Dreamer, Klik de link maar eens aan kan je me kaartje zien... Heb de hele tijd het gevoel ongi te worden...
Haai all, Gatver wat een gedoe allemaal die cycles! Geloof dat die van mij ook echt in de war is :s.. vanaf maandag al last van mijn onderbuiik.. heel vervelend.. @sammie.. Ik heb heb zulke koude voeten en handen weer! Heb alweer een panty onder mijn broek aan en s ochtends handschoenen.. het is gewoon vreselijk.. Hoe gaat het verder met iedereeen.?
@ kristel....lees van alles bij jou joh...balen va ald dat gedoe elke keer...bleh :S Ik bereid me voor op een zwangerschap...heb een goede cyclus eindelijk...dus nu ben ik er klaar mee....inmiddels ook 13 maand bezig en 15 zonder iets sex...dus nu is het er wel tijd voor...Net zoals bij vele van jullie!
ze zeggen altijd als j het harstikke koud hebt, dat je dan naakt moet gaan slapen :s... Nou k overleef dat niet..:S... Sammie heb je al een electrische deken geprobeerd, waren ergens in de aanbieding weet niet meer waar...Mannetje komt zo thuis :d.. na ja over een paar uur!
@Eva: Het wordt idd eens tijd dat jij gauw een mooie buik gaat krijgen met een gezond beeb erin! @Matta: een electrische deken, dat ik daar niet aan gedacht had Die heb ik zelf ook en is echt heel lekker! Ik heb er 25 euro voor betaald bij de Media markt.. @All: Ik heb net eens voor mezelf gependeld voor de lol en de pendel zegt dat ik nu zwanger ben van een jongetje Nou we zullen het zien over een paar dagen!
@Samsam: ik heb ook ongi pijnen bij mn ei, dus kan prima je ei zijn @Kristel: ben benieuwd Hier nog steeds geen ongi. Had t nu toch al wel verwacht Ben aan het zoeken voor een leuk boek over zwanger worden/zijn. Zie wel 1000 boeken erover, maar allemaal info boeken en dat zoek ik niet. Hoop nog wat leuks tegen te komen. Als iemand nog een tip heeft?
@ kris is ben beniewud meis...hoop dat je een mooi beebje in je buik hebt en dat het nu goed blijft zitten! Hoe is het eigenlijk met je B12?
Hallo allemaal! Hier lekker weer klaar voor vandaag met werken heerlijk! Hoe si het met iedereen? @eva, tijd geleden dat ik je gezien heb meis!] Hoe is het met je? @kristel, bijna testen meis nog een paar dagen maar, hoe voel je je deze maand? Enigzins zwanger? Mag ik over 8 weken een lachtende beeb op de echo foto van je komen bekijken? @dreamer, meis hoe is het vandaag, heb niet terug gelezen, maar zie je banner op dag 1 staan? Lage temp?
Nog niet ongi, maar de banner kent geen overtijd Mn temp was wel lager, maar zit tot nu toe nog in ronde 5. Ik hou het dus spannend
@Dreamer: Ik heb een tijdje geleden het boek 'als zwanger worden niet vanzelf gaat' gekocht. Maargoed, dat is ook weer een infoboek, dus weet niet zeker of je er wat aan hebt Verder lees ik eigenlijk geen boeken over zwanger worden/zijn, heb alleen de eerste keer dat ik zwanger was een boek gekocht 'je zwangerschap week voor week' maar die heb ik niet meer aangeraak sinds het fout gegaan is.. Ik wil ook eigenlijk geen boeken erover lezen, gewoon omdat ik dan weer te veel bezig ben ermee, snap je? Dus buiten deze 2 boeken om kan ik je niet verder helpen @Eva: Mijn B12 was laatst spontaan omhoog gegaan Van 155 naar 191.. Maar ik snap niet hoe dat kon gebeuren, ik ben namelijk gestopt met alle multivitamines (ook de zwanger worden pillen) want overal zat dus B12 in en i kwas bang dat de waarde gecamoufleerd werd door de pillen... En je zou dus verwachten dat de waarde gezakt zou zijn, maar niet dus.. Het is dus even afwachten wat de internist erover zegt 7 oktober. Ik zal waarschijnlijk nog steeds spuiten krijgen, maarja, afwachten dus Ik zie trouwens dat je 21 november al gaat trouwen, precies 2 weken na mij :-D Hebben jullie alles al geregeld ervoor? @Sterretje: Of ik me zwanger voel? Ik weet het echt niet Ik voel me iig wel heel anders dan alle andere maanden! Ik heb altijd vanaf mn eisprong klachten en nu ben ik gewoon tot eergisteren klachtvrij geweest Het enige wat ik nu heb zijn krampjes in mn baarmoeder (en ik heb t ijskoud en ben moe steeds), maar mijn hele cyclus is vreemd deze keer, dus ik kan er weinig over zeggen eigenlijk Ik denk trouwens dat ik vanaf morgen al ga testen hoor, ik weet echt niet wanneer mijn ei nu precies geweest is en heb mn banner ook maar gewoon op 32 gezet, maar voor hetzelfde geld is mn cyclus gewoon 28 of 29 dagen... Hoe gaat het met jou?
