Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo heb zojuist het boek besteld!
    Hopelijk van het weekend nog binnen!

Nog meer leuke boeken tips :D

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik lees elke avond voor het slapen gaan een uur ofso.
    Allerlei boeken, van kinder tot horror.
    Hoe dikker hoe beter :p

Ja vandaag is dag 26, 13 dpo.
    Dus gezien de andere rondes zou ik vandaag toch echt ongi moeten worden als het niet raak is.
    Heb zo'n vermoeden dat ik wel ongi ga worden, maar dan pas morgen omdat mn temp pas vandaag lager dan 37 is geworden.
    Maar als ik vandaag/vanacht niet ongi ga worden, dan test ik morgenvroeg weer.

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik doe het ook graag hoor, lekker ff ontspannen, kan zo gerust een uur of wat lezen, soms zelfs te lang hihi

De boeken gaan er dus ook zo snel doorheen, dat ik wel wat nieuwe boeken kan gebruiken!

Ik vind de boeken van Virginia Andrews ook heerlijk om te lezen, lekker zo dik, lekker veel om te lezen!

Je houd het wel spannend hoor met je temp zo!
    Enne niks ongi worden hoor, gewoon lekker een posi test morgen!

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    jeeejj nog meer boekenwormen :d..haha
    Als mijn viendje thuis is, lees ik hem voor.. Klinkt heel kinderachtig. maar hij vind lezen zelf niet zo leuk, maar er naar luisteren vind hij wel leuk.. We zijn nu de serie's van Francine Oomen aan het verslinden..'hoe overleef ik me zelf', we hebben 'overleef ik de brugklas' en 'hoe overleef ik een gebroken hart', ga hem 8ste klassers huilen niet ookk nog voorlezen.. is een heelzielig boek!

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Lekker he dat lezen

Mijn vriend vind lezen ook niets, geloof ook neit dat i het zie zitten om hem voor te lezen!
    Duurt em veel te lang, ik lees veel sneller dan ik praat!

Knap dat je dat kan hoor Matta!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mijn man vind lezen heerlijk :D
    Hij spaart de hele serie van Ludlum boeken.
    En voorlezen mag ik niet doen :)
    Hij vindt mijn boeken niet leuk :)

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    haha, ik vind het zelf ook wel leuk..
    Ben dol op lezen..
    Wil nu graag de andere boeken van laura weisburger (heet ze geloof ik) lezen..
    de schrijfster van the devil wears prada!

8. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik vond het eigenlijk al een wonder, dat hij aan mij vroeg, wil je me voorlzen..haha..
    Vind het wel leuk om te doen, kan ik alsvast oefenen voor later :p..!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hihi, nou ik lees idd liever kinderboeken voor dan!

Op me werk vind ik voorlezen ook erg leuk om te doen

Een gewoon boek lijkt me niets, wil ik veel te snel en ga ik alleen maar struikelen over woorden haha

Ik wil me man wel het boek geven van kluun als ik zwanger ben, heb zelf pas Er komt een vrouw bijd e dokter en de weduwnaar van hem gelezen en zag toen dat andere boek van hem ook staan in de winkel
    Dacht dat vind hij vast wel leuk om te lezen

10. hallo allemaal,
    n heerlijke dag gehad met mn vriendje maar is nu helaas weer werken. Vind dat we heel snel wat rose erbij moeten krijgen want t is echt schandalig!
    Dreamer morgen testdag of ga je het uitstellen tot t weekend?
    Ik lees ook graag. Nu weinig tijd maar op vakantie neem ik altijd veel boeken mee.

Smakelijk eten alvast. Ik heb burito's gemaakt

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zag ook al leuke boekjes vandaag voor pappa's.
    Help ik word vader!
    Geen idee offie werkelijk leuk is natuurlijk :p

Ben nog steeds niet ongi :(
    Wel het idee dat het ieder moment door kan breken.
    Moet straks naar de stad, pasfoto's maken.
    Denk dat ik toch maar voorzorgsmaatregelen neem, anders loop ik dadelijk zo voor paal he :)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als de ongi niet doorzet ga ik morgen weer testen.
    Nog een dag langer ga ik niet volhouden dan hoor :)
    Vond het al knap dat ik vanmorgen niet had getest hahaha.

