag was ineens de pijn verdwenen, en dat had ik nog nooit gehad. Heb ook hele erge witte afscheiding sinds maandag.
Bij hebben tot nu toe alle pendels gelijk gehad maarja, bij mij is dat ook niet zo moeilijk, ben vanaf maart/april elke maand zwanger geweest
is het bij jullie ook van dat klote weer? hier giet het al de hele dag blleeehh raak je depri van.. blij dat ik dinsdag naar de 30 graden zon gaat het mag hier dan flink regenen
haha dan hoop ik even dat het hier ook lekker weer is Heb net stiekem even naar een zwangerschapsbanner gekeken.. Wordt nu wel heeeeeeeel erg zenuwachtig.. weet niet of ik het nog trek tot zaterdag hoor
Hier is het ook al van dat kl*teweer! Heb net trouwens zelf maar even gebeld naar de gynaecoloog en heb 4 juli een afspraak.... Voor volgende week donderdag ging niet meer lukken (dan gaan wij op vakantie) dus nu is het meteen de dag nadat we terugkomen van vakantie. Verder heb ik de huisarts weer even gebeld om te vragen hoe het zit met een inwendige echo, daar word ik vandaag of morgen nog over terug gebeld. Als ik die ga krijgen dan zal het wel nog voor onze vakantie gebeuren, dat zei de meid die ik aan de telefoon had toen ik belde voor de gynaecoloog. Daar kunnen ze namelijk niet zo lang mee wachten. Als mijn baarmoeder niet helemaal schoon is kan het ook nog komen dat daardoor de zwangerschappen mislukken.... Dus het is nog steeds afwachten allemaal, pffffff!
wachten duurt lang he kristel bleeehhhh erg vervelend altijd.. debora spannend zeg dan ga je morgen toch teste
Als je nog niet helemaal schoon was had je dat al wel gevoeld volgens mij. Een vriendin van me had er nog wat zitten en die bleef pijn houden en vloeien. Dus denk dat je toch wel schoon bent geweest na de vorige 2 keren. Wel fijn dat het even nagekeken wordt, zekerheid voor alles!
maar kan ook iets kleins zijn blijven hangen en dat merk je niet volgens mij... ik weet het ook niet daarom heb ik gekozen voor een curretage ipv pillen enz.. wou het niet live mee maken zal maar zeggen... ladies nog 2 uurtjes dan hebben we vriendje en ik lekker vakantie met het gezin zalig dan lekker naar turkije hup stiefpapa mama en sussie ook mee zalig
@Dreamer: Tja, het kan, ik hoop ook dat het gewoon schoon is! maargoed, buikpijn heb ik eigenlijk bijna elke dag, al jaren (darmprolemen), dus wat dat betreft voel ik veel pijn niet meer bewust... Alleen als het echt heeeeel erg pijn doet... Maar bij alle vmk's heb ik achteraf gezien veel minder bloed gezien dan bij normale menstruaties, en daar maak ik me zorgen om... De eerste keer was heeel weinig, 2e keer al meer, en nu leek t ook weer meer te zijn, maar zit nu op dag 3 en t is bijna weg al! Dat snap ik dus echt niet. Normaal duurt een menstruatie zeker 6 dagen bij mij en dan heb ik de eerste 4 dagen heel veel bloedverlies. Nu is t met 2 dagen al voorbij weer Ik snap het gewoon niet en maak me er zorgen om, dus ik eis gewoon van de huisarts dat t nagekeken wordt. Het zal me eigenlijk worst wezen wat hij vindt Wat dat betreft ben ik gewoon makkelijk hoor, ik maak me er zorgen om en kan hij me met woorden niet geruststellen, dan moet er wat gedaan worden. Daar is hij dokter voor en daar betaal ik mijn verzekering voor elke maand
Ik had altijd (met de pil he, want slikte toen de pil) ongi's van 6-8 dagen. Na mn mk was ik 2 dagen keihard aan het bloeden en de 3e dag was het al zo goed als over. Dus net als jou. Vond het toen ook al heel raar, maar blijkbaar gaat het dus zo? Hoop echt voor je dat alles schoon is, want op een curretage voor je vakantie zit je echt niet te wachten. Lekker Natas! Flink genieten hoor
Dreamer: natuurlijk, het kan zijn dat t al schoon is van binnen hoor, maar ik heb tijdens mijn pilperiode ook periodes gehad dat ik niet aan de pil was omdat ik veel klachten kreeg door de pil. Mijn ongi's zijn altijd heel heftig geweest, en had ook altijd heel veel pijn. Dat was voor mij toen de reden om met de pil te beginnen. Mijn ongi's waren door de pil een stuk minder heftig en veel korter. Daarom heb ik het idee dat er iets niet klopt, omdat zonder pil mijn ongi's veel heftiger zijn...