Ja info boeken vind ik nu ook niet leuk idd. Maar meer de boeken van shopaholic enzo, gewoon de verhalen zeg maar. Mag ook fictief zijn, als het maar leuk is om te lezen Was je foliumzuur ook te laag trouwens? Die 2 hebben toch een wisselwerking? Want je kreeg nu veel foliumzuur binnen he (los foliumzuur, in je vitamines nog foliumzuur en in je eten) Nu krijg je dus veel minder foliumzuur binnen, dus misschien dat daardoor je b12 de kans kreeg om te stijgen? Geen idee of het zo werkt hoor, maar die 2 kunnen natuurlijk met elkaar in verband staan.
@Dreamer: Ik zat zelf ook al aan zoiets te denken idd, want foliumzuur en B12 werken heel nauw samen... Ik weet alleen niet wat mijn foliumzuurwaarde was de eerste keer (toen b12 155 was) er is toen namelijk niet op foliumzuur geprikt.. Deze keer wel, maar die waarde heb ik niet opgevraagd, heb ik helemaal niet aan gedacht ook Maargoed, ik wacht gewoon lekker af hoe het zal gaan bij de internist en ik hoor dan wel hoe of wat.. Ik wil me ook hier niet zo mee bezig houden, eigenlijk hou ik me nergens meer echt mee bezig wat betreft gezondheid of zwanger worden... Ik zie allemaal hoe het gaat lopen Wat betreft fictieve boeken over zwanger worden/zijn, die lees ik eigenlijk ook niet Dus ik kan je alsnog niet verder helpen...
@kristel, gewoon testen dan morgen hoor, geeft vaak wel rust ook, of natuurlijk een posi test eindelijk weer eens! Soms is geen klachten hebben misschien wel het beste ook, ik g heel hard voor je duimen morgen dat je weer roze mag, kun je je boeken ook weer te voorschijn halen! Met mij gaat het de ene keer wat beter dan de andere keer, vandaag voel ik me iig super gelukkig! Had gister echt een rot dag, dus vind het heerlijk om me beter te voelen Heb nog steeds last van mijn buik na die curretgae, dus over 2 weken ff een extra check bij de gyn nog, dan gelijk ff me zorgen bespreken daar! Verder voel ik me lichamelijk prima, nu alleen nog een zwanger lichaam Verder gaat opeens iedereen hier in mijn omgeving beginnen met zwanger worden, en zelfs al zwanger zijn, en maakik me nogal druk omdat iedereen door mijn zwangerschap eigenlijk er over na is gaan denken, en heb ik steeds de gedachte dat zij straks allemaal zwanger zijn en wij nog steeds moeten wachten Die gedachte doet me heel veel pijn op t moment, maar wil er maar niet te veel aan denken Dus probeer nu positief te kijken naar de aankomende maand en gewoon elkker ervoor gaan om deze maand wel weer xwanger te mogen worden! @dreamer, hoeveel lager was je temp? Niet onder de coverline? Ga je morgen nog testen, of heb je vandaag al getest toch Vind eht wel spannend nu hoor@ Jij zie gister iets over boeken trouwens die op de shopaholoc boeken leken, welke waren dat? Ik ben nogal een lezer en vind het wel leuk om die boeken misschien te bestellen! Oh ja by the way weer een pendel, en die zegt weer nov! Aparet he
Oh sorry voor al de schrijffouten, was ook zo'n verhaal, heb het eigenlijk niet na gekeken ff meer...
@Sterretje: Hopelijk is er niks aan de hand waardoor je last van je buik hebt.. Misschien is het je baarmoeder wel die protesteert: 'Hallo! Komt er nog wat van met die baby?! Ik ben er klaar voor hoor!' Of iets in die richting Wel erg trouwens hoor, dat heel veel in je omgeving nu ook bezig zijn met zwanger worden.. Aan de ene kant leuk natuurlijk, maar aan de andere kant snap ik je angst heel erg hoor dat zij straks eerder zwanger zijn dan jij.. Maar daar gaan we niet vanuit!
hihi, jij blijft ook zo positief! Ja hartstikke leuk om straks samen zwanger te zijn allemaal natuurlijk! Maar zou het gewoon vreselijk vinden als ze allemaal eerder zwanger dan mij zijn Nu is het er één dat kan ik nog wel hebben, maar als er straks nog meer zwanger raken, dan geloof ik toch niet dat ik nog zo leuk kan reageren Nou ja 5 keer een pendel op nov dit jaar, daar moet toch iets van waarheid inzitten zou je zeggen
@Sterretje: ben blij dat je je vandaag weet beter voelt Apart dat we allebei tegelijk naar de gyn moeten he Mn temp was nog niet onder de coverline. En nee, heb niet getest vandaag Goed he Ik denk dat je het boek: dagboek van een maffe moeder in spe bedoeld? Laura Wolf is de schrijfster. Met zoveel pendels op november zou het toch wel vreemd zijn als je dan niet zwanger raakt he! Maar hoop dat ze het allemaal mis hebben en je in oktober al posi test
Ja grappig he allebei de 10de! Ja dat boek bedoelde ik, lees je ook graag? Maar je temp gaat goed zeg dan, een iets daling hoeft nog neit te betekenen! Je zit nu op dag 26? Hoeveel dpo? Goed dat je niet getest hebt joh! Morgen weer dan? Ben erg benieuwd joh, zou geweldig zijn zo vlak voordat je naar de gyn moet!