Eet smakelijk :D

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Morgen gewoon lekker testen want we willen roze zien!
    Enne je hoef niets mee te nemen hoor, want je word toch niet ongi :D

Lekker ryanne, ik wil wel een hapje mee komen eten, moet alleen eten dus dat is zo ongezellig!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Matta: Jij ook al? Ik heb het ook de hele dag koud! Dat wordt wat als het dalijk écht winter is! En slapen in een flanellen pyjama scheelt ook, heerlijk warm maar erg oncharmant :)

@Evamariah: Pff 13 maanden al, dan is het jou zeker gegund!

@Sterretje: Toch wel heel apart, 5x gependeld op november. Ik heb mijn pendeluitslag nog steeds niet binnen, eentje pas :(

Mijn vriend en ik ‘kunnen’ alleen maar lezen als we op vakantie zijn. Anders is het te druk en hebben we er gewoon de rust niet voor denk ik. Het hele jaar hebben we allebei geen boek aangeraakt en toen we laatst in Marokko waren hebben we allebei 4 van die dikke pillen helemaal uitgelezen. Heerlijk :D

@Dreamer: Ludlum, is dat ook de schrijver van Inferno op zee? Of iets in die richting ;)

Pff, ik voel me helemaal niet goed :x . Erg slecht geslapen vannacht, dus ben doodmoe. Nog steeds krampen in mijn buik en ik heb het idee dat mijn whiplash weer begint op te spelen. Heb hetzelfde pijnlijke en vervelende gevoel in mijn arm en schouder als toen. Daar zit ik dus echt niet op te wachten :rolleyes: Dus om mezelf te troosten heb ik besloten dat we vanavond gaan Maccen :)

15. Niet meer actief

Hoi,

@Dreamer,
    Spannend meid, ik duim voor je.
    Hopen dat het raak is zeg.

Hier weer testje gedaan, samen met mannetje boven de tester gehangen.
    Was weer negatief, we dachten dat we een streepje zagen.
    Wat erg zijn wij zeg.
    Maar ovulatietesten vind ik wel erg leuk om te doen, nooit verwacht.
    Ik denk als ik 2 streepjes krijg, dat ik in de stress schiet.
    Nou ja we zien het wel.
    Iedereen veel succes en die meiden die gaan klussen, klus ze en de meiden die gaan testen, ik duim voor jullie.

Groetjes

16. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hallo lieve meiden, he balen zeg nog niemand die in het roze erbij is gekomen.....

ben vandaag bij de huisarts geweest en die raadde me aan te stoppen. Zij heeft ook de apotheek nog geraadpleegd en die zeiden hetzelfde. Mijn gevoel was dus goed en nu kan ik met een gerust hart de medicijnen laten en de pil ook lekker niet meer slikken!

even een vraagje: als je net gestopt bent met de pil, kun je je cyclus toch niet uitrekenen?
    of wel? ik ben vrijdag gestopt met de laatste pil en maandag ong. geworden. Als ik een cyclus heb van 28 dagen zoals bij de pil, dan begint die toch als je stopt met de laatste pil? of hoe werkt het?

ga nu het einde lezen van mijn boekie over een maffe moeder in spe... heb nog gekeken naar dat boek van Aukje van Ginneken maar kan het nergens meer vinden weet iemand waar ik die nog kan halen?

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

grrr mn internet deed het niet vanaf gisteravond tot nu.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

vandaag mn ei?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog even snel een reactie voordat ik eten ga maken:

@Nicole: de eerste dag van je cyclus is de eerste dag dat je ongesteld geworden bent. Dus maandag was dag 1 voor jou en nu zit je op dag 4 :)

De meeste meiden houden direct na het stoppen met de pil gewoon even een cyclus van 28 dagen aan, maar verwacht niet dat dat meteen ook zo is.
    Het kan zo 40 dagen duren, of nog langer zelfs, maar korter kan natuurlijk ook he :)

Om die reden ben ik meteen na het stoppen met ovutesten begonnen, zodat ik mn cyclus kon uitrekenen! Gelukkig had ik wel meteen een regelmatige cyclus, maar volgens mij zijn er maar weinig die dat meteen hebben...

Ik duim iig voor je dat je cyclus lekker kort is en je gauw zwanger bent!

Zo, en nu ga ik eten maken; lekker shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus (lekker sterk, gelukkig werkt mn vriend morgen thuis :))

20. @ ster ik moest ook alleen eten duswas gezellig geweest als we samen hadden kunnen eten

Deel Deze Pagina